מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי איפורנעמה19/08/2007
שלום,
אני מעוניינת ללמוד איפור, אך ע"י מורות (נשים) בלבד. איפה מומלץ? ואיפה זה אפשרי?
אם תוכלו בבקשה להיות אובייקטיביים....
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נעמה
שירה שוסטר22/08/2007
לגבי האובייקטיביות זה לא חוכמה מכיוון שאני מלמדת איפור בג'יג'י אקדמי וכמובן שבאופן טבעי אני אמליץ לך ללמוד שם בחום רב: אנחנו מלמדים את כל הטכניקות ולא מגבילים לטכניקה אחת- דבר שמאד חשוב למאפרת היום. יכולתי להמשיך ולשבח אך החזור לאובייקטיביות ואת דברי השבח נשאיר לבנות השיווק.... - ובאמת והכי ברצינות - שווה לבדוק- את כבר תתרשמי ותביני.
אגב את מקצועות האיפור מלמדות שם נשים בלבד.
לגבי ירין שחף ואיל מקיאג' אני יודעת שירין עצמו מלמד ובאיל מקיאג' בזמנו היה את מיקיאגי - אני לא יודעת מה קורה שם עכשיו.
יש גם בתי ספר לאיפור המיועדים יותר למגזר הדתי (נשים בלבד - מורות בלבד) והם:
בית היופי אריאלה
ו"גודה" ביה"ס לאיפור בבני ברק
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה-המלצות על מייק אפנועה19/08/2007
למה את ממליצה כל הזמן על המייק אפ של "עפרה" ?? יש הרבה טובים אחרים. יש כאן העדפה ברורה... אולי תסבירי ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נועה - הבהרה
שירה שוסטר19/08/2007אין כאן שום העדפה לכאן או לכאן, אם תשימי לב עניתי לשאלה ספציפית לגבי מוצר לעור שנוטה לאקנה ודרש מוצר ללא שומן והמייק אפ המוצק של עפרה הוא מאוד מומלץ מכיוון שהוא מינרלי ומעטים המייקאפים המוצקים שהם נטולי שומן לחלוטין.
בנוסף הוא ניתן לדוגמה נוספת ביחד עם הדאבל וור של אסתי לאודר.
אני כמאפרת מקצועית מחזיקה את כל חברות באיפור בתיק שלי - מכל חברה את מה שלדעתי ומניסיוני הכי טוב בה.ובכל פעם אני אמליץ מאותו ניסיון על המוצר הנכון לאותה שאלה שנשאלה.
אינני נציגה של שום חברה כזו או אחרת, שיהיה ברור.
את תראי אותי מדברת בשבחן של עוד הרבה חברות האם זה אומר שאני עובדת אצל כולן???
קצת פירגון אף פעם לא הזיק- מה שטוב - יקבל כאן מקום וזה למטרה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמה קולורשושן18/08/2007
האם ידוע לכן אם עדיין ניתן להשיג מייק אפ של דרמה קולור ? אם כן אז היכן? ואם לא. האם מייק אפ סטיק של גיורא שביט או אייל מיקיאז' עדיף. יש לי ניסיון רק עם גיורא שביט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שושן
שירה שוסטר19/08/2007את המייק אפ של דרמה קולור אפשר להשיג בקריולן - חברת האיפור הגרמנית שנחתה אצלנו לפני כשנה בערך.עד אז אפשר היה להשיג אותם גם אצל גיורא אבל מאז שהם הגיעו לארץ אפשר להשיג אותם רק בחנות שלהם שנמצאת ברחוב המרד 29 בת"א (אזור מלון דיוויד אינטרקונטיננטל)
בטלפון 03-5162261
הדרמה קולור הוא קו איפור פרא רפואי שעוצב כדי לתקן פגמים, ליקויים ושינויי צבע בעור מכל הסוגים - מקריים, כתוצאה מבעיה דרמטולוגית, בעקבות ניתוח או פגם מולד.
הכיסוי שלו מצוין ועמיד בפני מיים. הוא בשימוש במחלקת כויות של כמה מבתי החולים בארץ.
לגבי איל מקיאג', המייק אפים המוצקים שלהם מצויינים. אך אם יש צורך בכיסוי יותר מסיבי כמו שצוין למעלה - תנסה את קריולן.
מצורף קישור:
[a href=http://kryolan.co.il id=link]http://kryolan.co.il[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפטלי18/08/2007
שלום
העור שלי מלא מעין שקעים (כתוצאה מאקנה שהיה לי בעבר)
רציתי לשאול איזה מייק אפ את ממליצה לי לכיסוי מושלם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה
טלי19/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי טלי לגבי עור עם שקעים(חטטים)
שירה שוסטר19/08/2007צר לי לאכזב אותך אבל לכיסוי מושלם (עור חלק) יהיה מאוד קשה להגיע אלא אם תשתמשי בכמויות מאוד גדולות של מייק אפ.
שאני מאפרת בחורה עם עור מצולק אני אאפר אותה דווקא עם מייק אפ נוזלי על מנת שלא ידגיש את החטטים.(ככל שהמייק אפ יותר סמיך, כך הוא ידגיש יותר את טקסטורת הפנים גם אם מדובר בעור חלק יחסית)
לחברת קריולן יש סידרה שנקראת דרמה קולר שמיועדת לעור עם פגמים ויש לה גם את הדרמה קולור לייט. אני מצרפת לך קישור אולי שם תמצאי פתרון לכיסוי מלא נח יחסית.
בהצלחה
[a href=http://kryolan.co.il/index.php?lang=he&page_type=1&page_data[id]=5352&type=get_page id=link]http://kryolan.co.il/index.php?lang=he&page_type=1&page_data[id]=5352&type=get_page[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסים מודבקיםיערית16/08/2007
שלום אני מתחתנת והציעו לי לעשות ריסים מודבקים בסלון האם זה באמת מחמיא ? מה זה אומר מדביקים אצלי יש ריסים נורמלים האם זה באמת שווה והאם יש סיכוי שבגלל זה העיניים יכאבו ביום החתונה בגלל הדבק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יערית - מזל טוב קודם כל!!!!
שירה שוסטר17/08/2007ריסים זה דבר מחמיא מאוד כל עוד משתמשים בהם נכון- גם מבחינת הכמות, גם מבחינת האורך וכמובן מבחינת המיקום.
זה ממש לא אמור לכאוב או לשרוף, למעשה את לא אמורה להרגיש אותן בכלל.
אם המקום הציע לך ריסים, אז גם באיפור הניסיון המאפרת צריכה להדביק לך ריסים לפחות בעיין אחת כדי שתוכלי לראות אם את אוהבת את המראה.
יש אפשרות להדביק שורה אחת של ריסים או ריסים בודדות ואז בד"כ זה יהיה בזוית החיצונית של העין.
לעומת זאת אם יש לך ריסים מלאות ועם מסקרה המראה שמתקבל מספק אותך ואת חוששת מהרעיון אז תוותרי אבל אולי כדאי לנסות רק בשביל לדעת איך זה היה יכול לשדרג לך את המראה של העין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יערית
חסוי18/08/2007אני קוסמטיקאית ואני עושה זאת
מה שאת מספרת שהציעו לך לעשות זה הדבקת ריסים.
הדבקת ריסים זה לערב אחד וזה יוצא
לעומת זאת יש שזירת ריסים שזה נשאר בין שבועיים לשלוש ואז את באה לעשות מילוי של ריסים שנפלו.פשוט לתחזק.
אני הייתי ממליצה לך לעשות את זה לערב החתונה...(את ההדבקה) זה מבליט את העין באופן לא רגיל.. זה לפחות עושה 70% מהאיפור
אם תאהבי את זה תעשי שזירת ריסים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברת GIGIיערית16/08/2007
אני משתמשת בסבון נוזלי של ג'ג' לעור רגיל- מעורב. רציתי לדעת האם יש להם עוד סבון לעור רגיש? כי עור שלי נהיה מאוד רגיש. ?האם יש לחברה זאת קרם לחות שמתאים כבסיס לאיפור? אצלי עור שומני רגיש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GIGI - תכשירים לעור רגיש
שירה שוסטר18/08/2007הי יערית, התקשרתי לחנות האקדמיה של ג'יג'י והצגתי לקוסמטיקאיות את השאלות שלך (אינני קוסמטיקאית במקצועי) והנה התשובות שלהן:
לגבי סבון לעור רגיש - את יכולה להשתמש בסבון "דליקט" מסדרת "ארומה אסנס". בנוסף את יכולה להשתמש בסבון מסדרת "ליפציד" המיועדת לעור שמן.
לגבי בסיס לאיפור- הומלץ קרם הלחות מסדרת ויטמין E (ויטמין זה ידוע כמרגיע עור שמן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקמטים
חיה02/10/2007אני בת 54 ויש לי קמטים מסביב לשפתיים. השוק מוצף עם תכשירים ואין לי מושג מה אני צריכה.
אודה לכם על עזרתכם.
בברכת חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחיה
עפרה אמסלם12/10/2007לבעיית הקמטים ישנו פתרון , טכנולוגיה חדשה למוצר מהפכני הנקרא "גלווניק ספא", בטיפול ביתי ואישי של 5 דקות, הוא יוצר תוצאה מדהימה הנראית לעין. המכשיר עובד על סוללות. בשילוב גלים גלוונים עדינים, עובד על החדרת לחות עם אמפולות המרכיבות חומרים אשר גורמים למתיחה, כגון קולגן, ארגינין וכו'.
לפרטים נוספים -עפרה אמסלם- [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חיה13/10/2007אני מודה לך על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברות נון קומדוגניותיערית15/08/2007
איזה חברות איפור יש מוצרים לא קומדוגניים. במיוחד איזה חברות יש פודרות וסמקים שלא גורמים לאקנה והאם מוצרי איפור כולל קרם לחות שמשתמשים בו הרבה זמן יכול ליצור אקנה פתאום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה:
שירה שוסטר18/08/2007מוצרים לא קומודוניים הם תכשירים נטולי שומן (כפי שהוסבר לי ע"י קוסמטיקאית מג'יג'י)
בעקרון אם תשתמשי במוצר עם שומן והעור שלך רגיש - הוא יכול לפתח אקנה. לכל חברה יש סדרות לעור שמן, ואלו יכולות להתאים לך (התייעצי עם הקוסמטיקאית שלך בנוסף).
לגבי פודרות וסמקים - מדובר בתכשירים שהם אבקות (חוץ מסומק המגיע בצורת קרם) והם נטולי שומן מטבעם.
לגבי מייקאפ - חשוב שתשתמשי במייקאם נטול שומן בין אם הוא מוצק או נוזלי.
לחברת O.F.R.A יש מייק אפ מינרלי מצויין נטול שומן שיכול להתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה וייעוץמאיה15/08/2007
יש לי אירוע שבו אני מתכננת ללבוש שמלה אדומה הם כדי להתאפר עדין בעניים ומרוח אודם אדום או להתאפר יותר בעניים במראה מעושן ולמרוח ליפ גלוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מאיה
שירה שוסטר15/08/2007אז ככה, אם יש לך שפתיים מלאות, סימטריות ויפות , אין שום בעיה שתאפרי אותן באודם אדום ואז באמת איפור העיניים יהיה עדין- את יכולה להניח צללית שמנת מבריקה ואם את יודעת למרוח לעצמך איילינר - אז זה לוק מדהים...
לעומת זאת , אם השפתיים שלך לא אידיאליות ז"א צרות ולא ממש סימטריות אז אודם אדום (ובכלל הכהים למיניהם) לא יתאימו לך מכיוון שהוא ידגיש את חוסר הסימטריה. במקרה כזה איפור מעושן יהיה נכון בשילוב עם גלוס בהיר על השפתיים.
תהני !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודםיערית14/08/2007
איפה אפשר לראות חברה מדינו מילאנו האם יש באשדוד או באשקלון? איפה יש חנות של גיורא שביט באשדוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נועה
שירה אוחיון14/08/2007את יכולה לבדוק באינטרנט איפה בדיוק יש סניפים של מאדינה מילאנו וגם של גיורא שביט.
אם תרצי אשלח לך קישורים של האתרים הרשמיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים 'מאירות'גלית14/08/2007
רציתי באמת לדעת ,לגבי נשים בעלת גוון פנים בהיר שמופיעות בטלוזיה והפנים שלהם ממש מהממות ומבהיקות בצורה בהירה ויפה ,כך שהאיפור עליהם נראה כמו על נייר לבן,האם זה כתוצאה מאיפור מיוחד או מייק אפ 'סודי' או בסך הכל זה שילוב של איפור מקצועי בתוספת אפקט של המצלמה והתאורה של האולפן ?? כי לי יש קצת בעיה ניסיתי להבהיר את הפנים עם מייק אפ בהיר כמה שאפשר אבל זה לא כל כך מבהיק כמו שאני רוצה ,אז מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גלית
שירה שוסטר15/08/2007אם היית מצרפת דוגמא ספציפית - למי את מתכוונת למשל? באזו תכנית?אז היה יותר קל לי לענות לך.
בעקרון בד"כ המנחים והשחקנים בטלוויזיה מאופרים ע"י מאפר מקצועי אשר לוקחים בחשבון את התאורה באולפן, את זויות הצילום וכו'
כמובן שחשוב לעבוד בצורה נקייה ולהשתמש נכון במוצרי האיפור השונים.
בד"כ ההברקה והבוהק אותו את מתארת יעשה ע"י שימר - מוצר המשמש להברקה במקומות "הגבוהים" בפנים (רקות, עצם גבה, גשר אף ועוד), ויכול להיות מווזלין ועד לצללית מבריקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבות בלונדניות...........מיה13/08/2007
האם אפשר לסדר אותם בלי לצבוע?
אני פשוט לא מצליחה כי בכל תאורה הצבע הוא אחר-פעם מבריק פעם חום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה את מתכוונת ב"לסדר"....
שירה שוסטר15/08/2007האם הכוונה למלא אותן?
עם מה ניסית? עפרון? צללית? - תפרטי יותר ונשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגיורא שביטיערית13/08/2007
שלום אני גרה באשדוד אני צריכה אודם ורוד בהיר האם יש לכם ואיפה אני יכולה לקנות אותם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם ורוד
עפרה אמסלם12/10/2007ניתן למצוא אודם ורוד, בחברות השונות. במידה ויש לך צללית לעיניים בגוון ורוד בהיר, תמרחי אותה על השפתיים ולאחר מכן תמרחי גלוס שקוף - הנה לך חסכת הוצאה נוספת.
תודה -עפרה אמסלם מאפרת ומדריכה לאיפור מקצועי
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםיערית13/08/2007
מה זה פצעי חרדה ואיך אפשר לטפל בהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממליצה לך לפנות לקוסמטיקאית
שירה שוסטר18/08/2007היא תוכל לראות במה מדובר ולעזור לך בצורת הטובה ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצהמונה12/08/2007
שלום קוראים לי מונה ואני זקוקה לעזרה כי לאיפה שאני הולכת אני רואה בנות מאופרות באופן יוצא מן הכלל ואני תוהה תמיד איך הם עושות את זה אז אני מבקשת עצות בקשר איך ללמוד להתאפר בעצמי ואני אישית לא אוהבת להתאפר הרבה רק משהו קל ויפה אני מודה לך ביי ביי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מונה
שירה שוסטר17/08/2007אז ככה - אם את רוצה ללמוד איך לאפר את עצמך כמו שצריך ז"א :בהתאם לתווי פנייך , סוג העור שלך, וכמובן חשוב להתאים את האיפור לאופי שלך ולמקום (האם ליום יום? האם ליציאה? לאירוע ? וכו'...) אז העצה הכי נכונה וטובה שאני יכולה לתת לך זה ללכת לסדנת איפור אישית אצל מאפרת מקצועית .סדנא כזו היא חד פעמית ואורכת בין שעתיים לשלוש, המאפרת אמורה ללמד אותך שלב אחר שלב מבסיס האיפור ועד לפינישים, כולל מראה יום ומראה ערב ואז את אמורה ליישם בנוכחותה את מה שהיא לימדה אותך באותו רגע. גם אם מדובר באיפור קל ויפה, הוא צריך להיות נכון לך ומונח בצורה נכונה.
זה הכי נכון לעשות והכי יסודי.
מצד שני אם לא מתאים לך ממש להשקיע אז בקרוב (מס' ימים) אני אעלה כאן כתבה בנושא שלבי האיפור הנכונים באיפור עצמי, ותוכלי ללמוד מס' דברים שאני בטוחה שיעזרו לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לשירה שוסטר,
אני19/08/2007הבטחת כתבה בנושא שלבי איפור עצמי וכו' האם פספסתי אותה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא פספסת:
שירה שוסטר19/08/2007הכתבה בתנור- תפורסם מחר מחרתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבה על איפור
מערכת BeOK22/08/2007היי מונה,
הנה הכתבה: [a href=http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5167 id=link]המדריך הבסיסי למתאפרות מתחילות[/a]. שווה לשאול שאלות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בקניית מייק אפ!נעמה12/08/2007
העור שלי שמנוני באף ובמצח עם מעט אקנה.אני לא משתזפת במכוון ולרוב יוצאת לשמש עם מקדם הגנה.
אני מחפשת מייק אפ:נוזלי,איכותי,בעל גוון אחד(ללא צורך בעירבובים),לא שמנוני,לא חוסם מדי נקבוביות,מתאים לאזור העיניים,לא מצריח פידור,עם מסנני קרינה.
בבקשה תמליצו לי על חברה שאוכל למצוא בה גון קרוב ומוצר איכותי שיגן ולא יפגע מדי בעור(פחות חשובה לי העמידות והכיסוי המושלמים)
שאלות:
1.האם מייק אפ על בסיס סיליקון מתאים לעור שלי?
2.האם זה נכון שכיום מאמינים שתכשירי המייק אפ לא חוסמים כמו בעבר ומאפשרים לעור לנשות ואפילו מגנים עליו מזיהום האויר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נעמה, אני ממליצה על...
שירה שוסטר18/08/2007על מייק אפ נוזלי נטול שומן. יש לO.F.R.A מייק אפ מצויין , אני לא תמיש מפדרת מעליו (בשימוש אישי).
לגבי מייק אפ עם סיליקון (הופך את המוצר לעמיד לזמן ארוך ביותר) יש את ה double wear של אסתי לאודר שהוא פשוט מעולה ולא מצריך פידור כלל, ולדעתי יתאים לך.
לגבי הערבובים - פשוט התאימי מראש את הגוון הנכון לעורך ולא תיהי זקוקה לערבובים.
מייק אפ הוא לא מוצר חוסם נקבוביות - העור נושם מצוין מה גם שחשוב להקפיד על ניקיון הפנים בסוף כל יום. לגבי זיהום אויר - ממש לא מגן על העור, שוב - חשוב לנקות את הפנים טוב ולהקפיד למרוח לחות המתאימה לעורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)