מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיוורת..חנה08/09/2007
שלום
יש לי עיינים גדולות ויפות בצבע ירוק
הבעיה שלי היא שיש לי ריסים דיי דלילים ומאוד בהירים, אני שמה מסקרה אבל הם נתלשים לי בלי סוף ורק הופכים להיות קצרים יותר ודלילים..קראתי שאת ממליצה להפסיק עם מסקרה במשך שבועיים.
הבעיה היא שאם אני לא שמה כלום בעיניים אני נראית נורא חיוורת..ועפרון שחור ממש לא מתאים לי..ניסיתי הרבה פעמים ותמיד הגעתי למסקה שמתאים לי יותר בלי..
מה את ממליצה לי לעשות? האם יש משהו אחר חוץ מהדברים הנ"ל כדי שלא אהיה חיוורת?
אציין גם שאני בהירת עור ואני שמה אודם אדום וזה מאוד מתאים לי אבל זה לא עוזר בהפחתת החיוורון.
אודה על תשובה, חנה..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה..
חנה09/09/2007האם תמליצו לי לצבוע ריסים? אם כן, איפה ואיך עושים אתזה וכל כמה זמן?
והאם זה לא גודל בהיר ודליל יותר וגורם נוסף לנשירתם....?
תודה..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חנה
שירה שוסטר09/09/2007ציינת שאת בהירה ומרגישה חיוורת - מה לגבי מייק אפ - את משתמשת?
מה לגבי סומק? אלו הם מוצרי איפור חשובים שיעזרו לך להתגבר על החיוורון.
ציינת שאת משתמשת באודם אדום - מקסים ככל שיהיה - הוא כמובן מעצים את תחושת החיוורון עצם היותו כהה.
אם היית עוברת לאודם בהיר יותר - אז היית מרגישה פחות חיוורת - לגבי הריסים - מה לגבי שזירת ריסים?
זוהי טכניקה בה מבצעים שימוש בריסים הקיימים ועליהם מדביקים ריסים ארוכות יותר וגם ביניהם.
נראה טבעי - ואם לא מוגזם אז גם יפה מאוד -
לגבי העיניים אם את לא אוהבת עפרונות כהים את יכולה להניח צללית אפילו אפרפרה בקו הריסים העליון ולטשטש. - תנסי ותראי אם תאהבי את המראה הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי לך להשתמש במסקרה עם
מעין11/09/2007חומרים מטפחים ומזינים לריסים
כי חבל שהם נתלשות לך
יש לך למשל של חברת ע.פ.ר.ה מסקרה עם קונדישנר לריסים
ואיולי יש גם עוד חברות פשוט תשתמשי במוצר טוב
וכשאת מסירה איפור מהעינים והריסים אל תשפשפי אותן פשוט תצמידי את החומר עם צמר גפן
ותתני לו לפעול כמה שניות
ואני מצטרפת גם למה ששירה אמרה
מה דעתך באמת על שזירת ריסים זה מאד הולך היום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה אפילציה?דנה08/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
???????????????????
דנה13/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפלציה - מהי?
רחלי אלמקייס14/09/2007מעיין, אפלציה היא שיטה רבת שנים שבאמצעותה מרחיקים שיער לצמיתות.
כיצד?
באמצעות מחט עדינה שמחוברת למכשיר אפלציה, את המחט מחדירים לזקיק השערה, בגלל החשמל שמועבר ע"י המחט לזקיק השערה הזקיק מתנוון במשך הזמן והשערה אינה צומחת.
אפלציה היא שיטה שבה עובדים נקודתית על כל שערה , אפלציה מומלצת להורדת שיער בפנים.
חשוב לדעת!!!!!!!!!!!
יש ללכת לאפילטורית (מי שעושה אפלציה) שעברה הכשרה ועובדת מספר שנים.
אין מצב שאפלציה משאירה סימנים רק במקרה שהאפילטורית אינה עושה את עבודתה כראוי.
אם את צריכה אפילטורית תכתבי לי ואני אפנה אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
דנה14/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתונהסימה08/09/2007
שלום אני מתחתנת עוד שבוע ורציתי לשאול בזמן אחרון לא יודעת מאיזה סיבות אולי לחץ לא יודעת העור שלי נהיה ורוד אדמומי באף וקצת ב לחיים- המאפרת עושה לי מייק אפ של רבלון COLORSTAY וגם פודרה שקופה האם זה יספיק כדי להסתיר את האודם או אולי יש עוד דבר נוסף? הם לא משתמשים בקונסילר היא אמרה אם אני רוצה אני יכולה להביא מה עליי לעשות ועוד דבר אני יוצאת מסלון כלות ב 2.30 כי יש לנו צילומים ביפו ואני גרה באשדוד האם מייק אפ רבלון יהיה עמיד למרות כל החום הזה עד הערב ? מה אפשר לעשות שהוא יהיה עמיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית מרחלי
רחלי אלמקייס08/09/2007בראש ובראשונה אאחל לך מזל טוב, לאור הנתונים שרשמת בשאלה:
1. מאפר טוב צריך להביא איתו את כל בציוד. - ביום הזה את מלכה אינך צריכה לדאוג להביא שום פריט של איפור.
2. מאפר טוב לא משנה באיזה חברה ישתמש משנה אופן פעולתו, מאפר אמור לדעת טכניקות על מנת לגרוםלאיפור לשרוד זמן רב על פנייך.
3. לגבי האדמומיות מומלץ לפני האיפור ביום החתונה לעשות דאבל מסכת יופי להניח מסכת ג'ל עשירה בלחות ומעלה מסכת אצות - טיפול שאורך 20 דקות קליל ומרגיע ( אם את רוצה אשמח להעניק לך את הטיפול - כתבי לי את האימייל שלך)
חברתי לפורום שירה תקרא את השאלה שלך ותעזור לך בהיבט המקצועי.
אם את מתלבשת ביפו ישנם מאפרים רבים שאני מכירה שעלהם אני סומכת שיעשו עבודה נהדרת: שירה מנהלת פורום איפור, מישל אדרי המאפרתשל לירז צרכי ועדי אשכנזי, אסף באבו המאפר של מירי בוהדנה יעל בר זוהר ועוד רבים - אם צריכה עזרה אוכל לתווך בינכם רישמי לי את האימייל.
שהיה במזל ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי, מצטרפת למזל טוב....
שירה שוסטר09/09/2007אז ככה, יש מצב שהשתזפת או שהית במקומות לא מוצלים לאחרונה? יכול להיות שהעור שלך
פשוט תפס צבע וקצת נשרםת בלי לשים לב?
מה גוון העור שלך? את בהירה? גינגית?
רחלי צודקת בתשובה שענתה לך : את לא צריכה להביא שום מוצר איפור מהבית, והמאפרת באמת צריכה לדעת מה היא עושה.
לגבי המייק אפ - הקולורסטיי הוא מייק אפ מצויין ולא צריכה להיות שום בעיה איתו.
פודרה שקופה - היא פודרה סטנדרטית שמשתמשים בה לקיבוע המייק אפ והיא נמצאת בשימוש אצל רוב במאפרים.
לגבי האדמומיות - המאפרת שלך צריכה להשתמש בקונסיר (מתקן גוון) בעל גוון ירקרק על מנת לאזן ולהסוות את האדמומיות בפנים.
לא ברורה לי הטענה שלה לגבי הקונסילר. נשמע מוזר ולא מקצועי. אלא אם היא טענה בפנייך משהו אחרת - סיבה מוצדקת שלטענטה לא מצריכה שימוש בקונסילר.
לגבי עמידות האיפור - המאפרת אחראית על התחום הזה מן הסתם - בתוקף היותה מקצועית, וצריכה ללמד אותך איך להספיג זעה ולפדר בשנית- ז"א צריכה לצייד אותך עם קיט עם כל המוצרים : ספוגית, פאפ לפידור, כמובן האודם והגלוס איתם היא אפרה אותה, מקלוני אזניים ומגבונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על השגיאות כתיב - כתבתי מהר
שירה שוסטר09/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובות ושנה טובה
סימה10/09/2007תודה רבה על תשובות ושנה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה..דנה08/09/2007
*שאני שמה מסקרה אני רואה שלאחר מכן יש כאלה פירורים שחורים מתחת לעיניי... מה אפשר לעשות לגבי זה?
*וכן שאני שמה עיפרון שחור בתוך העין או מעל העין.. במשך היום אני רואה שהוא קצת נזל .. [אפילו אם אני שמה מעט עיפרון שחור] וזה קורה לגבי כל העיפרונות השחורים שניסיתי..
מה אפשר לעשות לגבי זה??
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?? =\
דנה08/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעונים, עונים - סבלנות..... : )
שירה שוסטר09/09/2007את לא צריכה לדאוג, תמיד אנחנו עונים בפורום הזה, אבל לא כולנו יושבים כל היום על המחשב, יש ארועים, הפקות ועוד כל מיני דברים יומיומים בדרך....אז יקח עוד חצי יום אבל תמיד תמיד תקבלי תשובה.
לגבי המסקרה - לפי מה שאת מתארת המסקרה שלך כנראה התיבשה או שהיא לא מאיכות מספיק טובה . (לא להפגע כמובן מכלום- אני רק משערת).
יכול להיות גם שאת מניחה כמות גדולה מידי ונוצרים גושים- ושהיא מתיבשת היא מתפוררת.
לגבי העפרון - אני ממליצה לך לקבע אותו עם צללית לאחר המריחה - ז"א הנחת עפרון העין,, קחי צללית ומרחי אותה בקו הריסים התחתון - וכך העפרון לא יזל מכיוון שהצללית תספוג אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! :)
דנה10/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך למראה מאטאור07/09/2007
שירה תודה על התייחסותך.
אני משתמשת בקרם לחות של לוריאל, בקרם הגנה מס.30 של לנקסטר
ובמייק אפ של אלמיי נטול שומן. עורי בהיר ואת המייקאפ אני מורחת מספר מקודות על הפנים ובטפיחות. אולי שתוכלי בבקשה להמליץ לי על מוצרים שאת חושבת שהם עדיפים.
בתודה מראש
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אור
שירה שוסטר09/09/2007קראתי ואני בודקת .....
תשובה מפורטת עוד יום יומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אור להלן תשובתי
שירה שוסטר18/09/2007אז ככה , אני חושבת שאת לא צריכה להשתמש בשני קרמים נפרדים- אם את מבריקה....
תשתמשי בלחות שמכילה מסנן קרינה - תני לה להספג ורק אז את המייק אפ של אלמי (אם מדובר באמייזינג לאסטינג - אז הוא מעולה!!!!) בנוסף תפדרי מעליו ותחזיקי פודרה בתיק.
האם בחורף אגב המצב שתארת משתנה - לגבי הברק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מראה מאטאור05/09/2007
שלום לכן,
אני מנסה בכל דרך אפשרית להגיע למראה מאט, אחרי ניקוי הפנים אני מורחת קרם לחות ממתינה
מספר דקות מעליו מורחת קרם הגנה ומעליו מאק אפ מפדרת היטב ולמרות זאת כעבור שעה
כבר פני זורחות ומאירות. גילי 55 . אודה לכן באים תייעצו לי בנושא "כאוב" זה.
בתודה אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אור - כמה שאלות
שירה שוסטר06/09/2007מה סוג העור שלך?
האם את מורחת קרם לחות מתאים?
ולמה את משתמשת ב2 קרמים? לעור יש יכולת ספירה מאוד מסוימת ההולכת ופוחתת עם הגיל,
אני ממליצה לך להשתמש בקרם לחות שכבר מכיל spf ז"א מקדם הגנה.
יכול להיות שמרוב קרמים העור פשוט כבר לא יכול לספוג את המייק אפ ואז האיפור פשוט "צף" על העור ולא נקלט.
בנוסף באיזה מייק אפ את משתמשת, ואיך את מורחת אותו?
אולי המייק אפ שלך הוא לחותי ואת אולי צריכה נטול שומן? - תלוי בסוג העור שלך...
אשמח אם תעני לי- ונוכל להתקדם,
סופ"ש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר למסקרה :))מירית05/09/2007
היי לכולם :)
יש לי ריסים ארוכים ועבים אבל הם לא מסודרים אני משתמשת בדר"כ במסקרה שחורה של מייבלין אבל אני לא אוהבת את הצבע כי אני בהירה יחסית .. אני רוצה לרכוש מסקרה שקופה אבל אני לא יודעת איזו לרכוש .. ניסיתי בעבר את המסקרה של מדינה מילאנו אבל היא לא עזרה לי והיא השאירה את הריסים מסורבלים ... היא רק הקשתה אותם ... אשמח אם תמליצו לי על מסקרה שקופה טובה שתתן לי מראה ריסים מסודרים יפים וטיבעיים ...
תוודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ספיר
שירה שוסטר05/09/2007יש לך מה שנקרא "צרות של עשירים".... ריסים ארוכים ועבים? איזה כיף!!!!!
אני משתמשת במסקרה השקופה של ג'ייד שהיא מצויינת ובנוסף את יכולה לנות להשתמש במסקרה חומה- זה יראה יותר טבעי מהשחור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיגידנה02/09/2007
שלום אני משתמשת במוצרים של גיגי וקניתי קרם לחות שלהם עם הממליס (מרכיב בקרם) האם זה אותו קרם שהולך עם ויטמין C או שזה אחר פשוט קניתי קופסא קטנה והיא העבירה לי את זב מקופסא ששם היה כתוס הכל על קרם. את יכולה להגיד לי איך קרם נקרא? אני יודעת שהוא מכיל הממליס ולהוא לעור שמן נראה לי. האם הוא טוב ומה הוא עושה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה
שירה שוסטר03/09/2007אני מציעה לך להתקשר לחנות שלהם ולשאול את אחת הקוסמטיקאיות שם הן ידעו לתת לך את התשובה.
03-63746066* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה המס' הנכון- סליחה
שירה שוסטר03/09/200703-6374606
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים שחורים מתחת לעינייםרווית02/09/2007
היי,
יש לי עיגולים שחורים גדולים מתחת לעיניים. איך אני יכולה להתאפר כדי שלא יראו אותם? מה אפשר לעשות באופן עמוק יותר כדי למנוע אותם? אני שמה קרמים לעיניים וניסיתי גם סרום בעבר וזה לא עזר בכלל!!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רווית
שירה שוסטר03/09/2007הכי נכון זה ללכת לקוסמטיקאית שתוכל לראות את העור שלך ואת הכהויות וכך תוכל להתאים לך טיפול נכון.
לגבי איפור - אני מציעה לך להשתמש בקונסילר בגוון בז' כתמתם שמכסה מצוין אזורים כהים (כחלחלים בד"כ) מתחת לעיניים, כמו כן אם את לא בטוחה, תכנסי לאחת מחנויות האיפור המקצועיות!!!, ותבקשי מהמאפרת להתאים לך גוון של קונסילר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסקרה שקופהירדן31/08/2007
שמעתי שיש מסקרה שקופה. מה המטרה שלה ואיך התוצאה נראית??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון לענות
מעין31/08/2007מסקרה שקופה פשוט יוצרת מראה יותר מעוצב לריסים
היא מתאימה ליומיום כשרוצים איפור טבעי
או למי שיש ריסים ארוכות ועבות והיא רוצה רק לעגל אותם מעט ולעצב אותם
יש לך גם מוצר דומה של חברת עפרה שנקרא קונדישנר לריסים
זה בעצם גם מסקרה שקופה רק ההבדל הוא שהוא מכיל חומר שמזינים ומטפחים את הריסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמשת במסקרה שקופה גם לגבות
נויה07/09/2007כך יורדות מהן כל שאריות הצבע של הפודרה והצללית והמסקרה מקבעת אותן שלא יזוזו..מומלץ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחתיין על התשובות !!!!!
שירה שוסטר09/09/2007אין לי מה להוסיף - איזה כיף!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה אפשר
אני1812/09/2007להשיג את הקונדישנר לריסים הזה?
המחיר שלו סביר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להשיג
מעין13/09/2007בחברת עפרה שנמצאים בלוד
או אני מוכרת אותו
תיצרי איתי קשר במייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפדנה30/08/2007
שלום אני מתחתנת עוד שבועים ועשו לי אתמול גבות כי יש לי עור מאוד רגיש. אך ישר היום יצאו לי פצעונים מעל הגבות איך אפשר להסביר תופעה כזאת ומה אפשר לעשות? ועוד שאלה אני מאוד בהירה והם רוצים לאפר אותי במייק אפ רבלון ואחר כך בפודרה שקופה- האם זה בסדר לעור בהיר הרי ראיתי שברבלון מייק אפ הכי בהיר לא ממש בהיר האם פודרה שקופה עושה את הגוון ליותר בהיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים של מייקאפ
שירה שוסטר30/08/2007לגבי הפצעים אני מניחה שזו תוצאה ישירה של המריטה אך בטח רחלי תוכל לתת לך תשובה יותר מדויקת.
לגבי המייק אפ אני לא יודעת איפה ראית את המייק אפ של רבלון - אם בתיק איפור של המאפרת או בסופר פארם, אבל בכל מקרה לכל חברת איפור יש קשת רחבה של גוונים והמאפרת אמורה להתאים את הגוון הנכון ביותר עבורך. (את יכולה לבדוק את הכל באיפור ניסיון).
לגבי הפודרה השקופה, תפקידה לקבע את המייק אפ ולמנוע ברק . וכשמה כן היא - שקופה ואינה משנה את הגוון. שוב - בקשי מהמאפרת שלך איפור ניסיון ותוכלי להתרשם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרחלי אלמקייסרונית30/08/2007
היי!
רציתי לדעת אם את מכירה קוסמטיקאית מעולה שמבצעת אפילציה בפנים מבלי להשאיר צלקות וחורים? לא משנה באיזה מקום בארץ
ואם כן ספרי לי בבקשה מדוע את ממליצה עליה
זה נורא חשוב לי ,תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפלציה לרונית
רחלי אלמקייס01/09/2007רונית לשאלתך אני מכירה אחתמעולה שמה עטרת ויטלשטיין היא נמצאת במודעין אם את מעונינת רישמי לי אתהאימייל שלך ואתןלך את הסלולרי שלה.
למה אני ממליצה עליה?
א. היא עוסקת בזה שנים.
ב. היא מורה לאפילציה שנים רבות.
ג. אפלציה צריך לדעת לעשות אם עושים בדרך לקויה עלול להגרם צלקת או סימן והיא יודעת לעשות אפלציה.
אני סומכת עליה,ועל המקצועיות שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לרונית
שלומית27/09/2007היי רונית
ממליצה לך לא לעשות אפילציה בפנים
אני שאלתי את רופאת העור שלי, והיא אומרת שזה משאיר סימנים ומאד לא כדאי
חוץ מזה, זה מגביל אותך
צריך לשים באופן קבוע קרם הגנה מהשמש במקומות אלו
תחשבי טוב לפני שאת עושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה :)עמית29/08/2007
אני בת 15 ואני רוצה לדעת איך להתאפר לבית הספר ובכלל ביום יום .
יש לי שיער חום יחסית כהה , עיניים בצבע חום דבש , שפתיים בינוניות בערך . .
ויש לי קצת חצ'קונים . . לא בולטים ממש , אבל רואים .
רציתי לדעת אם כדי להשתמש במייק אפ בגיל הזה ? ואיזה חברה מומלצת .
תודה מראש =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עמית
שירה שוסטר29/08/2007אני חושבת שכדאי לדחות את השימוש במייק אפ כל עוד זה נח לך.
במידה ואת מרגישה צורך להשתמש במייק אפ ושהוא יתרום לך להרגשה הכללית , היית הולכת לחנות איפור מקצועית!!! שיתאימו לך את המייק אפ הנכון ביותר עבורך. יש לך אפשרות לבחור במייק אפסמיך שיתן יותר כיסוי או במייק אפ נוזלי כדוגמת פייס אנד בודי של mac שנותן כיסוי עדין ביותר ואולי את זה תעדיפי.אני אברר לך בימים הקרובים לגבי מייק אפ לגיל הזה ואעדכן אותך.
לגבי איפור לבית הספר - אפרסם כתבה על כך בימים הקרובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חברת "תפוח"ד"ר קובי שמיר29/08/2007
שירה שלום,
רציתי לשאול האם את מכירה את המוצרים הטובים של חברת "תפוח"- גם להם יש סרום נהדר לעיניים בו אני משתמש באופן קבוע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרום עיניים של "תפוח"
שירה שוסטר29/08/2007שלום לד"ר קובי שמיר. אני אכן מכירה את המוצרים של חברת "תפוח"
והם אכן מצוינים ! העניין הוא שהגברת שאלה אותי על קרם עיניים והסרום של החברה אותה ציינתי מתפקד גם כקרם עיניים, והסרום של חברת תפוח מצויין אגב ככל שיהיה, מתפקד כסרום לבד, ומחייב שימוש בקרם עיניים שיגיע מעליו.
ואגב חברת תפוח,יש להם מחזק הצפורניים פשוט מעולה!!!!
מקווה שעניתי לשביעות רצונך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש חתונהקארין29/08/2007
אני מתחתנת!!!!!!! איזה איפור הכי מומלץ לחתונה בסתיו - משהו לא זול ולא צעקני שיהיה גם נוח.
תודה תודה, קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב !!!!!
שירה שוסטר29/08/2007שאלת שאלה מאוד מאוד מאווווווווד כללית.
את מתחתנת חתונת צהריים? ערב?
מה צבע השיער? העיניים? מחשוף השמלה? איך השיער יהיה אסוף? מה צבע התכשיטים אם בכלל יהיו כאלה?
את מתאפרת ביום יום? ואם כן אז איך ? יש לך עיניים קטנותאו גדולות? בולטות? רגילות? ואיך השפתיים והפנים? ארוכות ? עגולות?........
בקיצור הבנת את הרעיון - כל איפור הוא מאוד אינדיוידואלי ומותאם באופן אישי אלייך לאופייך לתווי פניים ולהעדפות שלך תוך כדי התיחסות לנתונים הפיסיים של השמלה וזמן קיום האירוע.
מה שאני ממליצה לך זה פשוט להגיע לאיפור ניסיון אצל מאפרת מקצועית (הי.....)
ולהתרשם. לגבי נוחות אני מניחה שאת מתכוונת לסוג המייק אפ - וזה משהו שהמאפרת צריכה לראות את הפנים שלך וסוג העור בכדי להחליט לגביו.
הסתבכת? בשביל זה אנחנו המאפרים הפכנו את זה למקצוע, לכי לאיפור ניסיון, שבי , תהני ותתרשמי.
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)