מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזה צבע מתאים לי?סהר11/08/2007
צבע עורי הוא בגוון חום שזוף...
צבע עיני כחול ושערי חום בהיר ,מאוד מתקרב לשטני
אני רוצה לדעת איזה צבע צצלית מתאימה לי?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סהר
שירה שוסטר17/08/2007התאמת צבעים היא שיללוב באמת של גוון עור, עיניים ושער. אבל חשוב לקחת בחשבון מה אנחנו לובשים לפני שתמאפרים.
לדוגמא - אם את לובשת בגד ורוד או חולצה צהובה/ ירוקה או בקיצור צבעים חזקים אז צריך להתחשב בזה שמתאפרים.
אך אם אתלובשת משהו נטרלי ז"א שחור חום לבן וכו', אז אפשר לתת יותר צבע בעין.
לפי הנתונים שציינת, אמור להחמיא לך אפור, שחור, אפרסק, ושמנת (גם בצלליות מבריקות )
עכשיו (עד סוף הקיץ לפחות), מאוד באופנה הצבעים הפסטלים החזקים טורכיז , ורוד, צהוב לימוני וכו'.
כל עוד יודעים אפה להניח אותן - הן יכולת להחמיא מאוד ולשדרג את המראה.
בכל אופן את יכולה להכנס לכל חנות של איפור מקצועי ולבקש מהמאפרות להתאים לך צבעים והם יכוונו אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רחלירינת11/08/2007
היכן ניתן לרכוש מוצרי יונקה באיזור ת"א?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רינת - מוצרי יונקה
רחלי אלמקייס01/09/2007רישמי לי האימייל שלך ואתןלך דרכו אינפורמציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור מעושןאורלי11/08/2007
הי,
אני מאד אוהבת איפור מעושן אבל העיניים שלי שקועות וגם מעט צנוחות האם מתאים לי איפור מעושן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים שקועות ואיפור מעושן:
שירה שוסטר18/08/2007הי אורלי, אמנם בתאוריה לעיניים שקועות לא "נכון" איפור מעושן מכיוון שהוא כהה אז נותן אשלייה של עיניים שקועות עוד יותר.
מצד שני במציאות - את יכולה לנסות ולראות אם את אוהבת את התוצאה - האם היא מחמיאה לך....
להרבה נשים שאיפרתי יש עין שקועה ולאו דוקא ישר איפרתי בצבעים בהירים - צריך לנסות ולבדוק.
לגבי הרמת העין: איפור בטכניקה של זוית כהה בצד החיצוני של העין מרים את העין כך שטכניקת האיפור המעושן יכולה לעשות לך את העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסיםליטל ידין11/08/2007
האם קיימת דרך טבעית [לא שזירה] להאריך ריסים מלבד מסקרה? האם שמן קיק אכן עוזר לחיזוק הריס?
איך צובעים ריסים? אפשר לעשות את זה בבית?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריסים
שירה אוחיון12/08/2007היי אורטל
אני לא מכירה מוצר טבעי שמאריך את הריסים, ואני גם לא ממליצה על שמן קיק או שום (שעוזרים לצמיחת השיער בגבות).
אם הריסים שלך דלילות, אולי מומלץ לתת להם "לנוח" ממסקרה למשך שבועיים, זה יכול לעזור..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריסים
שירה אוחיון12/08/2007היי אורטל
אני לא מכירה מוצר טבעי שמאריך את הריסים, ואני גם לא ממליצה על שמן קיק או שום (שעוזרים לצמיחת השיער בגבות).
אם הריסים שלך דלילות, אולי מומלץ לתת להם "לנוח" ממסקרה למשך שבועיים, זה יכול לעזור..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללמוד לאפר את עצמיאיריס09/08/2007
אני מעונינת לקבל שיעור פרטי איך לאפר את עצמי. האם יש בירושלים מקום כזה. אני לא מעונינת ללמוד איפור אלא רק ללמוד איך להתאפר בעצמי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איריס אני ממליצה לך-
שירה שוסטר18/08/2007להכנס ל"מאפרות - ירושליים" בגוגל , להתקשר אליהן ולבדוק מי מהן מעבירה סדנת איפור אישית.
בהצלחה ותהני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ מוצק או נוזלי?דנית08/08/2007
היי,
מזה מספר שנים אני התלבטות לגבי איזה סוג של מייק אפ
עליי להשתמש בשעות היום: נוזלי או מוצק?
לאחרונה רכשתי מייק אפ נוזלי של לנקום (טיינט אידול) שעלה לי לא מעט
ויש לי הרגשה כאילו הוא לא באמת מכסה לי את מה שיש לכסות.
מה אתם ממליצים?
מוצק או נוזלי?
תודה מראש,
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה מייק אפ לרכוש??
גיורא שביט08/08/2007עניתי לגברת קודם , בחירת מייק אפ תלוי במספר גורמים, סוג העור, מרכמו, צורך בכיסוי וכדומה
אני מציע לך להגיע למקום מקצועי עם מאפרים מקצועיים שיתאימו לך את סוג המייק אפ הנכון, שאינו מטעם על פי המבצע היומי
נשמח להתאים לך באחד מסניפי הרשת, אולם איני יכול לתת מענה לפני שבחנתי את הצורך שלך על פי הקריטריונים שציינתי לעיל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייקאפעדי איסק08/08/2007
שלום לכולם
יש לי בעיה במציאת המייקאפ נכון לי. במשך שנים השתמשתי במייקאפ הנוזלי של רבלון שהיה נהדר גם ברמת הכיסוי שלו וגם במרקם שלו שהיה מתייבש מה עמיד וללא כל צורך בפידור
חברת רבלון הפסיקה לייצר אותו ליפני שנה ואני לא מצליחה למצוא מייקאפ באותה רמה יש למישהוא המלצות אני כבר ממש מיואשת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת מייק אפ
גיורא שביט08/08/2007את צודקת בהחלט בהתלבטות שלך במציאת מייק אפ
למעשה המייק אפ הנו הכלי החשוב ביותר ליצירת איפור מושלם
יש להתאימו לסוג העור, למרכם העור, לרמת הכיסוי הנדרשת ולמטרות וצורך העמידות שלו
כפי שאת רואה אינני חושב כי מייק אפ יכול לענות לכל השאלות האלה אלה המייק אפ נבחר על פי מטרה
אולם לרוב, הלקוחות רוצות מייק אפ אופטימלי:
אני מציע לך פשוט להגיע לאחד ממרכזי האיפור המקצועי, כמובן כולל אצלנו, להתאמה אישי, שירות זה אינו בתשלום, ודעי שהתאורה אופטימלית, מראת קריסטל טובה שאינה מעוותת, ולהסתכל במראה במרחק של חצי מטר מהמראה, כלומר מטר מהתמונה הנשקפת מהמראה (מדוע מטר? כי זה מרחק האיום בין בני אדם, כלומר אם מישהו מתקרב יותר מכך אנו מבצעים צעד אחורה), פחות ממרחק זה המראה מקבל עיוות.
בהצלחה, וכאמור, נשמח לתת לך שירות ולעזור לך
גיורא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסניפים
עדי איסק08/08/2007יש לך סניפים באיזור חיפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסניף בחיפה
גיורא שביט08/08/2007בהחלט ישנו את רז פלוס במרכז הכרמל
יש מאפרת מדהימה
המקום אינו בבעלותי אולם כל המוצרים שלנו שם, מקום עם אוירה נהדרת ומאפרות באמת סמקצועיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לאפר את העיניים כך שיראו גדולותריבה08/08/2007
לשירה בוקר טוב
ישלי עינים קטנות ואני מעונינת איך לאפר את עינינ כידי שיהיו גדולות ומודגשות.בקשר לריסים , הריסים שלי קצרות אז הדבקתי ריסים השאלה היא כמה זמן זה מחזיק. כך העין שלי נראית גדולה וזה מוסיף איך אפשר לשמור עליהם שלא ירדו מהר, ואם איזה דבק משתמשים אני השתמשתי עם מיבש לק האם זה בסדר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת עיניים
גיורא שביט08/08/2007מספר אפשרויות:
ככל שתיחום העין חזק ובולט יותר חיצוני מקיו הריסים ובגוונים כהים יותר סביב כל העיין כך תגדל העיין ,
ככל שהריסים יהיו מובלטים יותר כך גם תגדל העיין,
לגבי ריסים ניתן להגדיל את הנפח שלהם על ידי הדבקת ריסים כמובן, תענוג נחמד אבל התעסקות, אולם ניתן לבצע זאת על ידי מריחת מסקרה באופן כ]פול, כלומר בפעם הראשוןנה מריחה מלמעטה כלפי מעלה לאורך כל הריסים, כאשר מברשת הריסים מאוזנת ביחס לקיו הריסים, ולאחר מכן, לטבול שוב את מברשת המסקרה אולם הפעם למרוח את המסקרה עם "שפיץ" המברשת, כך שאת יוצרת למעשה קבוצות קטנות מודבקות של ריסים, מראה המתקבל כאילו יש לך ריסים מלאכותיות, לרוב תרגישי בטוחה יותר מבחינת העמידות.
מה שמגדיל עין כפי שאת רואה זו המסגרת והרבה פחות הצלליות. בדומה למסגרת של תמונה קטנה שהיא גדולה, ביחס למסגרת של תמונה גדולה שהיא לרוב קטנה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה על הוצאת גבות בשעווה!קארין07/08/2007
שלום לכן יקרות ותודה על הקדשת זמנכן...
רציתי לדעת האם הוצאת גבות באמצעות שעווה גורמת עם הזמן לצניחת עפעפיים...תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מריטת גבות
גיורא שביט07/08/2007ברוב המיקרים כן, כתוצאה צריפיון השריר
אולם אם עושים זאת כמו שצריך, כלומר ללא תלישה, התופעה פוחת מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשעווה בגבות
+17/08/2007שלום לך
אני קוסמטיקאית כ 10 שנים ואני לא חושבת שתשובתו של גיורא שביט מדוייקת ולכן אשמח לחדד.
במידה ואת או הקוסמטיקאית שלך עושות שעווה בגבות , תשימי לב כי היא עובדת עם שעווה חמה , ז"א שעווה שאין צורך בבדים והיא מתקלפת לבד.
לעומת שעווה קרה שהורדתה נעשת ע"ש בדים / רצועות ובמשיכה .
במידה והעיצוב יעשה ע"י שעווה חמה ובמתיחת העור של אזור הגבה , לא תהיה כל נפילת עפעף .
לידיעתך,
שעווה קרה מתאימה לאזורים כמו רגליים , ידיים ,גב, בטן וכו'
ואילו שעווה חמה מתאימה לאזורים רגישים כמו מפשעות , בית שחי , פנים , גבות , שפם וכו'
אשמח לסייע לך ולענות על שאלות נוספות
במייל שלי המצורף
מזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק -אפענת06/08/2007
שלום, אני בת 35 וברצוני לדעת איזה מייק -אפ קליל יכול להתאים, אינני זקוקה לכיסו י מלא, סוג העור רגיל-מעורב.כרגע משתמשת בקולורסטיי של רבלון אך הוא כבד מידי לטעמי.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ
שירה אוחיון06/08/2007היי ענת. אם את משתמשת כרגע בקולורסטאי ואוהבת את המוצר, את יכולה לעבור לקולורסטיי קל יותר.
יש את הסוג לעור בוגר שהוא מאוד קל על הפנים, אבל נותן כיסוי מלא.
בלי קשר, מאוד קשה ליצור כיסוי מלא עם מייק-אפ קל היות וכמה קל שהמייק-אפ יהיה, צריך לעבוד בשכבות כדי ליצור כיסוי מלא.
את יכולה לנסות גם את המייק-אפ של חברת קרליין מהסדרה הנוזלית, הוא גם לא רע.
בלי קשר, בדקי לך בפארמים טסטריםוכך תוכלי לחוות באמת את המרקם ואת הכיסויי.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייק אפ קליל
גיורא שביט07/08/2007על פי התאור שלך, לא צריכה להיות בעיה כלל, אם אין לך צורך בכיסוי ואין לך גם עור שמן, יש עשרות מייקאפים מצויינים בשוק, אפילו לחות עם צבע, או מה שניקרה דמי מייק אפ
כל מייק אפ water base ייתן לך מענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לאירוערחל05/08/2007
שלום יש לי שאלה הייתי באיפור ניסיון לחתונה ומאפרת עשתה לי צלליות סגול- בצד החיצוני של העין ובצד הפנימי עשתה זהב(צהוב) כששאלתי אותה למה היא אמרה שאני בהירה וזה מתאים לי האם לדעתך יש כזה שילוב סגול- זהב והאם זה מתאים למישהיא עם עיניים כחולית-ירוקות מה עושה צבע זהב? האם הוא פותח את העין ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב דנה
שירה אוחיון05/08/2007כן, שילוב של סגול וזהב יכול ללכת מצויין, וזה גם נראה טוב. השאלה היא מה את אוהבת ולא מה מתאים.
כי יש המון סגנונות איפור. הצבע מאוד חשוב, אבל הוא נתון לשינויי. את צריכה לחשוב ביחד עם המאפרת שלך מה את אוהבת, ולפי זה לקבוע את הסגנון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהרחל05/08/2007
שלום אני מאוד בלחץ בגלל שעוד חודש חתונה ופתאום לפני 6 חודשים היו פצעים שלא עברו ושום משחות לא עזרו לעומת שאני לוקחת גלולות אמרו שאולי גלולות שלי " בלארה" הפסיקו להתאים לי יותר. לקחתי רואקוטן במינון נמוך 4 חודש אך כשסיימתי עוד הפעם התחילו להופיע לי פצעים ממש קטנים לא הרבה. מה זה יכול להיות ואיך אפשר בחודש לשפר את המצב- במיוחד לפני מחזור הם מופיעים קטנים לא מוגלתיים כמו נקודות קטנות אדומות. אני מאוד רוצה שהפנים בחתונה יהיו יפות ונקיות מה לעשות? האם יש איזה שהיא חברה שיש להם קרמים שמורידים את שומניות של העור ושמשפעיעם עם בעייה הורמונלית גם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעונים
גיורא שביט07/08/2007מהתאור שלך מדובר על פצעוני חרדה
בזה אמרתי הכל, אומנם קל להגיד, אבל תתחילי להנות מהזמן ומהעתיד הטוב שייה לך, במקום להיות חרדה
באמת שך, אין פלאים, עור הגוף הוא מראה מצויינת למה שקורה לנו בתוכנו
המוןןןןןןןןןןןןןן מזל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לחתונהרחל05/08/2007
שלום אני מתחתנת עוד חודש ובמקום שאני עושה איפור ותסרוקת אין אודם ורוד- היא אמרה שלא עושים עכשיו את זה אבל אני בהירה עם צבע שיער בלונדיני ולא מתאים לי שום דבר חוץ מורוד בהיר לא ורוד בולט איפה אני יכולה לקנות אודם ורוד עמיד? לאיזה חברה יש אודם עמיד ורוד ואיזה חברה יש להם בכלל אודמים יותר עמידים- אני מתכוונת לאודם ולא לגלוס. ועוד מה אפשר לעשות ביום יום כדי שהאודם ישאר לאורך זמן. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דנה
שירה אוחיון05/08/2007מה זאת אומרת אין ורוד??
בחיים לא שמעתי על דבר כזה.
למאפרת מקצועית חייבים להיות כל הצבעים.
אם את הלקוחה ולך בא אודם ורוד (או אפילו ירוק) היא חייבת לעשות לך כזה..
בכל אופן, את יכולה לחפש בפארמים. הליפסטיקים של חברת רבלון מצוינים ולא יורדים מהר מהעור.
בלי קשר, את יכולה להביא איתך את הליפסטיק שאת משתמשת איתו ביום יום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדנה-איפור לחתונה
דנה ל06/08/2007דנה,
מוזר מאוד שאין להם אודם ורוד. לא נשמע מקצועי...
לרבלון יש 3 סוגי אודמים עמידים מסדרת colour stay : אודם קליל באריזה לבנה שמשאיר "חתימת צבע" לזמן ארוך, אודם עם פיגמנט חזק יותר באריזה שחורה , אודם דו צדדי שצד אחד אודם עם מברשת וצד שני גלוס עם מברשת- שניתן למרוח מעל האודם של צד א' לשם הברקה. בשלושת הסוגים יש גוון ורוד בהיר. גשי לאחת מחנויות הפארם ונסי.
בהצלחה ומזל טוב.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפתון ורוד
גיורא שביט07/08/2007נכון שהלקוחה תמיד צודקת, אולם ברגע שאת פונה לאיש מקצוע את יוצאת מנקודת הנחה כי יש לו דעה מקצועית שאינה מותאמת תמיד לטעמך. ברור שאינך חייבת לקבל את דעתו מצד אחד, ומנגד מאפר יכול לשלב תוך יצירת פיטרון הולם לטעמך ולמראה ה"נכון"מבחינת המאפר.
מאחר ומדובר בחתונה, ובמילא אינך תיראי כביום יום, הרי שמלה לבנה ותסרוקת מיוחדת אינם מראות יומיומיים, כעצה , אציע לך ללכת עד הסוף ולתת הזדמנות, לפחות כנסיון, להראות אחרת,
לגבי שפתונים ורודים עמידים יש מספיק בשוק, מוזמנת לנסות באחד מסניפינו לבדיקת גוונים ועמידות
שיהיה לך במזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פודרהרחל05/08/2007
שלום אני בהירה ושמה פודרה אך עם כל החום וזיעה הפודרה מהר נמרחת. האם יש פודרה עמידה ? עם גוון בהיר? איזה חברות יש להם פודרות עמידות? לא מייק אפ פודרה דחוסה. ועוד שאלה לפעמים יותאים לי פצעונים שטחיים בעיקר במצח מה אפשר לעשות? ואיזה קונסילר גם נחשב לעמיד( קונסילר מוצק ולא נוזלי) תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פודרה
שירה אוחיון05/08/2007היי דנה.. כל הפודרות לא משנה מאיזו חברה ואיזה סוג עשויות מאותו החומר (טאלק)
ולכן מאוד קשה למצוא פודרה עמידה היות וכולן אותו הדבר.
יש לחברת MAC פודרה דחוסה מסדרת STUDIO FIX עם גוון והיא הכי עמידה שאני מכירה.
תנסי אותה...
אבל בלי קשר, לא מומלץ להניח על הפנים רק פודרה כי זה יכול לגרום ליובש וקילופים על העור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על ההתערבות אבל..............
גיורא שביט08/08/2007א. לא כל הפודרות עשויות מטלק, יש שעשויות מאורז, אחרות מעמילן, ובין אלה המורכבות מטלק או יותר נכון קאולין, תלוי ברמת הקאולין והניקיון שלו,
ב. וכמובן מעל הכל בתוספי לחות. מכאן ששיטת הנחת טלק במקום פודרה מחטיאה בגדול את המטרה, תפקיד הטלק הינו ספיגת לחות וכתוצאה מכך קיבוע, לכן על מנת למנוע ייבוש ייתר, מעשירים את המוצר בלחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפודרה עמידה
גיורא שביט07/08/2007לperfect cover יש פודרה עמידה במיוחד, היא גם שקופה כך שלא תשנה את גוון עורך או המייק אפ שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור לגבי בי"ס לאיפור קבוע דחוף בהמזי05/08/2007
שלום לכולן
אני קוסמטיקאית כ 10 שנים ומעוניינת להרשם ללימודי איפור קבו ע.
יש 2 בי"ס שמעניינים אותי ואני מתלבטת בין שניהם .
האחד של מרים קיסר בחולון והשני של איב סנטר ברחובות .
האם למישהי שלמדה או מכירה מישהי שלמדה יש המלצות או לא על אחד מהם ?
מה רמת הלימוד ומה רמת הידע שיוצאים ממנו ?
אודה לתשובתכם הבהולה גם למייל האישי אם תרצנה .
תודה ויום נפלא
מזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו בבקשה דחוף, הקורס מתחיל היום
מזי07/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)