מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום אני חדשהמירב22/07/2007
יש לי בעיה מאוד רצינית יש לי עודף זיעה בפנים ,מה שאומר שאני לא יכולה להישאר מאופרת יותר מ10 דקות הפנים שלי כל הזמן כאילו שתפתי פנים .שאלתי אם יש מייק אפ נגד זיעה שלא יורד במים וככה אני לא אתאפר 10 פעמים ביום.אני ממש כבר מתוסכלת בבקשה עזרה תודה מראש מירב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ עמיד
שירה אוחיון23/07/2007תנסי את המייק-אפ מסדרת COLORSTAY של רבלון הם מתיבשים ולא יורדים מהעור.
תתיעצי עם רחלי כי נראה לי שיש קרם קוסמטי שאמור לבטל את ההברקה וההזעה מהפנים לכמה שעות, וזה יכול לעזור לך משמעותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירב
רחלי אלמקייס23/07/2007לגבי המייק אפ ושאר האיפור שירה תשמח לענות לך,עצה קטנה לי בשבילך ששווה הרבה בד"כ אנשים מזעים נמנעים מלשים לחות בקיץ חברת דרמלוגיקה הידועה בנפלאות המוצרים שלה פיתחה ספריי קליל על בסיס אלוורה ותמציות צמחים את הספריי מרססים על הפנים בבוקר הוא גם מעניק לחות גם שומר על האיפור והכי חשוב לא גורם להזעה
תנסי וספרי לי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפודרה....
שירן24/07/2007היי על מנת לגרום לפנים להחזיק "מעמד" עם האיפור את צריכה :
למרוח מייק אפ על כל הפנים ולאחר מכן לפדר את הפנים בעזרת פאפ - הפודרה מעקבת את את השומנים והזיעה.. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק-אפ....רותם =>22/07/2007
איזה מייק אפ יכול לטשטש פצעים בפנים?
האם ידוע לכן על מתכון להכנת שמן להסרת פצעי בגרות בפנים?
תודה על התשובה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו בבקשה!!
רותם =>25/07/2007לא עניתם אז הקפצתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייק-אפ
שירה אוחיון26/07/2007יקירתי, אין מייק-אפ שמסתיר פצעים.
הוא יכול לטשטש, אבל לא להסתיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה ,אני מחכה לתשובה תודה !סיגל22/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
היי סיגל
שירה אוחיון22/07/2007אם הצללית בהירה, אין שום בעיה למרוח אותה על כל העיין. צלליות מבריקות גם מאוד יפות כשמורחים אותם על כל העיין.
אבל אם הצללית כהה, מומלץ להגיע איתה עד קו הקפל (השקע) ולטשטש אותה בעדינות כלפי מעלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה,עזרת לי מאוד!
סיגל22/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם פנים עם מסנן קרינהשירה22/07/2007
היי לאחרונה החלה לי פיגמנטציה באזור השפם. הבנתי שאין טיפולים שעוזרים לכך וכל המשחות והקרמים לא באמת עוזרים...(מנסיון של נשים אחרות). יש לכן תשובה אחרת? אני אשמח :-)
האם אתן יכולות להמליץ לי על קרם פנים טוב ולא יקר אשר יש בו מסנן קרינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירה
רחלי אלמקייס23/07/2007נתחיל מהחלק השני של שאלתך ונבהיר שמקדם הגנה הינו חובה ביום בכל יציאה מהבית ללא קשר לפיגמנטציה.
ישנם קרמים רבים המכילים מקדם הגנה אבל כמו בכל שותפות תמיד יש משהו שבא על חשבון האחר כלומר בקרם שמכיל מקדם הגנה ההגנה הינה מקסימום בין 8 ל10 מה שלא מספיק בימות הקיץ כשהשמש בשיאה אז מה הפיתרון?
1. לרכוש מקדם הגנה של חברת ג'רנטיק שהוא משמש גם כלחות.
2. לרכוש מקדם הגנה וקרם כל אחד בניפרד.
לגבי פיגמנטציה הסיפור יותר מורכב פיגמנטציה הינה אחת הבעיות הקשות לפיתרון מקסימלי בקוסמטיקה, אין זה נכון שאין לכך טיפול ישנם טיפולים שמבוססים על חומרי הבהרה ואותם לוקחים כסידרת טיפולי הבהרה בין 6-9 טיפולים וממשיכם עפ"י הוראות הקוסמטיקאית עם תכשירים משלימים לבית והפיגמנטציה משתפרת בכדי 60% אבל אין לצפות שזה יקרה ביום אחד או במהלך שבוע זהו תהליך שלוקח זמן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לפיגמנטיציה
דורית24/07/2007הי.
אני משתמשת בקרם הגנה אורגני מדהים עם רמת חומציות 5.5 מתאים לאקלים שלנו ובא זמנית שומר על לחות העור.
ולגבי פיגמנצטיה יש מוצר שמכיל את הצמחים הבאים: חרצית, דבש מלכות וג'ניסיג קוריאני מדהים מה שזה עושה לא רק לפנים.
דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, יש לי שאלהמישהי21/07/2007
יש לי שיער גלי טיפה נפוח, אף פעם לא צבעתי אותו ואני משתמשת לעיתים בקרם לחות לשיער.
אני רוצה בקרוב לקנות מכשיר להחלקת השיער, כדי לעבור על השיער לפני יציאות מהבית, לא לשימוש יום יומי..
האם זה ישרוף לי את השיער?
מה מומלץ לקנות?
ובאיזה הדרגתיות כדאי להשתמש במחליק לשיער? [לא פאן..]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK22/07/2007לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=51 id=link]עיצוב שיער[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהי בנוגע למחליק
רחלי אלמקייס23/07/2007ראשית נציין שאיני ספרית אבל היות והקליניקה שלי נמצאת במספרה של הגדול מכולם שוקי זיקרי אני מכירה את פעולת המחליק את היתרונות והחסרונות,
יתרון גדול יש בכך שמחליקים שיער במכשיר המחליק התוצאה נשמרת הרבה יותר מפן ובנוסף הפעולה הרבה יותר זריזה מפן
החיסרון שהמחליק היות והוא בא במגע ישיר עם השיער גורם "לשרפתו", אבל לעשות מחליק בתדירות נמוכה אין בעיה
אמליץ לך על משהו אחר אם את מעוניינת בשיער חלק לתמיד קיימת החלקה יפנית מנסיוני הרבה יותר מוצלח ונשאר לצמיתות
אם תרצי אשמח לחבר אותך עם המומחה של שוקי זיקרי בהחלקות יפניות
הטלפון במספרה 03 - 5441522* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי21/07/2007
שלום מה את יכולה להמלץ צבעים לקיץ הכוונה לליפ גלוס צלליות עם תוחם או בלי סומק ? איזה גוון ומה את ממליצה לגבי חצקונים שזה בעצם החמיר לאקנה ומה את אומרת בנוגע ללקים מה הכי טרנדי כרגע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
שירה אוחיון22/07/2007תארי לי מה גוון העור שלך, מה צבע עינייך ושיערך, ואיזה מראה את רוצה ליצור, ואוכל להתאים לך צבעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהרותם19/07/2007
היי לכולם.
כבר שאלתי את השאלה הזו כמה פעמים ולא קיבלתי מענה, אז סליחה שאני חוזרת על עצמי, אבל אני מאוד רוצה לקנות את מוצרי "יונקה" ואני לא מצליחה למצוא אותם בשום מקום,
בבקשה אימר לי איפה היכן להשיג אותם וכמובן ייעוץ איזה סוג מתאים לי......
ממתינה לתשובה !
תודה,
רותם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רותם
רחלי אלמקייס23/07/2007כתבי לי את האימייל שלך או את הנייד ואוכל לעזור לך עם מוצרי יונקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור למתחילותצעדים ראשונים18/07/2007
הי
אני בת 28 ובאופן כללי כמעט ואף פעם לא התאפרתי (למעט חתונתי).
אני מעוניינת להתחיל להתאפר בצורה עדינה.
הבעיה היא שאף פעם לא התעניינתי בנושא בצורה מעמיקה ובתור בחורה יסודית ניראה לי שיש
לא מעט דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים: התאמת צבעים, מבנה פנים, סוגי המוצרים וכו'
אשמח לקבל כמה שיותר מידע ממוקד על הצעדים הראשונים וכן המלצות
להדרכה מקצועית קצרה/קורס קצר בהתאמה אישית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדרכה אישית
שירה אוחיון18/07/2007יקירתי, בשביל לאבחן אותך בצורה נכונה, ולהתאים את האיפור אליך, לגווני העור שלך ולסגנון האישי שלך אני אצטרך לפגוש אותך.
יש המון דברים שצריך להסביר, ורק בפגישה ויעוץ אישי את תקבלי את התשובה שתתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים שחוריםדנה18/07/2007
החופש הגדול הגיע...לא ישנים,כתוצאה מכך יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים לא מאוד חמורים ובולטים אבל די מציקים.מה ניתן לעשות{חוץ משנת יופי=]}?{בת 14}
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים שחורים
שירה אוחיון18/07/2007מעבר לטיפול קוסמטי, אני אמליץ לך על קונסילר נוזלי שהגוון שלו בהיר בטון אחד מגוון העור שלך.
את הקונסילר צריך להניח על הכהות ולטשטש בעזרת ספוגית או עם האצבע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לחתונהאורנית17/07/2007
היי
אחי מתחתן שבוע הבא ורציתי לשאול 2 שאלות:
1. שמעתי שצריך לשים מייק אפ ופודרה בשביל לא לצאת מבריקים בתמונות- האם זה נכון?
2. איזה צבעי איפור מומלצים- לפנים ארוכות עם עיניים ירוקות ושיער בהיר? אגב השימלה תהייה בצבע שחור.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לחתונה
שירה אוחיון18/07/2007מזל טוב!!!
כן, זה נכון. צריך לשים מייק-אפ ופודרה למניעת הברקות.
לגבי האיפור, כל צבע יכול להתאים לך. לא ציינת את גילך, ולאיזה מראה את שואפת. (עדין, דרמטי, טבעי, זוהר...)
צייני בפניי איך את רוצה להראות ואדריך אותך בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לאפר את אמא חוגגת 55ויקטוריה17/07/2007
אמי בת 55 יש לה עור בהיר נוטה לורוד, עניים ירוקות פנים עגולות-עובליות, בעיה היא שבגילה ישלה כבר עפעפיים נפוחות וכבדות וקשה לאפר אותם.. כשאני שמה לה איילניר שחור זה אומנם מדגיש לה את הצבע העניים אך הקוו שסירטטתי "נעלם" ברגע שאני עוזבת את העפעף..
שאלתי היא:
א.איך לאפר נכון עפעפיים עם קמטים, מה מדגישים?
ב. באיזה צבעים להשתמש גוונים שמתאמים לעיניה או כן לנסות להתאים ללבוש?
ג. איך מצעירים את המראה(מלשון צעיר)?
ד.איך אפשר לשים מסכרה על ריסים ממש קצרות?
ה.איזה צבע איילינייר כדאי להשתמש כך שזה גם יגדיל לה את העין ויתאים לגילה?
תודה מראש על התשובה
אחת שאומרים עליה שיודעת לאפר- תשמח לקבל עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לנשים מבוגרות
שירה אוחיון18/07/2007היי..
קודם כל, לקחת על עצמך אתגר לא פשוט.
לאפר אישה מבוגרת זה לא משהו קל, וצריך לעמוד בכמה כללים בסיסיים
מייק-אפ נוזלי עם כמה שפחות פודרה
לאפר את העניים בצלליות לא מבריקות (מדגיש מאוד את הקמטים)
לא למתוח את העיין בזמן האיפור
האיילינר צריך להיות דק מאוד (להדגשת קו הריסים בלבד) אחרת הוא לא יראה ישר בגלל הקמטוטים. הצבע לא משנה
לגבי מסקרה, יש למייבלין מסקרה עם מברשת מאוד דקה, שנועדה לריסים קצרים.
מומלץ להתאים את הצבעים לבגד
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה פודרה שקופה אתם ממליצות לקנותסיגל16/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
פודרה שקופה
שירה אוחיון18/07/2007כל פודרה שקופה יכולה להתאים. אין הבדל משמעותי בין הסוגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בית ספר לאיפורהילה15/07/2007
שלום
אני מעוניינת ללמוד איפור.. והייתי רוצה המלצות לגבי בתי הספר. האם מישהי שמעה על קיורלן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בית ספר לאיפור
שירה אוחיון18/07/2007יריו שחף! זו ההמלצה שלי, למדתי שם בעצמי. זה בהחלט בית-ספר מספר 1!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהם הצבעים המתאימים?אני15/07/2007
שלום רב,
אני כל הזמן מוצאת עת עצמי מתלבטת,מתאכזבת ולא מוצאת את הגוונים המתאימים לי.וניסיתי ללא הרף. ומכל מיני חברות.
צבע עורי צהבהב,צבע שערי שחור, עיניים חומות. כל מייק אפ שניסיתי להניח על פניי היה
איך לומר-כהה מידי, קונטרס לא נכון בין הפנים לצואר (צווארי בהיר)
צבע שפתי אדום וגם פה לא הצלחתי להתאים שפתון (אם היה בהיר "נבלע" ואם כהה מידי לא התאים לאישיותי - אני רוצה וחשוב לי להיות מאופרת אך לא מעוניינת שזה "יצעק" מרחוק.
אנא אנא עזרתכן תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבעים מתאימים
שירה אוחיון18/07/2007שלחי לי תמונה שלך ואוכל לעזור לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאמת צבעים
אני19/07/2007שירה תודה תודה שהגבת לפנייתי. אפשר דואר אישי אליך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירה
אני19/07/2007אפשר להתכתב אתך ישירות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחי לי את המייל שלך ואצור איתך קשר
שירה אוחיון22/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירה הנה הפרטים (התאמת צבעים וכדו'
אני23/07/2007[email protected]
תודה אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חןנינו'ש13/07/2007
אם אני עושה נ. חן אצל מישהי שעושה איפור קבוע והנקודה לא גדולה , תוך כמה ימים היא תתקלף? והאם יש סיכוי שהיא תעלם אחרי הקילוף הראשון? איך אני יכולה להעלים אותה מיידית, ניסיתי עם מקל אזניים ואציטון והיא נהייתה קטנה יותר והשטח של העור קצת התגלה אבל עדיין זה לא יורד. זה היה אתמול. אודה על תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן ואיפור קבוע
רחלי אלמקייס13/07/2007בד"כ איפור קבוע מתקלף אחרי יומיים שלושה איפור קבוע הינו גלד - פצע זמן הריפוי שלו כמו זמן ריפוי של פצע, איפור קבוע מחלחל לתןך שכבות העור ולא רק לשבות העור העליונות אלא גם לשכבות היותר עמוקות בעור לדרמיס ולכן הזמן שהוא יורד הינו ממושך, האיפור דוהה עם הזמן ובמשך השנים הוא הולך ונעלם, אין לנסות להסיר איפור קבוע באמצעות חומרים ובעיקר לא עם חומרים שאינם מתאימים לעור כמו אציטון חומרים כמו אציטון וחומצות שונות עלולים לגרום לכוויה ולשינוי גוון הצבע,
לנינוש אם לא מוצאת חן בעינך התוצאה שקיבלת אפשר לבצע פעולת מחיקה באיפור קבוע ע"י החדרת צבע מנטרל
אני מכירה מישהי מעולה על סמך ניסיוני אפשר לסמוך עליה בעניים עצומות היא שנים בתחום ועושה פלאים בכל מה שקשור לאיפור קבוע שמה גוא'נה והיא נמצאת במספרה של שוקי זיקרי בת"א אם תירצי אשמח לתווך בינכן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)