מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ בעיניים ובראשהראל גור אריה15/03/2011
בהמשך להודעתי היום עניתם לי ואמרתם שככל הנראה מדובר בדחק נפשי האם יש איזה תרופות טבעיות לשיקום המערכת תודה רבה הראל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בעיניים ובראש - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011אפשר לתת צמחי מרפא סיניים ומערביים אך הדבר מצריך איבחון יסודי מעמיק . אתה מוזמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בלחי שמאלניר15/03/2011
שלום, אני מקווה שזה מתאים לפה וגם אם לא אני מבקש עזרה.
אני בן 20, לפני כשנה התעוררתי עם נפיחות בלחי שמאל אחרי אין ספור בדיקות אצל רופאים אחד המומחים לרופא עור אמר לי שזה בגלל הנקודת חן שיש לי בלחי והיא זו שגורמת לי לנפיחות. אותו רופא אמר לי לקחת משהו כמו שבועיים דוקסילין ומשחה בשם גנטתרים, הכדורים מאוד עזרו והנפיחות ירדה.
מספר שבועות אחרי שהעניין הסתדר עוד פעם הנפיחות המשיכה ואז עשיתי אותו דבר עם הדוקסילין והיה שינוי עד שהפסקתי( הרופא אמר לי שאני לא יכול לקחת את הכדור הזה כל החיים כי זה מסוכן).
כיום כשנה אחרי הנפיחות תמיד אני קם והמקום נפוח( לא בצורה ממש בולטת לאנשים שלא מתמקדים בלחי). אחרי שאני עושה מספר פעולות במהלך היום הנפיחות מעט מסתדרת אבל רק לכמה שעות וכך חוזר חלילה, אני רוצה לציין שהמישחה (גנטתרים) לא עוזרת.
אני כבר לא יודע מה לעשות הייתי אצל כל כך הרבה רופאים שלא ממש עזרו לי.
האם טיפול ברפואה סינית אולי דיקור יכול לעזור במקרה הזה
בבקשה תעזרו לי מה לעשות למה זה קרה??? אני כל יום מסתכל במראה ונכנס לדיכאון בגלל זה, חשוב לי לציין שזה לא נפיחות בולטת לעין מרחוק.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בלחי שמאל - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011יתכן שניתן לסייע בדיקור לבעיית העור ולטפל גם בשורש הבעיה בכדי שהבעיה לא תחזור בשנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בלחי שמאל - תגובה
עירית פרידמן15/03/2011שלום ניר
כדאי להיעזר ברפואה משלימה מכיון שברפואה המערבית לא מצאו דרך לעזור.
בתחום המומחיות שלי-הומאופתיה, אפשר לעזור ולפתור את הבעיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בעיניים ובראשהראל גור אריה15/03/2011
במשך שנה קיבלתי כדור מודל לפני חודשיים וחצי הפסקתי את הכדור בהדרגה כיום יש לי לחץ בעיניים ומעל העיניים יש לי לחץ במרכז הראש וכאבים ומתחמם לי הראש מבפנים עשיתי בדיקת דם ובדיקת סיטי ובדיקת עיניים והכל תקין אם תוכלו לומר לי מה הבעיה אודה לכם תודה רבה הראל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בעיניים ובראש - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011שלום הראל
זה נראה סימפטומים שקשורים לדחק נפשי אך קשה לתת אבחנה מדויקת דרך האינטרנט במקרה זה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב ולב לאמא שליניר14/03/2011
היא בת 55 , סובלת ממאני דיפרסיה
במהלך 5 החודשים האחרונים התחילו אצלה כאבי גב ולב בלתי נסבלים , כל יום כל היום,
הלכה לבדיקות אצל רופאים מומחים לבדוק את הגב, אמרו לה שהכול בגב בסדר והבעיה כנראה באה מהלב
היא הלכה לבדיקות אצל רופאים מומחים לבדוק את הלב , אמרו לה שהכול בלב בסדר והבעיה כנראה בגב
היא ניסתה סוגים שונים של טיפולים , 10 טיפולי פיזיותרפייה ולא עזר,
מנסה סוגים שונים של משחות וכדורים להקלה , גם לא עוזר,
אני פונה אליכם במטרה למצוא פתרון שכן יעזור,
תודה חברים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב ולב לאמא שלי - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011שלום ניר
דאגתך לאמך נוגעת ללב.
יש לי שתי המלצות שכדאי להפעיל במקביל.
1. יכול להיות שבעית כאבי הגב לא אובחנה כראוי ולכן הכאבים נמשכים ואולי גם מקרינים לאזור החזה/לב.
אני בקשר עם רופא מומחה לאיבחון כאב ואני מאד ממליצה להגיע אליו. לעיתים איבחון נכון פותר חלק גדול מהבעיה. שמו ד"ר סימון וולפסון. אפשר למצוא את האתר שלו ברשת.
2. בעית הנפש של אימך איננה מנותקת מהכאב וכדאי מאד להתייחס אליה במקביל.
יש לי ניסיון רב וטוב בטיפול בבעיות נפשיות בהומאופתיה . אני ממליצה על טיפול הומאופתי שניתן לשלבו במקביל לכל טיפול תרופתי אחר.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום עירית
ניר15/03/2011תודה על תגובתך המהירה
האם יש רופא באיזור המרכז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ניר - תגובה
עירית פרידמן15/03/2011בטוח יש, אבל אני לא מכירה.
לפעמים שווה לנסוע קצת כדי לקבל את הטיפול הכי טוב.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאין שמש אני סובלתודה רבה!14/03/2011
אם אין חשיפה ישירה של הגוף לקרני השמש הסימפטומים הם:
הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
חשיפה לשמש פותרת את כל התופעות כאילו לא היו:
הגוף משתחרר , הכאב נעלם, השרירים הופכים לרכים וישנה הקלה והרגשה טובה.
לאחר יומיים מהחשיפה כל התופעות הרעות הללו חוזרות.
למה זה? במה מדובר ?
אם יש יום קייצי עם הרבה אור אבל אין חשיפה של הגוף ממש לקרניים , זה לא יעלים את התופעות. זה נראה שיש איזהשהו חומר שנכנס לעבודה בחשיפה לשמש,שמשפיע בחיוב כזה. ובעל יכולת ריפוי.
מה הוא ?
הויטמין D לא חסר. והאור לא עוזר
רק אם יש חשיפה של ממש.
ויטמין D כל יום נלקח בטיפות 2000 יחידות, וזה בוודאות לא עושה את מה שהחשיפה לשמש עושה.
התופעות יהיו עד החשיפה הבאה.
מה שמפריע בעיקר זה העיוותים והלחץ בשרירים שאי אפשר לשחרר אותם ללא חשיפה לשמש.
כלום לא יעזור אם אין חשיפה ישירה לשמש גם לא האור הכי חזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, שאלה - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011האם אתה מחפש את הסיבות לתופעה או את הדרך לפתור אותה?
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת הסיבה כדי להבין את התופעה וכמובן
תודה רבה!14/03/2011את הפיתרון אם באמת קיים כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת הסיבה כדי להבין את התופעה וכמובן - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011טיפול הומאופתי טוב ומדויק יכול להבין את הסיבה ולתת מענה לבעיה.
זה אפשרי לאחר שיחה מקיפה ומעמיקה אודותיך.
לא ניתן להבין בעיה שהיא כ"כ ייחודית על סמך אינפורמציה קצרה כאן בפורום.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, שאין שמש אני סובל - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011תעשה בדיקת דם שיבדקו לך ויטמין D שקשור לשמש.
אם אתה רגיש לקור, יש עייפות כללית וקצת דיכאון יש חולשה אצלך במטבוליזם ובאש הפנימית . ניתן לעזור לך עם תזונה צמחי מרפא ודיקור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמש מחזקת לי את הגוף
תודה רבה!14/03/2011ונותנת לי אנרגיה וכוח.
הויטמין D תקין.
בעבר קיבלתי ממטפל צמחי מרפא עם המלצה של תזונה וטיפול של דיקור וזה לא ממש עזר.
איזה צמחי מרפא אתה מכיר שיוכלו לעזור לי?
עד היום כל מה שניסיתי לא הלך, רק החשיפה לשמש מחזירה את הגוף למצב תקין ומשוחרר.
תודה לכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמש מחזקת לי את הגוף - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011האם חדר מואר וחם מאוד גם יעשה פעולה דומה, או רק כשאתה באור יום בשמש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמבטיה חמה וחדר מואר עם חימום
תודה רבה!14/03/2011לא יעשה את אותה פעולה.
רק אם הקרניים של השמש ממש על הגוף. ידיים,רגליים, פנים.
ארגיש את ההקלה. הכל יעבור תוך חצי שעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמבטיה חמה וחדר מואר עם חימום - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011אם זהו מצב אמיתי ,אני משער שמצבך קשור למצב נפשי של דיכאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה אם דיכאון גורם לתופעות הללו:
תודה רבה!15/03/2011הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
זה מורגש ממש ברמה הפיזית.
וכשזה מסתדר באמצעות החשיפה לשמש תהליך השחרור מורגש בבירור בגוף
כאילו לקחתי איזה חומר קסם.
אני יודע מראש שהתופעות יעלמו כליל כשאחשף.
תמיד מיד לאחר החשיפה יש יציאות. והמצב הוא שכבר אין עצירות (רק ליומיים) עד החשיפה הבאה "בדר"כ"..
מה הקשר דיכאון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה אם דיכאון גורם לתופעות הללו: - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011ישנו קשר בין דיכאון לבעיות הפיזיות שאתה מתאר. הדבר כתוב גם בספרות המדעית. תכנס לפורומים של פסיכיאטרים ושאל גם שם. יש בגלי צה"ל כל יום חמישי תוכנית שנקראת " שעת נפש" עם הפסיכיאטר אילן רבינוביץ שאני ממליץ לך להקשיב לה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אתה אומר שיש דיכאון אוטומטי
תודה רבה!15/03/2011כאשר אין שמש.
וכשיש שמש הוא עובר במיידי ?
וכל התופעות נעלמות להן? וכבר אין דיכאון לגג יומיים עד שתפוג ההשפעה של השמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אתה אומר שיש דיכאון אוטומטי - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011לפי הפרטים שנתת כך אני מבין זאת, אך אני שוב ממליץ לך להפגש עם איש מקצוע בכדי לקבל אבחנה מדויקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה איש מקצוע ? רופא לא יודע איך
תודה רבה!15/03/2011לבדוק את זה. למי לפנות בקשר לזה?
ראה מה אמרו לי:
קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא FIR אינפרה אדום רחוק.
מהאינטרנט:
בדרך כלל אנשים שיש להם קשר רופף עם השמש סובלים מראיה לקויה. יש להם בעיות במחזור הדם, לב חלש, לחץ דם גבוה, עצמות חלשות. הם סובלים מאפילפסיה, כאבי ראש וקרחת. אנשים אלה בעלי ויטליות חלשה ורגזניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה איש מקצוע ? רופא לא יודע איך - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011אתה צריך לפנות לפסיכיאטר שיוכל לתת תרופות ולאבחן, כחלק משירות הבריאות הציבורי ובבתי חולים יש פסיכאטרים שיוכלו לעזור לך במחיר סביר, כמובן שיש גם פסיכאטרים פרטיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם אנחנו לא יודעים למה זה
תודה רבה!16/03/2011אז איך ניתן לדעת מה צריך לקחת ?
מה שהצעת לא בודק את הגוף, לכן לא נראה לי שתהיה אפשרות להגיע למסקנה חד משמעית מדוע זה ואיך ניתן לפתור את זה..
לי נראה שזה יותר בכיוון של חסר חום ותנועה בגוף
ככל הנראה יש משהו עם החום או הקרינה של השמש שגורם לתנועה וזרימה טובה ובעקבות זה להקלה ושחרור בגוף.
בדר"כ לכם ברפואה האלטרנטיבית יש כל מיני צמחי מרפא שעשויים אולי לעזור..
צריך לרקוח איזה משהו שגורם לאנרגיה תנועה וזרימה טובה יותר בגוף..
אולם אין לי שמץ של מושג מה בדיוק. כי כל מטפל יש לו את השיטות שלו.
יש לך דברים כאלה שאתה רוקח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם אנחנו לא יודעים למה זה - תגובה
אהוד סברדליק16/03/2011אתה מוזמן ליצור קשר 050-8890126
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש סיכוי לנזק מקולונסקופיהאביב14/03/2011
האם קיים סיכוי לנזק כתוצאה מבדיקת קולונוסקופיה?
אם לדעת המומחה המשיב אין סיכון, האם יש דעות שזה כן עלול להזיק?
ואם כן יש סיכון, או שיש דעות שיש סיכון, באיזה סיכון מדובר?
בתודה ובכבוד
אביב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה פורום רפואה משלימה - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011אני מציעה לשאול את השאלה בפורום של רופאים שעיסוקים בכך.
הם המומחים בנושא הזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה,ושוב עוד שאלה
daniela13/03/2011מה ההבדל בין הומאופט לנטורופאט ??
ושוב.....היכן אני יכולה להגיע לאנשי מקצוע מומלצים?אתם יכולים להמליץ לי באיזור ירושלים
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדל בין נטורופאט להומאופט
אבנר חי13/03/2011נטורופאט הינו מטפל רב תחומי יש לו יכולת לאפשר טיפול מאפשר במגוון תחומים תזונה, טיפול אנרגטי במגע, טיפול אנרגטי ע"י תמציות צמחים או ע"י תזונה מתאימה. הומאופט מומחה לתמציות אנרגיטיות של צמחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהdaniela13/03/2011
יש לי כאבי בטן (שקשה לי לתאר מה בדיוק הרגשתי איזה סוג כאב,רק אני יכלה לאמר לדוגמה שאני ישנה אני מרגישה צורך לשים יד על הבטן-וזה כאילו מקל לי ) לפני כ 3 שנים זה התחיל,ועשיתי בדיקות דם ,קולנוסקופיה והחיידק הילקובטר,אולטראסאונד בטני והכל יצא שלילי.
שום רופא לא מצא ממצא חריג ואמרו הכל תקין,
המשכתי וחייתי עם כאבים אלו עד היום,לפני כמה ימים שוב חזרו ומציקים לי יותר.......
לא יודעת אם לפנות שוב לרופאת משפחה שלי מפאת חוסר תשובה,מה שוב כל הבדיקות לחזור עליהן?אני לא חושבת שיהיו ממצאים שונים למרות הזמן שעבר.
שאלתי היא,קראתי המון באינטרנט על "קנדידה"יש מספר תסמינים שקיימים אצלי מעבר לכאבי בטן כרוניים,כמו למשל מצבי רוח משתנים עיפות רגזנות כעס, עייפות...
אבל לא יודעת איך כן יכולה להיגרם לי קנדידה-כי אני לא משתוקקת למתוק ולדברי מאפה כמו שכתוב,ועוד כל מיני סיבות-אולי רק נוטלת גלולות למניעת הריון במשך כמעט שנתיים.האם לדעתך לבצע את בדיקת הצואה לקנדידה?או ששמעתי שקימת גם בדיקת דם חדישה לגילוי קנדידה?...... מיואשת.! תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ,תשובה - תגובה
עירית פרידמן13/03/2011שלום דניאלה
א. האיבחון לקנדידה עבר "איבחון יתר" כך שלעיתים נדמה שכל בעית בטן מגיעה לאיבחון הזה.
למיטב ניסיוני המצב איננו כזה. ההיפך הוא הנכון-רוב בעיות העיכול אינן קשורות לקנדידה.
הדיאטה המוצעת לקנדידה קשה מאד ליישום ולכן כדאי קודם למצות אפשרויות אחרות סבירות יותר.
ב. איבחון נכון שווה זהב אבל יש, לצערי מעט רופאים עם יכולת איבחון טובה. ממה שאת כותבת אין סיבה לחזור לרופא המשפחה כי לא תמצאי את התשובה אצלו.
ג. טיפול הומאופתי יכול לפתור את הבעיה שלך ללא צורך באיבחון רפואי מדויק אלא על סמך אינפורמציה שאת נותנת כמו היסטוריה רפאית, מה מחמיר ומה מקל ואופי כללי שלך.
טיפול הומאופתי הוא קל, עדין ונוח ולכן זאת ההמלצה הכי טובה שיש לי בשבילך.
והכי חשוב-לא להתייאש! להמשיך לחפש תשובה עד שתמצאי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עוד שאלה
daniela13/03/2011לא להתייאש זה קשה מאוד, 3 שנים לחיות עם זה..כבר התרגלתי לענין..אבל אני אומרת לעצמי אין דבר כזה שאין סיבה לכאבי בטן האלה.כבר את כל הבדיקות בעולם עשיתי ולא מוצאים כלום ,מעצבן לשמוע "זה פסיכולוגי"אני לא מדמיינת ולא משעמם לי להגיד לאנשים שכואבת לי הבטן!!!! אוף
לגבי תשובתך -"טיפול הומאופתי יכול לפתור את הבעיה שלך ללא צורך באיבחון רפואי מדויק אלא על סמך אינפורמציה שאת נותנת כמו היסטוריה רפאית, מה מחמיר ומה מקל ואופי כללי שלך.
טיפול הומאופתי הוא קל, עדין ונוח ולכן זאת ההמלצה הכי טובה שיש לי בשבילך.
שאלתי היא....מה כולל טיפול מסוג זה?רק נטילת תרופות טבעיות?ללא צורך בדיאטות כמו דיאטת הקנדידה (שנשמעת קשה מאוד כמו שאמרת)
אז לדעתך לא לבצע את הבדיקת צואה?
איך אני יכולה להגיע להומאופתים שהם מומלצים??? שוב...הרפואה הקובנציונלית ולא המשלימה..לא יכולה לעזור לי בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עוד שאלה - תגובה
אבנר חי13/03/2011שלום לך דניאלה
לעניות דעתי צריך להגיע למטפל אלטרטיבי רב תחומי שמבין ויודע תזונה, טיפולים אנרגטים וצמחי מרפא או הומאופטיה גם. נטורופאט לרוב יש לו את הידע לתת מענה לבעיה אשר הצגת
מפגש ראשוני יוקדש לתישאול ארוך מאוד אשר בעזרתו יגיע האדם לסיבה הראשונית ככל האפשר לבעיתך
ויאפשר לך טיפול אשר משולב בתזונה נכונה ואחראית וגם תוספות צמחיות והומאופטיות במידת הצורך.
יום טוב ומבורך לך
בריאות ושמחה בחייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדל
daniela13/03/2011מה ההבדל בין הומאופט לנטרופט?תודה
יש ממולצים באיזור ירושלים?תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדל - תגובה
אבנר חי13/03/2011נטורופאט הינו מטפל רב תחומי יש לו יכולת לאפשר טיפול מאפשר במגוון תחומים תזונה, טיפול אנרגטי במגע, טיפול אנרגטי ע"י תמציות צמחים או ע"י תזונה מתאימה. הומאופט מומחה לתמציות אנרגיטיות של צמחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תשובה - תגובה
עירית פרידמן13/03/2011שלום דניאלה
אין לי ספק שיש סיבה לכאבי הבטן! אני בטוחה שאת לא מדמיינת. ובמקביל, אין לי ספק שהנפש קשורה לזה כמו שהיא קשורה להרבה כאבים או מחלות. אפשר להמשיך לחפש תשובות ואיבחונים אבל זה לעיתים קשה ובד"כ גוזל הרבה זמן ומשאבים.
טיפול הומאופתי כוללל נטילת תרופות הומאופתיות שמתאפיינות ב-
1. הן לקוחות מכל חומרי הטבע הקיימים.
2. הן מדוללות כך שאין בהן חומר כימי ולכן השפעתן איננה מזיקה.
3. הן מעוררות את כוחות הגוף הטבעיים לריפוי ובכך גדולתן.
כדי להגיע להומאופתים את יכולה לחפש באתר האגודה להומאופתיה קלאסית או להתקשר אלי ואני אמליץ לך כמיטב יכולתי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטה קרוטין גבוההש12/03/2011
גיל 64 צמחוני שאוכל הרבה ירקות דגנים וקיטניות.
אשתי אומרת שאני נראה כתום
1. בבדיקות מעבדה הכל תקין למעט POTASSIUM באיסוף שתן 24 שעות (בגלל צפיפות עצם)שנתקבל 166 בעוד התחום העליון 125.
אותה תוצאה קבלתי גם לפני שנה.
תפקודי כליה כאמור תקינים בדם.
האם צריך לטפל בממצא זה בתזונה? להקטין כמות ירקות ופירות?
האם בכלל צריך להתייחס לממצא זה ?
2. בטה קרוטין"
תוצאת בטה קרוטין 417 לעומת 200 מקסימום מותר בדם.
ויטמין A תקין 39 כאשר מקסימום 70.
אזי שוב אותן שאלות
אם צריך לטפל בממצא זה בתזונה? להקטין כמות ירקות ופירות ?
אם בכלל צריך להתייחס לממצא זה ?
אני מעריך שאני אוכל קג וחצי של ירקות ליום .
מס יציאות יומיות 3-4
כללית אני אדם בריא והבדיקות לא באו על רקע של מחלה או בעיה אלא רק בדיקות מונעות.
בתודה והערכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטה קרוטין גבוהה - תגובה
אהוד סברדליק12/03/2011שלום ש
תוריד את כמות הירקות והפירות הכתומים למינימום ותוך כמה שבועות הבטא קרוטן יסתדר. הכי חשוב לראות שרמות B-12 שלך תקינות. האשלגן מעט גבוה אבל זה לא נורא אתה יכול להמעיט באכילת אלפלפה, תמרים ואבוקדו שעשירים במינרל זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתשובה לבעייתי - מעט מורכבמיקי11/03/2011
שלום,
אנסה לקצר ככל שאוכל.
אני בן 33. עברתי לפני 9 חודשים ניתוח מוח עקב גידול שפיר.
הניתוח הוגדר כהצלחה ע"י המנתח. אני מטופל מאז הניתוח באופן קבוע אצל אנדוקרינולוג על מנת לייצב אותי הורמונלית. תודה לאל הבדיקות חיוביות.
9 חודשים צרכתי סטרואידים והפסקתי לפני כחודש. (כמות נמוכה - הסיבה בגלל הניתוח)
אחרי הניתוח סבלתי מסחרחורות קשות- עברתי טיפול פיזיותרפי ואף חשבו שהמקור לסחרחורות הוא - פוסט טראומה.
לקחתי 3 חודשים לוסטרל והפסקתי לאחר תופעות לוואי מרובות. לא רוצה ללכת לכיוון כאלו של תרופות.
היום אני לא נוטל שום תרופה אבל אני עייף/מסטול/מעט מסוחרר ובעיקר מרחף.
שמתי לב כי המסטוליות מתגברת בפעולות חדות שאני מבצע ואחרי מקלחת.
עשיתי בדיקות כלליות לפני כמה חודשים והכל בסדר.
אף רופא שהייתי אצלו לא יודע מה הסיבה לתופעות מהם אני סובל. חלק מהרופאים נוטים לייחס את זה לפוסט טראומה בו הגוף היה בסטרס אדיר מס' חודשים וחלק חושבים שזו פעולה הגיונית לאחר בומבה של ניתוח מהסוג הזה.
שורה תחתונה אני מרגיש טוב לא מצויין עם המון אופטימיות לחיים ועם חיוך מאוזן לאוזן אבל אני רוצה וגם מותר לי להרגיש מעולה ולא רק טוב!
לא מכיר את התחום הזה של רפואה משלימה ולא ממש יודע לאן ומה לשאול.
האם אתם חושבים שמשהו מכם יוכל לעזור לי?
סופשבוע נעים
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה לבעייתי - מעט מורכב - תגובה
אבנר חי11/03/2011שלום לך אלי
בקשתך נוגעת בנימי נפשי
מהיכן אתה בארץ, אם אפשר...?
אבנר
כי יש אולי דרך לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה לבעייתי - מעט מורכב - תגובה
אבנר חי11/03/2011בעצם,, מספר הטלפון שלי הוא 050-6667847
אשמח לשוחח איתך. באם הינך מסכים ומעוניין כמובן
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי בבעיה מורכבת - תגובה
עירית פרידמן11/03/2011שלום אלי
הבעיה אכן מורכבת ולכן לא ניתן לתת תשובה אחראית לנוכח המידע הזה.
אין לי ספק שבטיפול הומאופתי ניתן לעזור אבל זה צריך להיות באופן זהיר, ע"י הומאופת בכיר שינהל מעקב תכוף.
יתרונו של הטיפול ההומאופתי בעדינות שלו ועם זאת יכולתו לעבוד לעומק.
אם יש ל עוד שאלות על הומאופתיה אתה מוזמן לשאול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות וגינליותלינה10/03/2011
שלום רב
אני סובלת מדלקות וגינליות עוד מימי הצבא כ5 שנים
הרופא אומר שכנראה יש לי בעיה של נרתיק לא מספיק חומצי ואולי בעייה של הצטברות גלוקוז באזור או משהו כזה שגורם לכל הג'יפה להגיע לשם ולהשאר שם.
אשמח לדעת אם יש משהו ברפואה משלימה שיכול לעזור לי כי כבר הגיעו מים עד נפש!
סבל לא נורמלי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות וגינליות - תגובה
אבנר חי11/03/2011שלום לך לינה
כדאי לפנות לנטורפאט והוא ע"י תישאול יגיע לסיבה הראשונית לבעיה ובכך יאפשר לך כלים אשר בעזרתם הדלקת תדעך
יום טוב, אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות וגינליות - תגובה
עירית פרידמן11/03/2011שלום לינה
צריך להבין טוב יותר מה עובר עליך. בטיפול הומאופתי זה נעשה בשיחה שאחריה מותאמת לך רמדי (תרופה) הומאופתית.
רמדי כזאת מחזירה את האיזון לאיברים ולאדם.
אם יש ל עוד שאלות את מוזמנת לשאול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות וגינליות - תגובה
אהוד סברדליק11/03/2011קחי פרוביוטיק פמינה כמוסות בהחדרה ווגינלית של חברת אלטמן יש בהם חיידקים פרוביוטים ספציפיים לדלקות ווגינליות. זהו טיפול סימפטומטי ולכן ממולץ לפנות למטפל מקצועי בכדי להבין מדוע הבעיה חוזרת האם זה מערכת חיסון חלשה ? בעיה של חוסר איזון הורמונלי או אולי עודף לקיחת אנטיביוטיקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות וגינאליות
ויויאן הרשקו.13/04/2011לבעיות דלקתיות בוגינה אני ממליצה על צמחי מרפא וכן משחה אותה אני מכינה על בסיס ארומטראפיץ בברכת בריאות,ויויאן הרשקו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוליטיסדינה10/03/2011
בעקבות מחלת הקוליטיס המליצו לי על אבקה בשם: essentials factsacpor cell fynergy. רציתי לברר יותר על האבקה כגון מה היא מכילה , האם היא באמת בתאימה למחלת הקוליטיס, והכי חשוב היכן בכלל ניתן להשיגה? אודה לתשובה המהירה כי המחלת בהתפרצות חזקה ביותר ואיבוד דם רב ועליי להשיג אבקה זו במהירה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוליטיס - תגובה
אבנר חי10/03/2011דינה אני יכול לייעץ לך מה לאכול כדי להקל על הדלקת.. מאכלי סויה, קטניות, מוצרי דוחן, כוסמת, שמן זית, שום, כל הירקות ומיציהם, בטטות, חלבון ביצה, אבוקדו מקצפי ביצה ומלח. צריך לאכון מזון עשיר בסיבים כמו מוצרי דגנים מלאים. יוגורט טבעי ממותק בדבש מספר פעמים ביום.
אין לצרוך מאכלי בשר(בקר עוף דגים והודו) מוצרי חיטה (לחם, עוגות ופסטות) אורז, שיבולת שועל שעורה תירס מוצרי חלב תפוחי אדמה, פירות ומיציהם, אגוזים ובוטנים, חומץ, עגבניות ומוצריהן, אלכוהול כולל יין ובירה, פטריות, סוכר, ממתקים ושוקולד, קפאין, קפה תה, תבלינים, חלמון ביצה, שמן קנולה ושמן תירס.
כאשר חל שיפור אפשר להוסיף מוצרים נוספים כמו אורז עוף הודו דגנים ומספר סוגים של גבינה
צריך לעשות תרגילי נשימה, רפלקסולוגיה, הילינג גם, היפנוט וביופידבק
היוות והדלקת היא מחלה רגשית צריך לטפל במודעות ואופן החשיבה וכמובן בהתנהלות ביחס למציאות והעבר שלנו
יום טוב והרבה בריאות מקווה שעזרתי מעט
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוליטיס - תגובה
אהוד סברדליק10/03/2011שלום דינה
צריך לדעת שבמחלת הקוליטיס אין תרופות קסם אלא עבודה על הפן הפיזי בשינוי התזונה ומתן צמחים ותוספי מזון שמורידים דלקת ומייצבים את דופן המעי. עבודה רגשית על שיחרור כעסים מהעבר ותיסכולים. ועבודה על פן נפשי במציאת גבולות יציבים בחיינו ואיזון גירויים וסיפוקים מידיים. ציפיה לתרופת קסם תגרום לאכזבה ותיסכול.
במידה ואת סובלת מדימום רב והתפרצות חריפה יש לפנות גם לרופא מומחה וייתכן שאף לקחת תרופות מערביות להפסקת הדלקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתשישותמיכאלה09/03/2011
שלום רב,
אני בת 28 ומיזה שנה וחצי אני סובלת מתשישות קשה, חוסר ריכוז והרגלי שינה בעייתיים (מתעוררת מוקדם מאוד בבוקר ומתעייפת בשעות הערב המוקדמות). שתי בדיקות דם לא העלו שום ממצא ולדעתי המצב נובע ממתח נפשי.
הייתי רוצה לטפל במצב הבלתי נסבל הזה באופן אלטרנטיבי, אך אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל, איזה סוג של טיפול יכול לעזור לי?...
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בתשישות - תגובה
אהוד סברדליק09/03/2011שלום מיכאלה
כל אחד מסוגי הטיפולים שמוצעים פה יכול לסייע לך . את מוזמנת ליצור קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בתשישות - תגובה
עירית פרידמן10/03/2011שלום מיכאלה
הרבה טיפולים יכולים לעזור ולכן חשוב שתדעי קצת על כל טיפול כדי שתוכלי לדעת במה לבחור.
אני הומאופתית ואני יכולה להסביר לך בקיצור נמרץ על יתרונות הטיפול ההומאופתי.
1. מפגשים פעם בחודש (לכל היותר)
2. איבחון דרך שיחה.
3. התרופות קלות לנטילה (סוכריות מתוקות)
4. הטיפול איננו פולשני או כואב ולא מחייב שינוי באורח חיים.
5. טיפול מדויק יטפל גם בתשישות וגם בדברים אחרים בחייך שיצאו מאיזון.
6. הריפוי כשמושג לא מצריך המשך נטילת תרופות.
אם יש ל עוד שאלות את יכולה כאן או לקרוא עוד באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה לבני החיילbrenda07/03/2011
אבקש עזרה דחופה לבני החייל , איך אפשר לסייע לו להתגבר על נדודי שינה
מזה כשנה הוא אינו מצליח לישון ברצף ןובאופן רגוע , תפקידו מחייב שינה רצופה ובריאה והוא מתעורר ליום קשה עייף ורצוץ , עד לבירור מעמיק שאנו מבקשים לערוך הייתי מבקשת כל עצה טיבעית שניתן להעלות על הדעת שיוכל לעמוד בה בתנאים צבאיים , הוא מוזמן בעוד כחודש למעבדת שינה והייתי רוצה כבר לסייע לו .
הוא מגיע לעיתים רחוקות הביתה לכן טיפול בו אינו אפשרי כרגע.
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה לבני החייל - תגובה
אבנר חי07/03/2011שלום בוקר טוב
כדי לעזור לבנך הייתי מציע שהוא יפגוש נטורופאט או מטפל אלטרנטיבי בכיר אחר ויעבור תישאול מסודר ע"מ להגיע לסיבה הראשונית אשר גורמת לבעיה אשר איתה הוא חיי היום.
בעזרת התישאול יאפשרו לו טיפול משולב של תזונה נכונה, טיפול אנרגטי ורגשי אולי מיצוי צימחי או חליטה של צמחים. ובכך להקל עליו או אפילו לטפל טיפול יסודי.
רפלקסולוג בכיר עשוי מאוד לעזור במקרה הזה ולאזן את בגופו את המתח וחוסר השקט שבו
יום טוב וחודש אדר ב' שמח, אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך אבנר על תשובתך המהירה
brenda07/03/2011זה בלתי אפשרי, הוא מגיע אחת לחודש הביתה ביום שישי אחר הצהרים וחוזר במוצאי שבת לפחות לחודשים הקרובים, כך שכמו שציינתי אין לו אפשרות להגיע ולקבל טיפול בשלב זה, האם יש משהו טיבעי זמני שניתן לסייע לו??? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך אבנר על תשובתך המהירה - תגובה
אבנר חי07/03/2011הביטי נדודי שינה עלולים להגרם בגלל מחסור בסידן , מגנזיום
בגלל כאבי שרירים, הרגלי תזונה גרועים אולי מערכת האינדוקרינית המטפלת בהפרשת ההרמונים בגוף, בגלל בעיות במערכת העיכול עלול להיות, לב, לבלב כליות כבד או מוח
נידודי השינה עלולים להיות בגלל אכילת יתר, עצבנות, יתר עייפות ובעיות עיכול
מציע מאכלים עשירים בחומצת האמינו טריפטפן, בננה , אשכולית, תאנים ותמרים
טונה, לחם קרקרעם מדגנים מלאים יעזרו להרדם.
ךמנע מקפה, אלכוהול, גבינה, סוכר, טבק, שוקולד, נקניק, תפוחי אדמה, עגבניות סמוך לשעת השינה היות והם מכילים חומר ממריץ ומעיר
אולי לבנך יש מחסור בברזל, סידן ומגנזיום, כדאי לקבל קומפלקס ויטמין B
ויטמין B6, B12, חומצה פולית וויטמין B3 עשוי להשפיע על איכות השינה
ומלטונין כמובן היות והוא מעורב בתהליך השינה-עירנות
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאבנר תודה מקרב לב
brenda07/03/2011אנסה ליישם המלצותיך,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה לבני החייל - תגובה
עירית פרידמן07/03/2011שלום ברנדה
אני מבינה את הדחיפות בפנייתך.
בעיות שינה הן כמעט תמיד על רקע נפשי/רגשי כלשהו ולכן אין לזה פיתרון אינסטנט (מלבד כדור שינה....).
טיפול הומאופתי עושה עבודה מצוינת בנושא בעיות שינה ויש לי ניסיון מצוין בטיפול בבעיה.
אבל זה מחייב פגישה עם הומאופת. פגישות עם הומאופת נעשות לכל היותר אחת לחודש כך שאם תמצאי מישהו שיכול לראות את בנך ביום שישי זה יפתור את הבעיה.
כל טוב ולילות טובים לבנך
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נפעמת מהתשובות המהירות
brenda07/03/2011אתייעץ עם בני ונראה אם נוכל לתמרן את הטיפול, תודה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחייל--.שינה טובה
טוביה07/03/2011מומלץ ובדוק: ויטמין b1+טריפטופן לפני שינה ניתן לרכוש בבית טבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי אוסטאופתיה חינםאמיר אבני03/03/2011
כמדי שנה אנו עורכים בווינגיט מבחני הסמכה לתואר DO באוסטאופתיה.הנבחנים הם לאחר 4.5 שנות לימוד באוסטאופתיה עם 500 שעות סטאג .אנו מחפשים מתנדבים לקבלת טיפול חינם באוסטאופתיה. המבחן מלווה על ידי 4 בוחנים מוסמכים באוסטאופתיה. מתנדב יקבל בנוסף עוד שתי טיפולים חינם בקלינקת הסטודנטים בתא או בוינגיט. תאריך המבחן ב7 לאפריל. טלפון לפרטים 054742217-ינון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי אוסטאופתיה חינם - תגובה
אבנר חי03/03/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה של העוריעל01/03/2011
שלום רב,
בני בן ה-4 חודשים סובל מאסטמה של העור,איזה טיפול הייתם ממליצים למחלה זו:?
האם טיפול דרך רפואה משלימה יעזור במחלה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה של העור - תגובה
אבנר חי01/03/2011ערב טוב לך יעל
יש טיפולים ע"פ הרפואה הסינית כמו דיקור, רפלקסולוגיה וצמחי מרפא
באם הנך מעוניינת בטיפול בצמחי מרפא אמליץ לך על אתר אשר נקרא ראן צמחים RANHERB , חברה המייצרת מיצוי צמחים והם מקושרים לנטורופטים.
לפני הטיפול צריך לפגוש נטורופט ע"מ לתשאל אותך וקבל תמונה מסודרת לסיבות אשר בגללן בנן סובל מהאסטמה.
במקביל, יש לי חבר אמנם בוגר אשר סבל מאסטמה של העור וטיפול קוננבנציונלי ואחר לא עזרו לו. הדבר היחידי אשר עזר לו והוא גילה זאת במקרה לאחר שביקר בים המלח וטבל במעינות המרפא אשר נמצאים שם.
בהצלחה
אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטמה של העור - תגובה
אהוד סברדליק01/03/2011שלום יעל
אסטמה של העור או אטופיק דרמטיטיס נגרמת מאלרגיה לגורמים כגון מזונות או תכשירי קוסמטיקה (סבון רחצה למשל) ולפעמים ממחלה ויראלית.
הטיפול יהיה ע"י חיזוק וויסות מערכת החיסון והפסקת הנזלת שהיא מהגורמים לאסטמה.
צמחי מרפא וטיפול בסילוק הגורם האלרגני יעזור מיידית לבעיה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי - תגובה
עירית פרידמן01/03/2011שלום יעל
יש לי ניסיון טוב בטיפול הומאופתי באסטמה של העור.
אני מאד ממליצה לטפל בעזרת רפואה משלימה ולא למרוח משחות למינהן שבד"כ לא פתרות את הבעיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטמה של העור
יורם גני03/03/2011ליעל שלום,
בבדיקה מרחוק שאפשרית בביורגונומי, נמצא שהמערכת החיסונית של בנך חלשה ומכאן הסיבה לבעייתו. בגישת הביורגונומי, חוסנה של המערכת החיסונית קשור להשפעה אנרגטית מ"המשלחמה האנרגטית" שלו. הסבר על הביורגונומי וה"משלימים האנרגטיים" תמצאי באתר שכתובתו מצורפת.
או רישמי "יורם גני" בגוגל.
בברכה, יורם גני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
