בלט באזור בית החזה

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • בלט באזור בית החזה
    חיובית
    02/11/2011

    שלום לפרופסור.
    אצל בני בן השנה התגלה ב - 23/10/11 בלט באזור בית החזה .
    עוד באותו היום היום היינו בביה"ח שניידר ושם ערכנו צילום של בית החזה ופעינוח הצילום היה תקין ונרשם" אין עדות לשברים בצלעות לעומת זאת יש תסנינים פרי הילריים דו"צ ניפוח יתר קל , צל קרדיוטימי תקין ".
    3 ימים לאחר מכן ערכתי לו בדיקת US של הרקמות הרכות של בית החזה ונרשם בתוצאה" באיזור "הגוש" הבולט במעבר בית החזה ובטן הודגם תהליך אקוגני רקמתי, בגודל 65X1.53 . 1.57X1 ס"מ, תמונתו "כפטרייה" היוצאת מעצם הסטרונום כלפי חוץ, יותר שמאלה, גבול בחלקו מטושטש ולא אחיד.
    תמונה אלטרסונוגרפית פחות מתאימה לקסיפואיד אך יותר לממצא טראומתי או דלקתי, למרות שבבדיקת דופלר לא הוגדמה הספקת דם מסביב לממצא.
    ממליץ מעקב והמשך בירור לפי שיקול קליני "
    היום 2/11/11 היינו אצל פרופסור ידוע שאמר: שנחכה שבועיים שלושה ואולי זה מכה שקיבל ויעבור לבד ואם לא יעבור אז צריך לבצע ניתוח להוציא את ה"הגוש "כמובן בהרדמה מלאה .
    יש לציין כי בני מאוד מקורר כבר שבועיים עם סטרידו .
    כולי תקווה שבאמת זה יהיה סימן של מכה שקיבל ולא יצטרך לעבור ניתוח , בכל זאת הוא בן שנה .
    אני מאוד מפחדת ,
    מה דעתך פרופסור על הממצאים והאם זה נכון לבצע ניתוח אם זה לא יעבור ?
    אולי כדאי לשקול דעת רופא שינייה ?
    נא עזרתך , והאם אתה ממליץ על רופאים טובים באיזור המרכז ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלט באזור בית החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף שאם נוגעים לו באיזור ז

    חיובית
    02/11/2011

    שכחתי להוסיף שאם נוגעים באיזור או מחזיקים אותו באיזור זה כואב לו .
    וגם יש טיפה כחול מסביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף שאם נוגעים לו באיזור ז - תגובה

    פרופ' רפאל יודסין
    03/11/2011

    אם הגוש רך ולהערכתכם חדש יש סיכוי גבוה שזה תוצאת חבלה ויחלוף. ייתכן ולא שמתם לב וזו לימפאנגיומה (אזור עם צבירת נוזל לימפטי) שרק תגדל, לא מסוכנת ויום אחד יהיה צורך בהזרקת חומר לתוכה לטיפול. אם בעוד שבועיים שלושה אין שינוי - השלב הבא לדעתי הוא חזרה על US ושקול אם לעשות MRI.
    כל זה במגבלה שלא בדקתי בעצמי. לא נשמע מדאיג לפי התאור.

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו