ברית מילה

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • ברית מילה
    מיכל
    04/06/2007

    שלום רב, בני בן 4 חודשים ואנו גרים בחו"ל. הוא עבר ברית מילה כהלכה בגיל 8 ימים על ידי מוהל. בערב הברית מכיוון שלא היה רגוע והתחבושת נראתה ספוגה במעט דם, לקחתי אותו לעזרה ראשונה ומשם שלחו אותו לכירורגיית ילדים מכיוון ש(1) התחבושת הפנימית חובשה הדוק מדי וזה מנע ממנו לעשות פיפי (ברגע שהכירורג הוציא את התחבושת הילד עשה כמעט כוס פיפי) ו (2) מכיוון שכנראה המשיך לדמם שמו לו בהרדמה מקומית שני תפרים בפרנולום. לא שמו לו שום תחבושת לאחר מכן ואמרו לי לשטוף לו מיום למחרת עם מים פיסיולוגיים (כאלה שמשתמשים גם לניקוי האף) עשיתי כך ולאחר שבועיים התאחה הכל ולא הופרש יותר הנוזל הצהוב ולאחר כחודש וחצי גם נעלמו התפרים. הילד עושה פיפי בצורה סדירה והפים שלו מזדגף ברגע שאני מנקה לו מסביב. מה שמדאיג אותי זה שבין העטרה לעור שחתכו והתאחה, העור שעכשיו הובא לעור מראה כאילו מכיל נוזל או שומן. כך שמתחת לעטרה יש מעין צמיג. לפני כשבועיים שמתי לב שממקום התפרים יצא קצת שומן והנקודה שחורה שהיתה שם נעלמה. אני מנקה לו את הפין ומתחת לעטרה עם שמן תינוקות כי נראה לי שהעור החדש כאילו נדבק לעטרה אם אני לא שמה קצת שמן פעמיים ביום. מה יכולות להיות הסיבות לצמיג הזה? עד מתי אני אצטרך לשים שמן כדי למנוע הדבקות העור לעטרה? הצמיג נעלם לבד או צריך התערבות כירורגית? פה הרופאה אמרה לי שהכל נראה בסדר אך בכל זאת אני מודאגת כי כבר ראיתי ילדים נימולים ואף אחד לא היה לו נפיחות כזו
    . וכן, פה הרופאים לא נראה לי שרואים כל יום ילדים נימולים. מודה מאוד מראש על תשובתך ואשמח גם לבוא עם הילד לבדיקה ברגע שאגיע לארץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברית מילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברית

    פרופ' רפאל יודסין
    04/06/2007

    חוקית אסור לתת עצות מחוץ לטריטוריה הישראלית.
    במקרה דומה הייתי סבור שמדובר בבצקת סבירה שתחלוף (הצמיג) שלבטח גברה עקב המהלך ה"לא חלק" לאחר הברית.
    הדבקת העור תלויה בסביבה של הפניס. אם הוא מעט שקוע העור במגע קבוע ויש לו נטיה להידבק ולכן לאחר כל רחצה יש להפשיל את העור.
    אשמח לראותו בהזדמנות הראשונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו