"ציסטה" בוושט

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • "ציסטה" בוושט
    שמעון
    29/06/2008

    ב"ה בתי בחודש השביעי להריונה, ולפני מספר חושדים התגלה בבדיקת אולטרה סאונד כתם בוושט שהרופא כינה ציסטה. היא נשלחה למעקב בבית חולים וולפסון ושם נבדקה ע"י מומחים מתחומים שונים ואיש לא ידע להסביר מה הוא הדבר. מאובדן עצות נשלחה לבדיקת MRI (שעדיין לא בוצעה). אני יודע שתחום עיסוקך אינו עוברים, אך מדברי רופא הנשים הובן שאחר הלידה אם יש צורך עובר העובר לטיפולו של כירורג ילדים. אשר על כן חשבתי שאולי כירורג ילדים הוא המומחה אתו יש להוועץ. אם הסברי הדל יכול לתת תמונה כלשהיא אשמח לשמוע את התרשמותך. בכבוד רב, שמעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    "ציסטה" בוושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה

    פרופ' רפאל יודסין
    30/06/2008

    תחום עיסוקי הוא בהחלט עוברים בכל הנוגע בבעיות כירורגיות שתמעוררות במהלך ההריון ואחריו בעובר-יילוד. מה שאני מבין מדבריך הוא שנמצא חלל מלא נוזל (ציסטה) בבית החזה ובקרבת הושט. האפשרויות שעולות בדעתי: קטע כפול של הושט (דורש ניתוח לא דחוף לאחר הלידה), ציסטה ריאתית (ניתוח בתלות בהתמדת הממצא לאחר הלידה ובמעקב). MRI בהחלט יכול לקשר בין הממצא לאבר המתאים ואז הייעוץ יהיה יותר מדויק. בכל מקרה - כל הבעיות האילו פתירות והפתרון מביא לבריאות שלמה וחיים רגילים.

    כל טוב.
    אדמח לשמוע מה יצא ב MRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו