הרניה מפשעתית

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • הרניה מפשעתית
    אנה
    20/07/2008

    שלום , פרופ', קודם כל הרשה לי להגיד שהתפעלתי מתשובותך העינייניות, מקצועיות ואנושיות גם יחד, יחד עם כל ההמלצות שקיבלנו להגיע אליך דווקא, זה מה ששבה אותי. לבנינו בן 4+10 אובחן הרניה מפשעתי שמאלי לפני כחודשיים. הממצא אסמפטומטי לחלוטין , והתגלה באופן אקראי. נבדק והומלץ לבצע ניתוח לתיקון. מאז בשבועות אחרונים יש בלט הולך וגדל של הבקע, קבענו תור אליך, אך לצערי רק בספטמבר. ידוע לי שהניתצוח הוא אלקטיבי וניתן לחכות זמן רב , אך לאור הבלט הגדל - האם יש חשש לכליאה של הבקע או שניתוח יהיה גדול יותר עקב ההמתנה והגדלתו ( של הבקע). נכון להיום נראה הבדל בעין בלתי מזויינת בין שתי המפשעות. היינו מאוד רוצים להגיע ולהנתח על ידיך, האם תוכל להסביר לי האם בהמתנה זו אין חשש או סכנה? תודה מראש, אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרניה מפשעתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח

    פרופ' רפאל יודסין
    20/07/2008

    בקע גדול = פתח גדול = סיכוי נמוך יותר לכליאה ברוב המקרים.
    אני מבין שראיתי כבר את הבן ונתתי הפניה לאשפוז ושהתור נקבע ע"י דבורה.
    כל אחד, ללא קשר לניתוח בשר"פ או ניתוח ציבורי יכול לבקש להירשם ברשימת המבקשים הקדמת המועד. הבעיה היא שברוב המכריע של המקרים, כאשר יש מקום פנוי עקב מחלת הילד או דבר אחר, רוב הנרשמים ברשימה זו "עסוקים" או "לא זמינים". הדבר מאד אנושי כי כולנו רוצים תכנון מראש. אם אמנם יש בידך להגיע בהתראה קצרה ליום הבדיקות - דברי עם דבורה ובקשי להכלל ברשימה זו.

    בהצלחה (ותודה על המילים החמות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו