צירות ופיסורה לבן 3

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • צירות ופיסורה לבן 3
    אובש
    28/07/2007

    שלום פרופ' יודסין,
    לבני בן השלוש וחצי יש עצירות שבאה וחולפת כבר כחצי שנה. בחודשיים האחרונים החל דימום וקושי וכאב ביציאות עם עצירות של 3 עד 4 ימים כל פעם. כמו כן, אדום מאד בפי הטבעת. רופא ילדים נתן לנו משחה לטיפול בטחורים. מרחנו תקופה אך לא עזר.
    רופא ילדים אחר אמר לנו שיש פיסורה והורה לנו לתת שמן פאראפין עד שתהיה יציאה רכה כמו שלשול במשך 10 ימים. אנחנו כבר שבועיים עם שמן פאראפין, בהתחלה עזר אך מעולם לא היו יציאות דמויות שלשול, פשוט רכות יותר והדימום פסק. כיום יש יציאה יום כן ויום לא (למרות הפאראפין-נותנים כף כל בוקר על בטן ריקה)) והיא לא כ"כ רכה והדימום חזר. מה עושים? הילד כבר ממש לא רוצה לקחת את הפאראפין, האם המצב הזה יכול להמשך המון זמן? האם יש סיכון כלשהוא בלקיחת שמן פאראפין לתקופות ארוכות ללא הפסקה?
    האם ללכת לכירורג ילדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירות ופיסורה לבן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפין

    פרופ' רפאל יודסין
    28/07/2007

    אתם בדרך הנכונה אבל טועים במינון ובמשך:
    המינימום לקבלת צואה רכה כל יום בגילו הוא בין 10 סמ"ק לעשרים סמ"ק ליום, בבת אחת. ושימו לב שמדובר בנפח מדוד ולא בכף שיכולה להיות מודרנית ומאד "רזה".
    אני לרוב ממליץ לקחת בערב, בבת אחת, בערנות מלאה.
    מתערבב נהדר עם "דני".
    הטיפול למשך חודשים ארוכים ואפשר שנים בלי שום תופעת לוואי (לא חסר ויטמינים, לא התמכרות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובאותו עניין...

    ליאת
    30/07/2007

    לילדי בן החמש וחצי טחורים מזה שנה וחצי. על פניו לא נראה כי הוא סובל אך אני מאוד מוטרדת מהשפעות בעתיד. כיצד ניתן לטפל בבעיה בגיל כזה צעיר?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים ??

    פרופ' רפאל יודסין
    30/07/2007

    אני בספק אם אבחנה זו מדוייקת שכן טחורים הם מאד מאד נדירים בילדות.
    אם יש רקע של עצירות או צואה קשה - הטיפול הוא פרפין. אם אין והממצא בולט - צריך בדיקת כירוג ילדים (כולל בדיקה רקטלית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו