פרולפס אצל ילד בן 5 וחצי

מנהל הפורום

פרופ` רפאל יודסין
פרופ' רפאל יודסין
לקביעת תור אצל פרופ' רפאל יודסין ללא פרסום בפורום
 
  • פרולפס אצל ילד בן 5 וחצי
    אלי
    29/06/2009

    בני האמצעי בן חמד וחצי סובל בשנה האחרונה מצניחה של הרקטום. לא סובל משלשולים או עצירויות ומקפיד לאכול בריא.החלחולת יוצאת כ 5 ס"מ וגורמת לו תחושה לא נוחה וכאב. מה ניתן לעשות, למי כדאי לפנות. האם שיטת פאולה יכולה לסייע במקרה כזה? האם התופעה חולפת מעצמה והאם יש לה קשר למצבים רגשיים? אני נורא בלחץ אשמח לתשובה בהקדם האפשרי.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרולפס אצל ילד בן 5 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Rectal Prolapse

    פרופ' רפאל יודסין
    29/06/2009

    שנה שלמה עברה עם צניחת החלחולת ולבטח נבדק מספר פעמים וקבל טיפולים שונים.
    אנא פרט הרבה יותר ואם מסובך - אולי כדאי שאראה ואבדוק בעצמי.

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרולפס אצל ילד בן 5

    אלי
    30/06/2009

    בשנה האחרונה נבדק אצל פרוקטולוג שטען כי המקרה אינו נדיר וכמו שזה בא, כל זה חולף.הוא הרגיע ואמר כי האופציה הניתוחית מתבצעת רק במקרים נדירים ביותר. התרשמנו כי לרפואה הקונבנציונלית אין יותר מדי מה להציע ולכן הגענו לשיטת פאולה המתמחה בשרירים טבעתיים. ומכאן שאלותיי: האם אתה מכיר בשיטה זו והאם היא נכונה לבעיה הספציפית הזו, האם פרולפס בגיל כה צעיר מושפע ממצב רגשי ושאלה אחרונה - כשזה קורה אני נוטה לדחוף את זה בעדינות חזרה פנימה - האם כך צריך לעשות, או להושיב אותו באמבט של מים וזה יכנס לבד? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Prolapse

    פרופ' רפאל יודסין
    30/06/2009

    אני בהחלט מסכים שניתוח הוא אופציה נדירה.
    חשוב להחזיר את המעי בכל פעם שכן שהוא בחוץ נחלשת התאחיזה בפנים ומתארך זמן הריפוי.

    אני מכיר את שיטת פאולה היטב (וגם יודע שזו שיטה יקרה). השיטה מכוונת להעלות את טונוס השריר הטבעתי ואצל בנך לבטח הטונוס בסדר. לבטח לא מזיקה אבל לא נראה לי שמכוונת לבעיה.

    חשוב מאד להימנע מצאיה (כך קוראים לפעולת הטצאת הצואה) במצב של כריעה כמו בשדה. למען האמת לוא היה זה אפשרי, הטוב ביותר הוא לבצע צאיה בעמידה. הדבר הסביר הוא ישיבה על מושב גבוה כשהרגליים משתלשלות באויר וללא תמיכה. כך הישבן הכי מכווץ ומונע חלקית את הפרולפס. כמובן שחשוב שהיציאות תהיינה מאד רכות, בין דייסתיות ונוזליות כדי שתצאנה ללא שום מאמץ. לרוב הדבר מושג ע"י PEGLAX, כפית בבקר וכפית בערב (אין צורך במרשם ולא מתרגלים לתכשיר זה).

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרולפס אצל ילד בן 5

    אלי
    30/06/2009

    תודה רבה על דעתך המקצועית. שאלה אחרונה קשורה לדבריך לגבי הישיבה בשרותים כשהרגליים משתלשלות, כיון שעד כה נאמר לנו ע"י הפרוקטולוג שהיינו אצלו שיש להקפיד על תמיכה לרגליים בזמן צאיה, ושמומלץ שהרגליים יהיו בתשעים מעלות. אצלנו הילד משתמש עדיין באסלנון כך שהרגליים פחות או יותר במצב של 90 מעלות. מדבריך עולה כי עדיפה הישיבה ללא האסלנון, אשמח אם תוכל לאשרר סוגיה זו שכן נראה שיש לכך השפעה לא מבוטלת. ושוב - תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Prolapse

    פרופ' רפאל יודסין
    01/07/2009

    מאשר. המטרה היא צאיה ללא כל מאמץ ובמצב שפי הטבעת אינו רפוי לחלוטין.

    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו