מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קו אמצע בשינייםעדן28/06/2011
יש לי גשר כבר כמעט שנתיים, אתמול הייתי אצל האורטודנטית שלי כדי להחליף גומיות ובאמצע הטיפול היא שמה לב שהשיניים שלי נוטות לצד ימין והקו אמצע בינהן לא נמצא בדיוק באמצע ... היא הכניסה לי גומייה מהניב בצד שמאל לשן האחרונה (שעליה יש טבעת) ואמרה שצריך להחליף כל 24 שעות. למחרת בבוקר מאוד כאב לי הניב והרגשתי שאני לא יכולה פשוט לשים את הגומייה הזאת לכן הורדתי אותה. לא יגרם לי נזק או בעיה בריאותית אם קו האמצע שלי לא יהיה באמצע ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קו אמצע בשיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011אין נזק בריאותי בסטיית קו אמצע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור לסת תחתונהיהלי28/06/2011
שלום, אני מיישרת את שיניי בכללית דרך הפלטינום רציתי ליישר רק לסת עליונה ובטעות אחרי ששילמתי הבנתי ששלמתי גם על תחתונה ביקשתי שיזכו אותי. אז אמרו לי אחרי יותר משבועיים שהזיכוי על לסת תחתונה הוא 790 ש"ח האם זה הגיוני כל הטיפול עלה לי 5038 ש"ח קצת לא מסתדר לי החישוב שלהם...
אין לי משו מיוחד ביישור שיניים וזו הפעם השניה שאני עושה זאת שמו לי רק קוביות וזהו.
טיפול רגיל לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור לסת תחתונה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011אלה שאלות מנהלתיות לגבי טיפול בקופ"ח. גשי למנהלת אדמיניסטרטיבית של המרפאה או ליועץ אורתודונטי של הקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים עם כתריםסיון28/06/2011
שלום רב,
אני מעוניינת ביישור שיניים בלסת העליונה.
הבעיה היא שיש לי שני כתרים קדמיים.
האם זה אפשרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים עם כתרים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011בהחלט רק קחי בחשבון שהדבקה על כתרים יכולה לפגוע בברק שלהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפת לשוןרוני28/06/2011
אני בת 24 סובלת מדחיפת לשון (נאמר לי שבגילי אין כמעט טעם לנסות לטפל בהרגל)ורוצה לבצע תיקון קל של סגירת רווחים בין השיניים הקדמיות העליונות(יש לציין כי יש אצלי מנשך פתוח קל), הרופא אמר כי לאחר הטיפול אם אשמר את התוצאה רק בפלטה בלילות הרווח יפתח ויסגר עקב דחיפת הלשון וזה יסב לי זנק בטווח הארוך, השאלה היא האם ניתן שנה שלמה ללכת עם פלטה רוב שעות היום לא רק בלילה כדי לשמר את התוצאה ואח"כ לרדת בתדירות? האאם דרך זו לא תפגע בשיניים ולא תיצור הזזה תמידית (כי בקיבוע קבוע אני לא מעוניינת עקב נטיה לדלקות חניכיים).
תודה שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפת לשון - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011הייתי משלב קיבוע עם פלטה ליתר ביטחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיוך גדול מדיליאורה27/06/2011
כשאני מחייכת החניכיים שלי נחשפות ונראה שהשיניים נוטות מדי קדימה. אני בת 27. האם יש משהו שאפשר לעשות בנידון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיוך גדול מדי - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011סביר בהחלט שכן. גשי להתייעצות אצל מומחה כדי לבדוק בדיוק מה בעייתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר למטהשיר27/06/2011
שלום עשיתי עכשיו גשר למטה וזה ממש ניפח לי את הפה אני ניראת נורא!!! זה יעבור או שזה ישאר עד שאני אוריד את הגשר?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר למטה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011זו הרגשה בלבד בדרך כלל השפתים לא מתנפחות אלא אם את רגישה לחומר מסוים הקיים במכשור ובעקבות כך את ממש מתנפחת.גשי לרופא שלך לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע קבוע המודבק לשיניים תחתונותדנה26/06/2011
שלום
לפני מספר שנים עברתי טיפולי יישור שניים.
מכיוון שהלסת שלי צרה, הדביקו לי מאחורי השיניים התחתונות מין פס מתכת ששומר על השיניים מלחזור למצבן הקודם.
השאלה היא מאיזה חומר פס זה עשוי, מכיוון שאני צריכה לעשות MRI וחוששת שהקיבוע בשיני יכול להפריע למגנט במכשיר הMRI.
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע קבוע המודבק לשיניים תחתונות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר29/06/2011בד"כ עשוי מסוג מסוים של מתכת (ישנם מספר סוגים) בכל מקרה אם עושים הדמיית MRI באזור הפנים מומלץ להסיר את הקיבוע ולהחזירו מייד אח"כ. כדאי בין לבין להרכיב מכשיר נשלף כדי להקטין עד כמה שאפשר את פוטנציאל הנסיגה בתוצאות הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבבתאל25/06/2011
אני בת 23 מאז אני זוכרת את עצמי יש לי שיניים קדמיות עקומות רציתי לדעת האם אפשרי לעשות רסן גשר או מה שלא יהיה בלי!!! לעקור שיניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין25/06/2011אפשרי ברוב המקרים, אך עלייך לדעת שאם קיימת צפיפות, בליטת השיניים תהייה רבה יותר לאחר יישורן אם לא תהיינה עקירות או הצרה קלה של השיניים, עד כמות שמותרת רפואית. בחלק מהמקרים דווקא רצויה הבלטת השיניים כדי לקבל מראה פנים יפה יותר ואז ברור שרצוי לא לעקור. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטיפול הסתיים והכל חזר לקדמותודוד23/06/2011
שלום,
אשמח לתגובתכם למקרה הבא:
אני בן 27. בערך מכיתה ב' (בלי הגזמה) אני מסתובב אצל רופאי שיניים (אורתודנטיים).
את הטיפול הראשון סיימתי אחרי ייסורים רבים בערך בכיתה י', ולאחר כשנה - שנתיים
הכל חזר לקדמותו. בערך בכיתה י"ב התחלתי עוד פעם טיפול וכמובן יידעתי את הרופא
המטפל (החדש) על כל מה שהיה. אחרי כ - 4 שנים סיימתי את הטיפול, וכדי למנוע עוד פעם חזרה למצב הקודם, וגם כי רציתי לטוס לחו"ל, הרופאה נתנה לי פלטה משמרת מצב.
עם הפלטה הזו הלכתי בערך שנתיים, ואז הרופאה אמרה לי שאני יכול להפסיק (אחרי שדחיתי עוד ועוד כדי להיות בטוח). כשנה אחרי שהפסקתי לשים את הפלטה, השיניים התחילו לזוז שוב פעם (בצורה די בולטת). פניתי לרופאה והיא אמרה לי שנעשה פעם אחרונה פלטה עד שהשיניים יתיישרו ואז היא תדביק לי את השיניים הקדמיות (מניב לניב)
מתוך הפה - הדבקה קבועה שלא רואים. התחלנו את הטיפול עם הפלטה והגענו למצב
הרצוי פחות או יותר, ואז היא אמרה לי להוריד את המינון של הפלטה לפעם ביום, פעם ביומיים, פעמיים בשבוע וכו', כדי לוודא שהשיניים לא זזות. אנחנו בטיפול הזה כבר יותר משנה, ואני עדיין מרגיש שכשאני מוריד את הפלטה ולא שם אותה רק יום, אז יש תזוזה - כי כשאני שם בחזרה אני מרגיש לחץ. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אני שבוע לא אשים
את הפלטה.
רציתי לשמוע דעה נוספת. האם יש בכלל אפשרות כזו להדביק מבפנים בשביל שלא יראו?
האם השיניים לא יותר חזקות מהברזל הזה ששמים. נראה פשוט שהשיניים יכולות להזיז
כל ברזל כזה ואז המצב יכול להיות הרבה יותר גרוע. אילו אפשרויות עומדות בפני? כרגע המצב הוא שהשיניים הן די ישרות, אבל אני חושש שאם אני אקשיב לרופאה ואוריד את הפלטה לתקופות יותר ארוכות השיניים יתעקמו בחזרה ואז אין לזה סוף!
בגדול, אני די איבדתי אמון ברופאה (אחרי שהיא כל פעם דוחה את ההדבקה של השיניים מבפנים, כי נראה לי שהיא לא כ"כ מתמצאת הזה), ואני מחפש אפשרויות אחרות.
אני מאוד רוצה שיניים ישרות, בפרט אחרי כל הסבל רב השנים שעברתי בקטע הזה.
אשמח להתייחסות
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול הסתיים והכל חזר לקדמותו - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין25/06/2011אמור לרופאה שבעיניך השיניים מספיק ישרות ואתה מבקש קיבוע. דע, שגם עם קיבוע שיניים עלולות לזוז וניתן להשתמש באמצעי נוסף כפלטה מסוג כלשהו לשימוש בחלק מהיממה כדי לשפר את היציבות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזת שיניים לאחר טיפול אורתודונטיתמר22/06/2011
תודה על תשובתך המהירה.
מאחר שאין באפשרותי לקחתה לרופא עד תחילת אוגוסט.{הנערה חיילת).
שאלתי האם רצוי להמשיך לשים את הפלטה למרות שהשיניים העליונות בולטות.האם לא יכול לקבע מצב נוכחי .שכן הפלטה ניתנה לה כשהשיניים היו ישרות והמצב עכשיו שונה.
האם לא כדאי להפסיק לשים את הפלטה עד למפגש עם הרופא בעוד כחודש וחצי.
אודה להתיחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזת שיניים לאחר טיפול אורתודונטי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/06/2011אם הפלטה אינה גורמת כאבים עזים, היא יכולה להשתמש בה עד למפגש עם האורתודונט. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשך מבוגריםניר22/06/2011
שלום,
אני בן 30 וסובל מנשך (לסת עליונה בולטת). כשהייתי בן 13 התחלתי טיפול עם רסן אותו הפסקתי ביוזמתי לאחר תקופה קצרה.
ברצוני לדעת, מה האופציות העומדות בפני כיום אם בכלל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשך מבוגרים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/06/2011האופציות בגילך: עקירת מלתעןת עליונות (אחת בכל צד)
או כירורגיה של הזזת לסתות בשילוב אורתודונטיה.
אתה צריך להיבדק אצל מומחה/מומחית כדי שיכוונו אותך לתכנית האופטימלית עבורך ולתכניות אלטרנטיביות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני22/06/2011
הרופא המטפל אמר בהקשר ליישור השיניים של בתי כי לצורך הדבקת הסמכים יש חדירה לשן בעומק 0.075 מ"מ מהאמייל. אם כל האמייל הוא מילימטרים בודדים, האם זה לא משמעותי?
הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/06/2011לצורך הדבקת הסמכים משתמשים בחומצה שיוצרת חרירים מיקרוסקופיים באמייל. לא נגרם מכך שום נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטודנטיהקובי21/06/2011
שלום רב,
הנני בעיצומו של טיפול אורטודנטי מזה 8 חודשים. הטיפולים/ביקורות תקופתיות שלי היו אחת לשבועיים. בזמן האחרון האורטודנט שמטפל בי מגיע למרפאה שאני מטופל בה אחת לחודש, וכעת אחת לחודש וחצי, כיון שזו לא מרפאתו, אלא הוא שכיר/נותן שירות מטעמה. הדבר מאוד מכעיס אותי כיוון שברוב חוצפתו הוא אומר שאם אני רוצה לקבל טיפול מוקדם יותר (כפי שאני צריך, גם לדבריו) אני צריך להגיע למרפאתו שלו, שרחוקה ממני פי 2 מאשר המרפאה ששילמתי לה. שאלתי היא: לפי התקנון/נהלים/חוקים, אחת לכמה זמן חייב להיות האורטודנט זמין לי במהלך הטיפול האורטודנטי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטודנטיה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין21/06/2011לא קיים תקנון/נוהל/חוקים. מאוד לא מקובל לראות מטופל באורתודונטיה אחת לשבועיים. מקובל יותר אחל ל4-6 שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטו
קובי22/06/2011תודה על המענה. אני מאוד מופתע ממה שאמרת לי. מדובר בפריצות בחוק לטעמי. ישנו ארגון שאוכל לבדוק עימו את הדברים יותר לעומק (בכל זאת מבחינת נהלים)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטו - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/06/2011מצטערת, לא ידוע לי על קיומו של ארגון כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזת שיניים לאחר טיפול אורטודנטיתמר21/06/2011
שלום רב
בתי סיימה יישור שיניים לפני כשנתיים בגיל 16וקיבלה פלטה לשמור המצב.
היא הקפידה לשים את הפלטה פעם בשבוע כמו שנדרשה.למעט בשלושת החדשים האחרונים. למרות הנ"ל הבחנתי בתזוזה קדימה של השיניים בלסת העליונה.השינים בלסת העליונה שוב בולטות ואינן יפות כפי שהיו לאחר הטיפול.
שאלתי האם במצב הנוכחי עליה להמשיך ולהרכיב את הפלטה שברשותה.
ומה הטיפול שהיא תצטרך לעבור ? אציין שהיא החלה את הישור בגיל 8 ,היתה לה
צפיפות יתר .והטיפולים היו מאוד ממושכים.אני מוטרדת מאוד מאחר ואין באפשרותי
להשקיע כסף בטיפול חדש.אודה לשובתכם הדחופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזת שיניים לאחר טיפול אורטודנטי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין21/06/2011רצוי ביותר לפנות למי שטיפל בה ולשאול את השאלות הללו. איני יכולה להמליץ על הרכבת הפלטה ללא צילום רנטגן של שורשי השיניים והשוואה לצילומים קודמים. תזוזות קלות של השיניים תיתכנה משך כל החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה בולטת ב- 7 מ"מ ודחיפת לשאורית20/06/2011
לסת עליונה בולטת 7 מ"מ ודחיפת לשון
אורית (20.6.2011, 19:34) היי,
לבתי לסת עליונה בולטת כאמור בכותרת וכן נוטה להצרה. בנוסף סובלת מדחיפת לשון ומנשך מעט פתוח.
התייעצתי עם שני מומחים בעלי שם וקיבלתי שתי המלצות שונות:
1. טווין בלוק במשך שבעה חודשים או כמה שצריך (משמע יותר) ואז טיפול ליישור עם גשר.
2. גשר עם קוביות וגומיות דולפין (כנראה בין לסתיות אם הבנתי נכון) למשך שנתיים.
בתי לא מסוג הילדים משתפי הפעולה והיא גם מאד רגישה לכאב. היא גם מאד דברנית ואם יהיה קושי משמעותי בדיבור זה מאד יקשה עליה.
מה יכאב פחות ויגרום לה לשתף יותר פעולה (כי בשני הסוגים צריך לשים את הפלטות או הגומיות רוב שעות היממה מלבד אוכל וצחצוח).
האם בכלל יש ערובה להצלחה עם לשון דוחפת?
הרופא שהמליץ על הגומיות מאמין שיצליח ולא רוצה לדבר על מה קורה כשהלשון חזקה מדי. מה האופציות שיעמדו בפניו אם אכן זו הסיטואציה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת עליונה בולטת ב- 7 מ"מ ודחיפת לש - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין21/06/2011ה Twin Block מקשה על הדיבור, לפחות עד שמתרגלים למכשיר והוא ניתן במקרים של לסת תחתונה אחורית. אין ערובה להצלחה בטיפול, אם הלשון ממשיכה לדחוף. אין מדובר בלשון חזקה אלא בהרגל של דחיפת לשון, שניתן לשלוט בו על ידי תרגול או מכשיר כדוגמת גודר לשון. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




