מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יישור שינייםאורית19/06/2011
שלום, בתי בת 10 וארבעה חודשים. שינייה בסך הכול ישרות פרט לשתי שיניים עקומות בחלק העליון של הפה. אני כמעט בטוחה שכל השיניים שאמורות לההחלף בפה נפלו.
היינו שבוע שעבר אצל אורתודנט דרך קופת החולים והוא אמר שרצוי וניתן כבר בגיל כזה ליישר את השיניים. שאלה ראשונה האם בגיל 10 וכמה חודשים מומלץ להתחיל ליישר שיניים?? שאלה שנייה הרופא טען שיש צורך גם ביישור שיניים לחלק התחתון של הפה כדאי שלא תהיה שחיקה או גם התאמה מושלמת האם נכון שעל מנת ליישר שיניים שנמצאות בחלק העליון של הפה יש צורך בברזלים/ פלטה לחלק התחתון??? אודה לך על תשובה לשתי שאלותיי תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר20/06/2011מבחינת הגיל לפי התאור שנתת נראה שניתן להתחיל בטיפול (כמובן רק בבדיקה קלינית ניתן לאשר זאת באופן מוחלט) , ולגבי טיפול בשתי לסתות ברוב המקרים אנחנו מעדיפים טיפול בשתי הלסתות לצורך הגעה להתאמה מושלמת בין הלסתות וכדי לאפשר הדבקת קיבוע בלסת העליונה בסוף הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים תחתונותעידו19/06/2011
אז ככה.. בעיקרון השיניים התחתונות לא במצב גרוע ביכלל . ה-4 שיניים קידמיות תחתונות קצת לא מסודרות .. דרך אגב השיניים העליונות ישרות בלי שום בעיה... רציתי לדעת בערך כמה זמן ייקח לסדר אצל אורטודנט את השיניים התחתונות ? , והאם חייב גם לשים גשר בשיניים העליונות (שמעתי משהו נסיגת חניכיים לא בדיוק הבנתי) האם גשר רק בתחתונות זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים תחתונות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר20/06/2011בחלק מהמקרים ניתן לבצע טיפול בלסת אחת בלבד. אורך הטיפול משתנה בהתאם לחומרת הבעיה ומושפע גם מגורמים נוספים. כדי לקבל תשובה מדויקת עליך להיבדק אצל מומחה. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם את עדיין מקבלת במודיעין ?קרין19/06/2011
שלום רב,
לפני מספר שנים פניתי אלייך לקבלת טיפול, אך החלטתי להימנע ממנו באותה תקופה מחוסר ביטחון... האם את עדיין מקבלת במודייען ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם את עדיין מקבלת במודיעין ? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/06/2011כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת גשריוסי18/06/2011
שלום רב ,
אני בן 16 ויש לי גשר בשיניים כבר שנתיים ו8 חודשים .. ומורידים לי אותו בשבוע הבא . יש לציין שהסיבה העיקרית שעשיתי את הגשר , היא המרווחים בין כל שן ושן בלסת העליונה .. שאני מבחין בשיניים שלי כיום , הרווחים נסגרו רק ב4 שיניים הקדמיות הראשונות .. ובכל השאר נשארו רווחים , יש לציין שחסרות לי 3 שיניים שמעולם לא היו לי.
1. רציתי לשאול אם חוץ מפלטה שקופה בעלת שיניים(לא אמיתיות) יש פיתרון יעיל לטפל במרווחים הגדולים?
2. הרופאת שיניים לא הסכימה משום מה להשים לי פלטה שקופה לאחר ההורדה , היא רוצה להשים לי קיבוע. והיא גם אמרה שאולי יהיה צורך בשייפינג של שן אחת.. לא הבנתי , מה זה אומר בעצם "שייפינג" ?
3. האם יש איזה מצב בו אני יוכל איכשהוא לטפל במרווחים הגדולים? כי זה מהווה בעיה מאוד גדולה עבורי , ואיזה שהוא חוסר ביטחון..
אני אשמח מאוד אם תוכל לסייע לי בנושא , תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/06/2011הפתרון הדרוש לך הוא שיקומי= פרוטטי. עליך להתייעץ עם רופא השיניים שלך או מומחה לשיקום הפה באשר להגדלת השיניים או הוספת שתלים במידת הצורך. רצוי שהתיעצות זו תהייה עוד לפני הסרת הגשר. שייפינג - כנראה התכוונה לשינוי צורת השן. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטהציפי17/06/2011
שלום רב,
אנ בת 48 ורציתי לדעת אני ניתן לשים פלטה רק בלילה ליישור השיניים.
בתודה ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/06/2011עשוי לעזור, אך לא רצוי, כי חלק ניכר מהתוצאה שתושג בלילה ילך לאיבוד במשך היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצוע כתר לפני יישור שינייםרויטל15/06/2011
שלום! נשברה לי חצי סתימה, אני רוצה לעשות כתר בשן גדולה בצד, האם זה יכול להפריע מאוד לתהליך היישור שיניים, או שעדיף לעשות כתר זמני לפי תחילת התהליך האורתודנטי? תודה רויטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצוע כתר לפני יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/06/2011ניתן לעשות את יישור השיניים עם כתר זמני או קבוע. רצוי בכל זאת שהאורתודונט שיטפל בך ימליץ מה עדיף לפי משך הטיפול האורתודונטי הצפוי לך. אם קצר וההיגיינה שלך מצויינת - עדיף כתר זמני. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לפלאטה ועגיל בלשוןאלכס15/06/2011
שלום, לפני כמה חודשים הורידו לי את הגשר ושמו לי למטה קיבוע ולמעלה ישלי פלאטה.
אני מאוד רוצה לעשות עגיל בלשון. ממש אבל ממשמשממשמשמשש.
רציתי לשאול, אם אני עושה עגיל בלשון, זה פוגע כאילו בפלאטה או משו? או שאני יכולה?
אני יודעת את כל הסיכונים של העגיל הזה. קראתי בכל מקום. אבל אני רוצה את זה עוד מגיל קטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לפלאטה ועגיל בלשון - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/06/2011אם חומר העגיל קשה מחומר הפלטה, הפלטה עלולה להישחק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה
אלכס16/06/2011אממ..וזהו? כאילו זה הדבר הכי נורא שיכול להיות?
אז אין בעיה שאני אעשה עגיל אם ישלי פלטה נכון..? (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/06/2011עגיל בלשון לא רצוי בלי קשר לפלטה בשל חשש מזיהום ופגיעת העגיל בחך ובשיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםירון14/06/2011
האם זה נכון שלא ניתן לעשות יישור שיניים לאחר גיל 25 ?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/06/2011לא נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםשני14/06/2011
היי,
אני קצת בורה בעניין,אבל העדפתי לשאול מאשר להמשיך לחשוש.
אני בת 24,והיום שמתי לב שהשיניים התחתוניות שלי עקומות.עד היום לא שמתי לב לזה בכלל.
השיניים התחתוניות האמצעיות שלי ממש מתחילותלעלות אחת על השניה. ויש אפילו שן אחת שממש נוטה לצד.
יש לי קצת חשש מללכת לרופא שיניים..אני נמענת לרוב מפגישות עם רופא שיניים.
רציתי לדעת אם יישור שיניים מחייב בעקירה? ואם אכן זה מחייב, עלליי לעשות ישור שיניים ? או שאני יכולה להישאר ככה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/2011קדום כל את יכולה להיות רגועה, אם הנושא מאד מפחיד אותך את יכולה להשאר כל חייך עם שיניים עקומות וזה לא יקצר לך את החיים. אבל, אם זה מפריע לך ניתן לעבור תהליך של יישור שיניים שבסיומו שינייך יעמדו ישרות ויפות. אני ממליץ לך לגשת להתייעצות אצל מומחה/ית לאורתודונטיה ולקבל הסבר מפורט לגבי בעייתך. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לגשר ולגומיותdpi13/06/2011
יש לי גשר בשיניים
החלק העליון עלי מאז סביביות יוני של כיתה ז' (היום אני מסימת כיתה ט')
והתחתון בתחילת כיתה ט
הבעיה העיקרית שהייתה לי היא רווח דיי גדול בשינים העליונות הקידמיות שבעקבותו עברתי מין סוג של ניתוח (קשה לי להסביר)
הטיפול התעכב כי לקח לשיני הבשר שלי זמן לגדול..
בטיפול האחרון שהיה לפני כמה ימים קיבלתי גומיות לגשר שעלי לשים אותם 24 שעות כל יום עד להודעה חדשה ( הגומיות שלי נמתחות מהחלק הקדמי של השינים העליונות לחלק האחורי ביותר של השיניים התחתונות )
השאלות שלי הן אלה
1) בקרוב אצא למחנה בטבע של 11 ימים והגומיות יקשו עלי במחנה לכן רציתי לדעת עד כמה נזק או עד כמה יתעכב הטיפול שלי ותהליך הורדת הגשר אם ב11 ימי המחנה האלה אני לא ישים גומיות או ישים אותם לקצת זמן או אם למישהו יש פיתרון אחר.. ?
2)כמה זמן פחות או יותר מאז ששמתי את הגומיות שזה היה הטיפול האחרון שלי אתם חושבים שנשאר לי עם הגשר( למרות שאין לכם צילומים של השינים שלי ואת כל ההסבר על השינים ומה צריך עוד לעשות וכ'ו) אם מישהו יודע להגיד באומדן כמה זמן עוד אצטרך להיות עם הגשר.
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לגשר ולגומיות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/20111. הרכבת גומיות אפשרית גם במחנה בטבע. אל תוותרי לעצמך. המשמעות של הפסקת ההרכבה היא נסיגה בתוצאות הטיפול שהשגת בעזרת הגומיות.
2. לא נוכל לדעת כמה זמן נשאר לך לטיפול את צריכה לשאול את הרופא המטפל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה!מעיין11/06/2011
שלום!
יש לי גשר כבר שנה, אני רוצה להוריד אותו ליום אחד בגלל שאחותי מתחתנת ולהחזיר האם זה אמור לעלות כסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה! - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/06/2011כמובן, זה בד"כ לא כלול בתוכנית הטיפול אלא אם סגרת על כך מראש עם הרופא המטפל והפעולה תומחרה מראש ונכללה במחיר הטיפול. אני ממליץ לך לא להסיר את המכשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה- תגובה!
מעיין13/06/2011היי!
קודם כל תודה שענית לי על השאלה ... את ההורדה לא לקחתי מראש והיא לא נכללה בטיפול מכיוון שלא ידעתי שאחותי תתחתן (לי שמו במאי גשר ולאחותי הציעו באוקטובר).
במרפאה שאני נמצאת בה דורשים להורדה והלחזרה ליום שאחרי 2,500 ש"ח זה לא מוגזם קצת?! בנוסף לזה אני לא מבינה מה הבעיה בלהוריד ולהחזיר יום אחרי תוכל להסביר לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה- תגובה! - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/2011הורדה של מכשור אורתודונטי והרכבתו מחדש איננה דומה להסרת כובע וחבישתו מחדש. דבר ראשון מדובר במכשור שנזרק ובמקומו מורכב לך מכשור חדש למכשור יש עלות. דבר שני מדובר בעבודה מרובה של הסרה + הרכבה מחדש שיש לה מרכיב משמעותי - זמן עבודה. נתון אחרון קריטי הוא שלמעשה כאשר מרכיבים מחדש את המכשור נאלצים לחזור אחורה מבחינת שלבי הטיפול כך שזה מאריך משמעותית את אורך הטיפול. גם לנתון זה יש מחיר. אני חוזר על מה שכתבתי קודם: המלצה חמה: אל תסירי את המכשור. זה לא שווה את זה. גם אם היית מקבלת את זה בחינם הייתי ממליץ לך לא להסיר את המכשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהS10/06/2011
שלום.לבני בן 6.5 בוקעות כרגע 2 שיניים תחתונות קדמיות...שן אחת ממש מסובבת..אני מבינה שעוד מוקדם לטיפול אורטודנטי,אבל מאוד מודאגת...מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/06/2011גשי דבר ראשון לרופא שיניים מומחה לילדים. אם את מודאגת את תמיד יכולה לגשת להתייעצות אצל אורתודונט. מומלץ להגיע עם צילום פנורמי לפגישה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפויי חרסינהרעות09/06/2011
שלום רופאים יקרים,אשמח אם תוכלו לעזור לי בבעייתי:
אני עם גשר כבר מזה שנה וחצי ואני לקראת סיום,כשהמצב הוא כזה-2 השיניים שמצידי השיניים הקדמיות(למעלה) קטנות ביחס ליתר השיניים. הרופא הציע לצפות את השיניים הקטנות בציפוי חרסינה על מנת להשוות את השיניים בגודלן ליתר השיניים.
השאלות שלי: 1)האם הגיוני ששתי שתלים(ל2 שיניים קטנות) יגיעו למחיר של סביבות 5000-6000? האם זה המחיר הסטנדרטי לציפוי חרסינה?
2)הרופא שלי הוא פרטי. האם כדאי לפנות כעת ליעוץ בכללית למשל?כלומר חוות דעת נוספת מרופא אחר?
3)האם הטיפול הזה מומלץ לבעיה הנ"ל?כלומר נותן פתרון אסתטי ברמה הכי גבוהה,והציפוי לא נשחק במשך השנים?
אני מקווה שזו לא טירחה להשיב,רק באמת חשוב לי לדעת האם זו העלות הסטנדרטית לציפוי שכזה, והאם הוא בכלל כדאי לנוכח העלות הגבוהה.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפויי חרסינה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/06/2011שתלים וציפויי חרסינה לשיניים הם בתחום רפואת שיניים כללית או שיקום הפה. פנה לפורום אחר. בנוסף לכך אין אנו דנים בעלויות בפורום זה. אם אכן השיניים קטנות כפי שהוסבר לך אז הפתרון הנכון הוא אכן הגדלתן באמצעים שיקומיים אסתטים. קיימים מספר אופציות להרחבת שיניים וכדי להבין את כולן עליך לגשת להתייעצות אצל רופא שיניים כללי או מומחה לשיקום הפה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי יישור שינייםנוגה09/06/2011
שלום. אני לפני כ8 חודשים סיימתי טיפול בן שנה וחצי של יישור שיניים. לאחר שהאורטודנט הוריד לי את הקוביות הוא שם לי פלטה (נשלפת, גם ליום וגם ללילה) אחרי חודשיים שבהן הייתי עם הפלטה ללא הפסקה הוא שם לי קיבוע. עכשיו רציתי לדעת האם נאי צריכה להמשיך לשים את הפלטה? או שהקיבוע מספיק? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2011עליך לשאול את המטפל בך. יתכן, שיש להתאים את הפלטה לקיבוע, אם מעוניינים בכך שתמשיך לשמש אותך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצעת מחיראירנה05/06/2011
שלום....
אני רוצה לברר הצעת מחיר לגביי טיפול יישור שיניים לבני...
אני גרה בקריות ואני צריכה המלצה לגביי אורטודנטים באיזור חיפה והקריות ולדעת כמה אמורה לעלות לי בערך פגישת ייעוץ ראשונית לגביי המחיר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעת מחיר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2011המחירים מגוונים. את יכולה לבחור אורתודונטים באזור מגורייך לפי אתר האגודה האורתודונטית או אתר ההסתדרות לרפואת שיניים, להתקשר ולשאול מה מחיר הבדיקה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




