מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם חייבים לעקור שן כלואהעליזה28/04/2011
שלום רב
יש לי שן טוחנת כלואה כבר הרבה שנים. באותו צד הותקן לי גשר המאחד 4 שיניים . (מתחתיו נימצאת השן הכלואה) . לאחרונה השן הכלואה מראה סימנים שהיא רוצה לצאת. לפי עצת רופא השיניים שלי יש לעקור אותה ואז המשמעות של זה שהגשר שמעליה ייעקר ואיתו צריך לעקור את שלוש השיניים המחזיקות אותו ואז אשאר בלי שיניים בצד אחד של הלסת ואצטרך השתלת שיניים.
שאלתי: האם חייבים לעקור את השן הכלואה או אפשר להשתמש בה כעוגן לגשר חדש? האם אפשר ליגרום לשן הכלואה ליגדול וכך ליפתור את הצורך בהשתלת שן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם חייבים לעקור שן כלואה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/04/2011מוזר לי, שצריך לעקור שיניים נוספות, כדי לעקור שן כלואה. באורתודונטיה מנסים כמעט תמיד להביא שן כלואה למקומה, כדי למנוע צורך בגשר. רצוי שתעברי ייעוץ אצל מומחה או מומחית לאורתודונטיה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשרבר27/04/2011
שלום רב,
אני כבר הרכבתי גשר למשך 3 שנים, וסימתי את זה לפני שנתים. לפני הרכבת הגשר השיניים שלי היו צפופות והלסתות היו צרים אבל אחר הרכבת הגשר החניכיים העליונים נהיו בולטים כשאני צוחקת כך שהמראה לא יפה בכלל. אז מה אני יכולה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/04/2011לגשת לייעוץ אורתודונטי, קודם כל היכן שהיית מטופלת. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע בשינייםאיתן27/04/2011
שלום רב, עשיתי טיפול ליישור שבסופו הלכתי עם פלטה וכרגע נשאר לי קיבוע בשיניים התחתונות שאני נמצא איתו מעל שלוש שנים. בביקור האחרון אצל האורטודנטית לשם בדיקה שאלתי עד מתי אצתרך ללכת עם הקיבוע והיא ענתה לי "להרבה זה עד גיל 35 לפחות".
באחת הפעמים בהם עשיתי טיפול סטימה אצל רופא שיניים הוא אמר לי שאחרי שנה היה צריך להוריד את הקיבוע ושלא מומלץ ללכת איתו יותר מידי זמן מכיוון שהמקום בו שאריות מצתברות ואוסף חיידקים. כרגע אני נמצא בהתלבטות להמשך אם עלי להוריד את הקיבוע או להמשיך ללכת איתו?
אשמח לקבל יעוץ בנושא, תודה מראש! איתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע בשיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/04/2011אין ספק שמבחינת נקיון השיניים ובריאות החניכיים עדיף ללא קיבוע, אך מבחינת שמירה על יישור השיניים יתרון הקיבוע משמעותי. אם אין בעיית חניכיים או חשד לעששת, וחשוב לך שהשיניים לא תתעקמנה, השאר את הקיבוע. אם אין לך בעיה לקבל תזוזה של השיניים, עדיף להסירו. לא ניתן לחזות אם ובאיזו מידה השיניים יזוזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםליאור27/04/2011
אני בת 15.5 ולפי דעתי שיניים העליונות שלי עקומות,
אני לא רוצה לעשות גשר גם מבחינה אסתטתית וגם מבחינת הכאבים.
רציתי לדעת אם יש שיטות אחרות ליישור שיניים? שמעתי על משהו שנקרא אינביזליין או משהו כזה? מה זה בעצם אומר? זה כמו גשר?
מה טווח המחירים של הדברים הללו? והאם יש שיטה שפחות כואבת ויותר מהירה?
בתודה מראש, ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/04/2011אינביזאליין - הכוונה לשימוש בסדרת פלטות שקופות ליישור השיניים. טווח המחירים משתנה בין רופאים שונים. הכאבים מאוד אינדיבידואליים - כלומר יש מי שלא כואב לו עד מי שסובל למדי. יש הטוענים לתנועה מהירה יותר, כשמבמעים ניתוחי חניכיים ועצם במקביל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתל במקום גשרלילך27/04/2011
האם יש אפשרות לעקור שן אחת עקומה (בלסת העליונה) ולשים במקומה שתל?
(חשוב לציין ששאר השיניים ישרות פשט לשן העקומה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל במקום גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/04/2011תאורטית כן, אך צפויות הרבה יותר בעיות אסטטיות ורפואיות בהשוואה ליישור השן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שניים בגיל מבוגר יחסית...michael24/04/2011
אני בן 27, גדלתי כנראה בלי מספיק מודעות לטיפולי שניים והיום אני חושב על יישור שיניים אפילו שויזואלית זה כזה נורא, שאלתי האם גורם הגיל אמור להפריע או להקשות? מה אורכו של התהליך? ומה הם אופמיות הטיפול? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שניים בגיל מבוגר יחסית... - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/04/2011גורם הגיל לא מפריע, אלא אם יש מחלת חניכיים. אורך ההליך ואופציות הטיפול תלויים בבעיות שיש לפתור. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשים גשר או לא?עומר23/04/2011
הי,
אני בת 11 וחצי ויש לי שיניים צפופות אבל בלי רווחים אני צריכה גשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשים גשר או לא? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/04/2011לא בהכרח. את יכולה להיבדק, כדי שיענו על שאלתך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בזמן יישור שינייםרוני22/04/2011
סיימתי תהליך של סגירת רווח בין השיניים העליונות בלבד (באמצעות גומיה ולאחר מכן פלטהננשלפת). ההליך עצמו נמשך 3 חודשים ע"י מומחה לאורטודנטיה והסתיים עם קיבוע קבוע לשביעות רצוני. במהלך 3 החודשים של הטיפול הפעיל היתה לי רגישות בשיניים המוזזות בעת אכילה או מגע והתקשיתי לנגוס באמצעותן. אך העם סיום הטיפול הרגישות חלפה לחלוטין. האם זה נורמלי במהלך טיפול שיש רגישות כזו כל הזמן או מצביע על נזק אפשרי לשיניים?
תודה מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות בזמן יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/04/2011הרגישות בעת היישור נורמלית לחלוטין, ולא בהכרח מעידה על נזק בעל משמעות קלינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורתודנטים ויישור שיניים עקומותיהודה ירוחם22/04/2011
אני בן 29 ומגיל 10 אני סובל משיניים קדמיות תחתונות ועליונות עקומות מאוד עם רווח גדול ביניהן.זה נובע מכך ששיחקתי עם מיקומי השיניים שנפלו, למרות שכל סביבתי אמרה לי לא לא לעשות כך והסבירה לי שייצאו לי שיניים עקומות. כיום כאשר אני מאמין כי מצבי הכלכלי מאפשר לי לטפל בשיניי , אני שואל האם ניתן ליישר את שיניי ולהקנות להן מראה נורמלי או שאיאלץ לקבל שתלים או שיניים תותבות. עליי לציין כי כבר קבעתי תור לבדיקה אצל אורתודנט ב-1/5 במרפאת כללית סמייל ביד אליהו ת"א. אני מאמין כי אני יכול לסבול כל כאב בשביל להגשים את חלומי שיניים נורמליות. מצ"ב צילום של שיניי כדי שתהיה לכם איזושהי אינדיקציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורתודנטים ויישור שיניים עקומות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/04/2011ניתן לישר את שינייך ולהקנות להן מראה נורמלי. ייתכן שיהיה צורת בשיקום בנוסף לאורתודונטיה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך המהירה רק מה זה
יהודה ירוחם22/04/2011שיקום הפה? שיניים תותבות? אני שואל רק כדי להיערך לזה כלכלית, לא שזה מפריע לי שיניים תותבות או שתלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך המהירה רק מה זה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/04/2011ייתכן שגודל שינייך קטן יחסית לגודל הלסתות. במצב כזה אחת מאפשרויות הטיפול היא הרחבת חלק מהשיניים. תיתכן אפשרות לסגור רווחים בין השיניים הקדמיות ולהשאיר רווחים מאחור, גם ללא שיקום. כנראה שתדע יותר לאחר שתיבדק. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על ההפרעה שוב אבל באיזו כמות
יהודה ירוחם22/04/2011כסף אתם מעריכים יכול להסתכם הטיפול בכל שיניי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על ההפרעה שוב אבל באיזו כמות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/04/2011סדר גודל של אלפי שקלים. יאמרו לך בבדיקה. שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים האם הבעיה מוכרת ?עומרי21/04/2011
כול השנים אני בן 18 השיניים שלי היו ישרות בחודשים האחרונים כנראה שהשיניי בינה גדלו ודחפו לי את השיניים ( לסת עליונה ) בצד השמאלי קדימה מה שזה גרם לעלייה קלה מאוד של השן הקדמית שמאלית על השן הקדמית ימנית האם מישהו יודע כיצד ניתן ליישר האם אני עכשיו יזדקק לגשר במשך שנים או שיש טיפול אחר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים האם הבעיה מוכרת ? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין21/04/2011המצב ניתן ליישור. הכי מדויק בעזרת גשר. הטיפול הצפוי לא יארך שנים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת רפואיתעו"ד פלאח מג'19/04/2011
שלום רב ,
יש לי לקוחה אשר עברה טיפול אורטודנטי רשלני והינה מעוניינת לתבוע את האורטודנט בבית המשפט. איזה רופאים יכולים לת חוות דעת בעניין זה . הרופא הוא מאיזור נצרת ועובד באיזור חיפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת רפואית - תגובה
ד``ר אריאל דינבר20/04/2011פרופ' מאיר רדליך
פרופ' ירוחם זילברמן
פרופ' סטלה צ'אושו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שיניים מהירהילה17/04/2011
שלום,
אני בת 28 ומתעניינת ביישור שיניים.
נתקלתי בשתי שיטות לישור מהיר המשלבות פרוצדורה כירוגית בחניכיים.
אשמח לדעת מהו סדר גודל של עלות טיפול כזה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפת לשון- המשך
רוני17/04/2011ההרגל גורם אצלי למנשך פתוח, איתו חייתי שנים. האם חיוני לתקנו בגילי 25?
האם עצם הפעלת הכוח ע"י הלשון מזיקה לשיניים כמו לחץ תמידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישור שיניים מהיר - תגובה
ד``ר אריאל דינבר19/04/2011החלק הכירורגי מבוצע ע״י מומחה לחניכיים. המחיר משתנה מרופא לרופא ונתון לשינוי בהתאם לגודל הניתוח ולכמות תוספת העצם הנדרשת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפת לשוןרוני16/04/2011
האם הרגל של דחיפת לשון הוא משהו שמודעים אליו כלומר נעשה במודע או שלא, כיוון שבביקור אצל רופא השיניים הוא אמר שיש לי דחיפת לשון (בעיקר בבליעה)ואני כלל לא מרגישה את זה. האם זנ יתכן?
האם בגיל 25 ניתן לשנות את ההרגל?(ע"י קלינאית תקשורת או כו').* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפת לשון - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/04/2011ההרגל אינו מודע.
קשה לשנותו אך ניתן.
השאלה אם חיוני לשנותו במצב הסגר שלך. על כך צריך לענות לך מי שמטפל בך. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גומיות ביישור שיניים מלאדוד16/04/2011
שלום רב,
התחלתי תהליך יישור שיניים לאחרונה, הגשר הוא עליון + תחתון.
אני כרגע נמצא בשלב הראשוני של הוספת הגומיות בין השיניים על מנת להרחיבן.
השאלה שלי היא מדוע שמו לי את הגומיות רק בלסת העליונה אף על פי שאני עושה גשר עליון+תחתון?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גומיות ביישור שיניים מלא - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/04/2011ייתכן שרק בלסת העליונה נדרשות טבעות על הטוחנות, או שהגומיות בלסת התחתונה יושמו בשלב מאוחר יותר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים שיטת damonאבי14/04/2011
שלום
אני בן 21
הייתי אצל רופא שיניים כדי לקבל חוות דעת ליישור שיניים
יש לי לסת עליונה צרה ושיניים צפופות וניבים בולטים
הרופא הציע לי לעשות גשר וסכמי damon על מנת לנסות לחסוך את האפשרות של עקירות השיניים, הוא לא הבטיח למנוע את העקירות ב100 אחוז.
הייעוץ המדובר היה בתאריך 14.4.11 וקיבלתי הפניה לעשות סט צילומים.
נקבעה לי פגישה נוספת לחודש הבאה ובא נאמר לי שכבר יושם לי הגשר בלסת העליונה.
יכול להיות מצב כזה של התקדמות מהירה כזו, בפגישה השניה כבר לשים את הסמכים?
הוא שהרופא התכוון שהוא ישים לי משהו אחר אולי למדידות או משהו ולא הבנתי נכון?
כמו כן מה דעתכם על השיטה הזאת של הdamon והאם באמת היא יכולה למנוע עקירות במצבים מסויימים?
מדובר על 11 אלף ש"ח ואני מאוד לחוץ, אשמח לעזרה והכוונה.
יש לציין שהרופא לא נמצא באתר אגודת האורטודנטים(במקום מגוריי יש רק מומחה אחד לאורטודנטיה והוא ממש עמוס ויקר).
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לשאלה
אבי14/04/2011יושם לי גשר בלסת העליונה אך בעקרון אני צריך גשר ב2 הלסתות, בשלב הראשון יושם לי גשר רק למעלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף שכחתי לציין
אבי15/04/2011השיניים הקדמיות שלי בולטות יותר מהשיניים התחתונות, האם לאחר טיפול בdamon הן יבלטו יותר?
הרופא אמר לי שבעקירה השיניים יכנסו פנימה וזה ישנה לי את מבנה הפנים, ובדיימון זה מעט יוצא החוצה, אבל השיניים הקידמיות שלי די יוצאות קדימה, עד כמה שיטת הדיימון תוציא לי את השיניים עוד קדימה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף שכחתי לציין - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2011חשוב מי שמטפל ולא השיטה. אם ניתן לבצע ללא עקירות, ניתן לעשות זאת בכל שיטת סמכים. רופאי שיניים כלליים רבים שאינם אורתודונטים מכירים רק את שיטת Damon ולכן הם מוכרים אותה כמוצלחת יותר. השיטה טובה ככל שיטה אחרת.
מידת הצפיפות וכמות ההרחבה וקבעו את עמדת השיניים הקדמיות שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)




