מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מכשיר להרחבת לסת עליונהשקד01/08/2011
היי, אני עם גומיות להרחבת הרווחים בין השיניים האחוריות והיום שמים לי מכשיר להרחבת לסת עליונה.
הייתי רוצה לדעת מה ההליכים בטיפול. כלומר, קודם מורידים את הגומיות, אח"כ שמים טבעות על השיניים והאחוריות וכו'...
תודה, שקד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר להרחבת לסת עליונה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר01/08/2011יסירו לך את הגומיות וידביקו את המכשיר. אני מניח שתקבל גם הסבר על המכשיר והשפעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסן לילדה בת 11יפה31/07/2011
בוקר טוב,
הבת שלי עם לסת עליונה בולטת יחסית ללסת התחתונה, (שיניים קדמיות בולטות,צפיפות שיניים, מנשך עמוק).
לקחתי אותה למספר אורתודנטים מומחים - כולם המליצו על רסן בשלב הראשון (כשנה) ולאחר מכן קוביות (שנה).
נושא הרסן מרתיע אותה, אני חוששת שמא היא לא תקפיד ובנוסף השבוע שלה גדוש בחוגים והיא לא תלך עם הרסן לחוגים.
היינו אצל אורתודנט מומחה נוסף שלא ראה צורך ברסן, המליץ על קוביות במשך כשנתיים ובמידה ויראה צורך יתקין לה בפה מכשיר של חברת 3M שנקרא FORSUS (נראה כמעין קפיץ מתכת ומותקן בשיניים האחרונות), כמובן שהתלהבנו מזה שלא תלך עם רסן - השאלה היא האם אתם מכירים את המכשיר?
האם באמת יעיל כמו הרסן? והאם יש הוכחות לתוצאות שלו אצלנו בארץ?
אני ממש נואשת - אשמח לעזרתכם...
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסן לילדה בת 11 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2011המכשיר מוכר. פועל בשונה מהרסן גם ובעיקר על קשת השיניים התחתונה. בעוד הרסן פועל על קשת השיניים עליונה בלבד. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאותו עניין
יפה01/08/2011תודה על התגובה..
האם נשמע הגיוני אכן לוותר על הרסן וללכת על שיטה זו?
באיזה מהמקרים תתקבל תוצאה אופטימלית?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאותו עניין - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין02/08/2011אופטימלית - כשיש צורך להטות קדמית את השיניים הקדמיות התחתונות. אם לא צפוי שתוף פעולה עם הרסן, האפשרות לותר ולבחור מכשיר אחר סבירה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטוח שיניים?A31/07/2011
שלום רב.
עד איזה גיל ביטוח השיניים תקף?
בהנחה שזה עד גיל 18, האם זה כולל את גיל 18 עצמו?
ז"א 18 ו-6 חודשים, 18 ו-10 חודשים..
ובפועל מתחת ל-19?
עוד שאלה קטנה:
במידה ועברתי טיפול ישור שיניים ולא שמתי את הפלטה, ונניח שהרופא צריך להחזיר לי את הגשר מפאת המצב הרע שנוצר, האם אני יחויב לשלם?
(בהנחה שבתחילת הטיפול שילמתי מחיר מלא+גילי מתחת ל-19)
תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח שיניים? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2011עליך לברר את פרטי הביטוח שלך בחברת הביטוח. לפי תאורך סביר שמגיע תשלום לאורתודונט. יש לברר איתו. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך להודעתי הקודמתתמר29/07/2011
שאלה נוספת בבקשה, האם במקביל לקיבוע ניתן לשים גם את הפלטה? האם הפלטה לא תזיז את הקיבוע?
תודה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך להודעתי הקודמת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/07/2011התשובה חיובית. הפלטה בנוייה כך שלא תזיז את הקיבוע. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסן בגיל 8.5גלית29/07/2011
לילד בן 8.5 יש שיניים קדמיות מאוד בולטות ביעוץ של רופאת השיניים היא הפנתה אותנו לאורטודנט האורטודנט הסביר לנו שאפשר לעשות רסן לשיניים גם כי השיניים מאוד בולטות וגם כי הילד מאוד חסר ביטחון והילדים כל הזמן מציקים לו וצוחקים על השיניים שלו. השאלה שלי האם זה לא מוקדם מדי לרסן? והאם יש לטיפול עכשיו השפעה לטיפול המשך בעתיד לרעה. האם הרסן יכול להפריע לשיניים האחרות האחוריות לצאת וללסת לגדול ולהתפתח בזמן שלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסן בגיל 8.5 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/07/2011לא מוקדם מדי אם המצב כפי שתארת. ללא טיפול בהקדם שיניו הקדמיות העליונות עלולות להיפגע בקלות מנפילה או כדור וכדומה. הטיפול לא גורם נזק להתפתחות העתידית. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזת שיניים למרות הקיבועתמר29/07/2011
שלום רב,
בני חייל, במשך כשלוש שנים היו לו "קוביות", לאחר מכן במשך כשנה פלטה אך מכיוון שלא הקפיד לשים אותה עשו לו קיבוע, גם עליון וגם תחתון. בתחילת הטיפול היה לו רווח גדול בין השינייםהקדמיות. מבנה השיניים הוא עגול בסופן ולא ישר, כך שגם לאחר גמר הטיפול, אומנם הן היו צמוד לחניכיים ללא רווח אך בגלל המבנה שלהן תמיד נשאר רווח קטן בקצה שלהן.
הוא במעקב כל חצי שנה אצל השיננית, הקיבוע במקומו
איך יתכן שלמרות זאת בכל זאת נוצר לו שוב רווח גדול בין שתי השיניים הקדמיות?
היום הוא אמר לי שיש לו מנהג של להכניס את הלשון לרווח שבין השיניים הקדמיות, האם יכול להיות שזה הרע את המצב?
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזת שיניים למרות הקיבוע - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011הלשון יכולה בהחלט להזיז שיניים ולקלקל תוצאות טיפול אורתודונטי. אני לא בטוח שזה המקרה של הבן שלך, זה דורש בדיקה של אורתודונט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבועקרן29/07/2011
שלום. אני בת 14.5 ישימו לי קיבוע מתי שאני יוריד את הגשר . אני רוצה לדעת עם קיבוע נשאר כל החיים או שהוא יורד ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011נתון לשיקול הרופא המטפל, אני הייתי ממליץ להשאירו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסןרוני29/07/2011
לבתי בת ה-16שיניים עליונות בולטות. האם בגיל הזה רסן יכול עדיין להיות אפקטיבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסן - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011בהחלט אך פחות בהשוואה לגיל בו קיימת גדילה משמעותית. לכן פחות מקובל להרכיב רסן בגיל זה. אם הרופא המטפל החליט כן לתת רסן בגיל זה כנראה יש לו סיבה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמאיר28/07/2011
לפני שהתחלתי את הטיפול (לפני שנה) האורטודנטית אמרה לי שאצתרך רסן עד עכשיו היא לא הביאה לי את הרסן והיא שמה לי מהחודש שעבר גומיות שרשרת בשניים התחתונות (המחברות את כל השינים עם גומייה אחת היא קוראת לזה chain) ולמעלה היא חיברה עם גומיית שרשרת אחת את כל השיינים התוחנות של צד ימין לבד ואת כל השיינים התחנות של צד שמאל לבד (באמצע יש גומיות רגילות) הבעייה שהגומיות שרשרת מצהיבות די מהר וזה ממש מכוער ....
לפי חיפושים שערכתי באינטרנט ראיתי שגומיות השרשת עושות את אותה פעולה של הרסן (משיכת השיניים אחורה) האם היא שמה לי את גומיות השרשרת במקום הרסן? כי אני מעדיף ליהיות עם רסן בבית מאשר ללכת עם שיניים צהובות (כך הם נראות בגלל הגומיות שרשרת ) בחוץ..
ומה מהיר יותר רסן או גומיות שרשרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011ההשפעה של גומיות ורסן שונות אך נוטים להשתמש בהם לפתרון בעיות דומות. לגבי המהירות זה תלוי בשעות הרכבה ובכח המופעל ובתגובה האינדיבידואלית שלך להפעלת הכח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה לקיבוע לאורך שניםטל27/07/2011
שלום,
אני בן 20.5 וכבר מזה 4-5 שנים אני שם כל לילה פלטה לקיבוע (מאז שסיימתי הטיפול, שהתאפיין בעיקר בצפיפות בלסת העליונה).
השיניים שלי ממשיכות לזוז וללחוץ כל הזמן, וכתוצאה הפלטה מכאיבה לי בכל לילה ולילה.
בנוסף בגלל הלחצים תוך מספר חודשים הפלטה נסדקת ומאבדת מהאפקטיביות, ואני נאלץ לעשות חדשה.
שאלתי- האם נידונתי לשנים רבות ונוספות של כאבים וטרטורים או שקיים פתרון כלשהו למצב?
(אני מבין שהוצאה של השיני בינה כנראה לא תעזור)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה לקיבוע לאורך שנים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011לצערי אין לי בשורות משמחות עבורך. השיניים יכולות לזוז בכל שלב בחיים לכן יש להקפיד להרכיב את המכשירים לאורך שנים. אם המכשירים מכאיבים לך כל לילה עליך לגשת לאורתודונט המטפל להערכתי עליו להתייחס לנקודה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורתודונטיהקובי27/07/2011
שלום רב,
אני בטיפול אורטודנטי בשתיי הלסתות מזה כ9 חודשים. הבעיה שלי היא כעיקרון מרחק (בעית סגר) בין שתיי הלסתות מקדימה, וכן צפיפות יתר בלסת התחתונה. בביקור האחרון שלי אצל האורטודנט הוא אמר שבעוד כחודש הוא יוריד לי את הברקטים וירכיב במקומם מין פלטות שקופות (מין מיכסה שקוף ללסתות). שאלתי אותו האם הדבר מקובל והוא אמר לי שכן, שזה "לצורך תיקונים". יש לציין שהטיפול יחסית התקדם יפה בתחילתו ובחודשים האחרונים יש "תקיעה" של ההתקדמות. אני מאוד חושש שהוא מנצל את חוסר הידע שלי בתחום ע"מ לחסוך בהחלפת החוטים (אני כרגע עם חוט 14 בשתיי הלסתות) וכן לנסות לחפף אותי ושאם הטיפול הזה לא יצליח הוא יגיד לי "שאין עוד מה לעשות". שאלותיי הן:
1. האם הטיפול הנ"ל (כולל דילוג על חוט 16), תקין?
2. במידה וזה לא מצליח האם זכותי לדרוש את המשך הטיפול עד לסגר תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורתודונטיה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011נשמע לא סביר שרופא יחסוך בחוטים. נראה לי שהשיקול כאן הוא יותר ענייני מקצועי אבל איני בקיא בפרטי התיק הרפואי שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורתו
קובי30/07/2011האם ישנו גוף נייטרלי, שרופאי השיניים המתעסקים באורתודנטיה, כפופים לו מבחינת דין וחשבון, ושיכולים לבדוק אותי ולתת לי חוות דעת מקצועית לגביי הסטטוס הנוכחי שלי (סגר תקין/ לא תקין וכדו')?
זה מאוד חשוב לי,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםב27/07/2011
האם יתכן מצב שבו שיניים עולות למעלה לאחר הורדת מכשיר ליישור שיניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילומי שינייםימית26/07/2011
היי אני רוצה להתחיל תהליך של יישור שיניים,רופאת השיניים הפנתה אותי למכון צילומי שיניים הצילומים הם:תמונות פנים ושיניים אבחנתיות,צפלומטרי ושרטוט ואנליזה ממוחשבת. נאמר לי שהמחיר המלא הוא 800 ש"ח אך בצירוף הפנייה של המרפאה הצילומים יעלו 400 ש"ח.האם המחיר סביר או שניתן לבצע את הצילומים במחיר יותר מוזל? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומי שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011כל מכון דורש מחירים שונים אך איכות הצילומים משתנה ממכון למכון. עדיף ללכת לאן שהרופא שולח אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדר לשוןאיריס26/07/2011
ביתי בת 7.5 .הומלץ לנו ע"י אורטודנט להתקין את גדר הלשון,אך הוא לא מבטיח שאכן הגדר תעזור ב 100% .שאלתי היא:האם ילדתי מתאימה מבחינת גיל ?מה היתרון כשיש עדיין שיני חלב?ומהן ההשלכות לגבי מבנה השיניים בעתיד אם לא מתקינים את הגדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדר לשון - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011מתאימה, מדובר בחסימה פיזית של הלשון שפוטנציאלית יכולה לאפשר שיפור משמעותי בסגר הקדמי. לא משנה שיש שיניים חלביות. עדיף לשנות הרגלים מוקדם אח״כ קשה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
איריס08/08/2011תודה,עזרת לי מאוד לגבש החלטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגע לפני סיום תהליך היישור- שאלהיוליה26/07/2011
שלום רב,
אני ממש לפני סיום היישור . לפני חודש הורידו לי גשר מלסת התחתונה ועוד שבועיים מורידים מהלסת העליונה.
יש לי מספר שאלות בקשר לזה.
1. הרופאה בהתחלה אמרה שתשים קיבוע בשתי הלסתות ובביקור האחרון היא הודיעה שבכוונתה לעשות לי פלטה שאשים כל לילה ולא לשים קיבוע בלסת העליונה. היא הסבירה את זה בחוסר מקום בין הלסתות לשני הקיבועיים. למעטה כבר יש לי קיבוע ולמעלה לא יהיה.
האם עלי בכל זאת להתעקש על הדבקת קיבוע או שהכל יסתדר גם בלי. יש לי חששות שמהר מאוד השיניים שלי יחזרו למצב הקודם.
2. היום שמתי לב שבין השיניים למעטה נוצרו לי רווחים די גדולים. בהתחלה הם נראו לי לא כאלה גדולים. מה עלי לעשות? אני כבר הערתי בפעם שעברה על כך לרופאה והיא אמרה שזה בסדר ואין מה לעשות. אבל היום זה נראה לי כבר מעבר לפרופורציות ומעציב מאוד. אף פעם לא היו לי רווחים בין השיניים.
גם כן פתאום קפץ לעין השיוף הלא ישר של השן הקדמית למעטה, ז"א שאחד הצידיו נראה לא ישר, כאילו שבור טיפה וזה כי הרופאה לא שייפה את זה בקו ישר. האם זה ניתן לתיקון.
אני ממש צריכה תשובות והמלצות כי עוד מאט אני מסיימת את הטיפול וכל בקשה מהרופאה אחרי "ביי" האחרון יהיו כרוכים בתשלומים נוספים.
שלחתי תמונת מצב של היום. מה אתם חושבים? האם יש על מה לעבוד עוד או לתקן?
אודה מאוד לתגובה
יוליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה להודעה הקודמת
יוליה26/07/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה להודעה הקודמת - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2011עדיף להדביק קיבוע אך יתכן והסגירה שלך לא מאפשרת הדבקת קיבוע בלסת העליונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




