מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגבי יישור שינייםעדי14/04/2011
אני גרה בספרד ,בת 31 . התייעצתי עם אורטודנט לגבי יישור שיניים אך כאן הדבר הרבה יותר יקר מבארץ. הוא אמר שעליי להרכיב גשר תחתון ועליון למשך שנתיים בערך.
רציתי לדעת האם גשר פנימי ניתן להרכיב לכל אחד ??? זאת מאחר ואני לא רוצה לשים גשר רגיל,
חשבתי גם על הגשר השקוף אבל הבנתי שהוא מאוד מאוד יקר.
אז לגבי הפנימי - זה מתאים לכל אחד ??? או שאולי עבורי זה כלל לא רלוונטי ?? (בהתאם לפה ...צילום הלסת וכו ....)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר18/04/2011ברוב המקרים ניתן להרכיב גשר פנימי, שאלתך שווה בדיקה, גשי למומחה לקבלי חוות דעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בתחילת יישור שינייםדוד14/04/2011
בוקר טוב לכם,
התחלתי לפני כיומיים יישור שיניים, הרופא שם לי ארבעה גומיות בין השיניים על מנת להרכיב את הגשר. הבעיה היא שאני ממש לא מצליח לאכול כלום, הכאבים הם ממש חזקים כשאני מנסה ללעוס משהו.
בבקרים הכאבים חזקים אף יותר.
האם המצב הזה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים בתחילת יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין14/04/2011אם אתה רואה את הגומיות במקומן, המצב תקין. אל תהדק את השיניים ותשתדל לאכול מאכלים רכים. הכאב יעבור במהרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים חזקים בתחילת יישור שיניים
דוד14/04/2011תודה רבה לך דוקטור.
דבר נוסף, שמו לי את הגומיות המדוברות בלסת העליונה בלבד.
מדוע לא שמו לי גם בלסת התחתונה? (אני עושה גשר מלא)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים2313/04/2011
שלום, אני בת 17 השיניים שלי במצב טוב כלומר אין לי ולא היו לי חורים או סתימות בעבר. בפעם האחרונה שהייתי אצל רופא השיניים הוא ביקש ממני לסגור את הפה, כשסגרתי הוא הסביר לי שהסגירה היא לא מלאה כלומר נשאר רווח בין השיניים התחתונות לעליונות, בנוסף יש לי רווח קטן בין שתי השיניים הקדמיות עליונות וחלק מהשיניים שלי לא יישרות כלומר הן בזיגזג. האם יש דרך לתקן את הבעיות שציינתי בלי גשר? האם פלטה שקופה מתאימה גם למקרה הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר20/04/2011בד"כ קשה יותר לתקן סגר בעזרת קשתיות שקופות (אינויזליין). קשה גם לתת תשובה מהימנה לבעיותיך ללא בדיקה. מומלץ לגשת למומחה ליישור שיניים להתיעצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנשך פתוח - האם יש תקווה?נטלי פרידמן13/04/2011
שלום קוראים לי נטלי אני בת 16 ואני מטופלת כבר קרוב לחמש שנים אצל אורטודנטית. יש לי מנשך פתוח עקב הלשון שלא מדברת נכון שהרופאה אומרת שאפשר לסגור אותו אך יש סבירות גבוהה שהשיניים יחזרו למצבם הקודם בעוד מספר שנים. היא נתנה לי הפנייה לקלינאית תקשורת הבעיה שזה עולה המון כסף- האם בכלל שווה ללכת אליה?! האם בגילי יש פתרון לבעיה?! והאם בגלל להמשיך עם הטיפול האורטונדטי שאני סובלת ממנו מאוד אם ממילא המצב יחזור לקדמותו?! תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנשך פתוח - האם יש תקווה? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/04/2011האורתודונטית צודקת. אם תנוחת הלשון בעיקר במנוחה (לא רק בדיבור ובבליעה) לא תשתנה, המנשך הפתוח יווצר מחדש, גם אם יתוקן. לכן כדאי לפנות לקלינאית תקשורת שעוסקת בנושא. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
נטלי פרידמן15/04/2011הקלינאית תקשורת יכולה בכלל בגילי לעזור לי לשנות את ההרגל הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2011תלוי בך. אם את תוכלי לשלוט בהרגל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חג שמח!!מיי13/04/2011
חג שמח למנהלי הפורום!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חג שמח!! - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/04/2011תודה רבה
חג שמח לכל עם ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח!! - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/04/2011חג שמח גם לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גומיות מלסת ללסתמריה12/04/2011
היי,
אני לקראת סוף הטיפול האורתודנטי שלי ואני מרכיבה גומיות מלסת ללסת.
היום גיליתי שנפל לי וו אחד (המקשר את הגומיה לטבעת) בלסת העליונה.
אם אני אמשיך להרכיב גומיה רק בצד אחד (בצד השני זה מוו בלסת העליונה לוו בלסת התחתונה, ולא לטבעת) זה יצור בעיה או התעקמות של הלסת?
יש לי בערך עוד שבועיים- שלושה עד התור הבא...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גומיות מלסת ללסת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין12/04/2011עלול לגרום לאסימטריה קלה בשיניים.. אולי תוכלי לקשורבמקום לוו שנפל, לזיז אחר בשן קדמית יותר, או להמתין לתור או להקדים את התור. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת לסת עליונהשרון12/04/2011
שלום.. ראיתי שבארה"ב יש מין התקן כזה ששמים על 2 מהשיניים הטוחנות המקבילות ומרחיב את הקשת העליונה (או התחתונה למי שרוצה)... ראיתי גרסאות שבאים עם גשר וכאלה שבלי גשר... יש כאלה בארץ? וזה מחייב גשר? לאיזה תקופה צריך להישאר עם זה..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת לסת עליונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין12/04/2011גם בארץ יש. בדרך כלל יש צורך גם בגשר. התקופה תלויה במצב הראשוני וביישור השיניים הכללי. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שיניים לבן 4ליאת12/04/2011
בני בן 4 בעל לסת עליונה בולטת
האם אפשר להתחיל טיפול בגיל זה
בלילה כשהוא ישן אני מנסה ללחוץ לו על השיניים הקדמיות למספר דקות (לא חזק מידי..)ועל החניכיים העליונות האם זה יכול לעזור טיפה או שאולי אני גורמת לו נזק..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישור שיניים לבן 4 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין12/04/2011לא יכול לעזור. אם הלחיצה חזקה מדי עלול להיגרם נזק. לא מקובל להתחיל טיפול בגיל זה.
עדיף לתרגלו לעמדה קדמית יותר של הלסת התחתונה. בדרך כלל בה הבעיה.
בכל מקרה, את יכולה לפנות לייעוץ עם בנך אצל מומחה או מומחית לאורתודונטיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
ליאת14/04/2011תודה על ההתיחסות המהירה
אודה לך אם תנחי אותי איך לתרגל איתו עמדה של לסת תחתונה כפי שכתבת
האם ישור של לסת תחתונה הוא מסובך יותר האם לוקח יותר זמן?
ומה המניעה להתחיל טיפול כבר עכשיו
אנא עצתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/04/2011נסי ללמדו להביא את השיניים הקדמיות התחתונות כמעט עד לקדמיות העליונות.
לא מדובר ביישור לסת אלא בעידוד לגדילתה.
לא כדאי להכביד על הילד במכשירים בגיל כה צעיר.
מקובל לא לפני גיל בקיעת החותכות העליונות הקבועות בסיבות גיל 7-8 שנים.
אל דאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
ליאת15/04/2011במידה ואני בכל זאת ארצה להתחיל טיפול
במה זה כרוך?
האם הטיפול ארוך יותר וומורכב יותר מיישור שיניים קדמיות עליונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/04/2011
כדאי שתפני עם בנך לייעוץ אצל מומחה או מומחית לאורתדונטיה, אם את מאוד מוטרדת.
אם הבעיה בלסת תחתונה אחורית, אכן הטיפול ארוך יותר ותוצאותיו פחות ניתנות לחיזוי לעומת יישור קדמיות עליונות. שיניים נשירות= שיני חלב איננו מישרים אלא לעתים נעזרים בהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום הטיפולזינה12/04/2011
סיימתי את הטיפול ועברתי צילומים שנית. האם מגיע לי דיסק עם צילומים "לפני ואחרי? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום הטיפול - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין12/04/2011לא מגיע.
אתה יכול לבקש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםחסון11/04/2011
שלום,
לפני כשנה וחצי הורדתי את הגשר והביאו פלטה להניח על השיניים העליונות אך לא הקפדתי על כך ועכשיו השיניים טיפה זזו ממקומן, מה זה אומר? אני צריך לשים גשר שוב פעם או שיש אפשרות ליישר אותן בדרך אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/04/2011גש לאורתודונט שלך, לעתים ניתן ע"י הפלטה הנוכחית שלך לתקן תזוזות קלות ובמקרים אחרים לא. יש לבדוק את כמות התזוזה ואיכותה ובהתאם לכך למצוא פתרונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישנו מצב שבו אצטרך לשים גשר שוב?
חסון11/04/2011הכל יכול להיות, אבל זה תלוי גם במוטיבציה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעקמות שינייםmeri11/04/2011
שלום,
בגיל 13 היה לי גשר למשך שנה וחצי,לאחר הורדת הגשר היה לי חוט ברזל מאחורי השיינים הקדמיות למס' חודשים בודדים.
כיום אני בת 20 והשיינים הקידמיות מתחילות להתעקם בחזרה.
חלק מחברותיי שעשו גשר בעבר אמרו לי כי השאירו להן את הקיבוע מאחורי השיינים הקדמיות ואינן צריכות להוריד אותו.
האם תמיד צריך להשאיר את הקיבוע או שיש מקרים שונים?
האם יש דרך ליישר את השיינים בלי צורך בגשר שוב?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת דילגתם עליי...אשמח לקבל תשובה
meri12/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעקמות שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין12/04/20111. קיימים מקרים שוניםץ
2. רצוי שמומחה או מומחית ליישור שיניים יבדקו אותך כדי לדעת אם יש אפשרות ליישר במכשור נייד ולא בגשר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שינייםא.ט.10/04/2011
לבני בן ה-13 צמחו לו את שיני ה "ארפד" מעל שיני חלב, האם על מנת לישר אותם צריך לשים לו קוביות, או יש אלטרנטיבות אחרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/04/2011לאור העובדה שלא בדקנו את הבן שלך ואנחנו לא יודעים בדיוק מה בעייתו אנחנו ממליצים לגשת להתייעצות אצל מומחה. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוערוני10/04/2011
נאלצתי להסיר את הקיבוע כבר פעמיים עקב התנתקותו והתקנתו מחדש. האם פעולות אלו לא פוגעות באמייל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע - תגובה
ד``ר אריאל דינבר11/04/2011אם הסרת הדבק נעשית בזהירות ( מה שבד"כ קורה) לא אמורה להיות פגיעה באמייל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע קבוע שכל הזמן מתנתק מהשינייםמורן08/04/2011
כבר פעם שלישית שאני צריכה ללכת לאורטודונט שלי מכיוון שהקיבוע התנתק מאחד מהשיניים שלי. האם זה קורה להרבה אנשים או שרק אצלי?
לאורך כמה שנים וכמה פעמים בשנה אני צריכה לבוא לביקורת אצל האורטודונט שלי?
ד"א האורטודנט קיבע לי שוב את השיניים העליונות. הוא הוריד את הקיבוע הישן ושם קיבוע חדש. עכשיו יש לי רגישות רבה בשן הקדמית. יכול להיות שהוא הוריד יותר מדי חומר מהשן? אם כן אז מה עליי לעשות?
תודה,
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע קבוע שכל הזמן מתנתק מהשיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/04/2011קורה שקיבוע מתנתק ואת לא היחידה שמתנתק לה קיבוע. סיבות רבות להתנתקויות של קיבועים וצריך לבדוק מדוע זה קורה לך. לא ברור מדוע יש לך רגישות בשן, אם הרגישות לא עוברת לך או לפחות לא משתפרת עליך לגשת לבדיקה של האורתודונט וגם לרופא שיניים רגיל. לא נוכל לדעת אם הרופא שלך פגע באמייל או לא, אנחנו רוצים להאמין שלא, יש להניח שמומחה יודע את עבודתו.(בהנחה שהוא מומחה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילת08/04/2011
אני בת 31 אחרי ישור שיניים וקיבלתי פלטה ללכת איתה 16 שעות עכשיו לא ממש הלכתי איתה לפי מה שאמרו עכשיו שמתי לב שהרווח בין 2 השיניים הקידמיות טיפה מתחיל להתפתח אז עכשיו אני שמה אותה כל הזמן השאלה שלי האם הפלטה מחזירה למצב הקודם היא תסגור שוב את הרווח (מינימלי) או היא רק לשימור הקיים?
רב תודות
וכן אני יודעת שאני צריכה להשמע להוראות הרופא:))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/04/2011יתכן שהפלטה תצליח לסגור לך את הרווח ויתכן שלא. זה מאד תלוי בכוון הפתיחה של הרווח. אם השיניים ברחו הצידה או קדימה או בסיבוב. תנסי, אין לך מה להפסיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אילת09/04/2011אני באמת אנסה במידה ולא אצליח אני לא רוצה שוב להשים סמכים על השיניים וחשבתי על אינויזליין בזמנו זה עלה מאוד יקר אבל יתכן כי זה היה לטיפול מלא , מה סדר גודל שאתה מעריך מבחינת עלות ומס פלטות לסגירה של רווח מינימלי כאמור אחרי ישור שיניים מלא שקצת נפתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/04/2011שוב, לא כל הרווחים הם דומים מבחינת הטיפול, לעתים זה מאד פשוט ובמקרים אחרים זה מורכב יותר. לא אוכל להגדיר את מספר הפלטות לצורך סגרירת הרווח. לגבי עלויות כפי שכתבת זה יחסית יקר בהתאם לשיקול הרופא שבודק אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




