מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ישור שינייםדינה05/06/2011
שלום
ביתי בת ה14 עשתה ישור שיניים
לאחר שנה וארבעה חודשים הוסר הגשר. לפני יומיים.
גם לה ,לגם לי ניראה כי יישרו לה "יותר מידיי".
הנשך ניראה פנימה מידיי כלומר השיניים ניכנסים בזויית כלפי פנים ולא ישר( כמו שראיתי בצילומיי ישור אחרים).
יש לציין שלא הוסרו שיניים רק סגרו מאת רווחים ביניהם.
גם הלסת התחתונה אינה עגולה כמיקודם אלה קיבלה צורה מרובעת 4 שיניים קידמיות תחתונות עומדות בשורה אחת.
המצב לא ניראה לי תקין ... מה עושים?
האם כדאי לקבל חוות דעת מקצועית נוספת?
האם יש מצב של ישור יתר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2011כדאי לפנות למי שטיפל בה ואם התגובה לא תספק, לפנות לייעוץ נוסף. יתכן, שההטיה פנימה של השיניים הקדמיות העליונות תקטן הדרגתית עם הזמן. אם לא - ניתן לתקנה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרת מצברוני03/06/2011
בתי בת 18 יישור שתי שיניים עליונות סגירת רווח ביניהן ויישורן (הן היו נוטות). הייתה עם קיבוע קבוע כשלושה חודשים כשלאחריו ביקשה להסירו והייתה אמורה לעבור לפלטה בלילה. באותו זמן התגייסה לצבא וכלל לא הקפידה על הפלטה בלילה ולאחר כחודש הפסיקה להשתמש בה לגמרי. עם זאת השיניים כיום (כבר עברה חצי שנה מאז הרכיבה את הפלטה לאחרונה) לא חזרו למצבן הקודם אלא הרווח לפחות ליד החניכיים נשאר סגור.
ברצוני לשאול 2 שאלות
1. האם נראה שהמצב כבר ישאר כך ולא ידרדר למה שהיה מלכתחילה ?(_ כלל לא היתה נק' מגע בין השיניים).
2. אם היא היתה נשארת עם הקיבוע למשל שנה ואח"כ מפסיקה כליל, האם התוצאה היתה נשמרת יותר מאשר עכשיו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרת מצב - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/06/20111. קווה. לא ניתן בוודאות לקבוע שהמצב לא ישתנה.
2. לא בהכרח, אבל לא חייבים להסיר קיבוע, אם אינו גורם לבעיה כלשהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות חשובותדני03/06/2011
מנשך מוצלב או נשךל מספריים או איך שאני רואה את זה שיש כמה שיניים בלסת העליונה צריך כאילו לדחוף את כל הלסת לכיוון השפתייםלכיוון הפנים יש כמה שיניים בגלל שהייתה לי שן כלואה ניב מספר 23 אז יש כמה שיניים בלסת העליונה החל מהאזור של השן שבו השתלתי שתל שהם שוכבות קצת פנימה מדי בפה והם נופלות על השיניים מהלסת התחתונה?.
האם המצב הזה מסוכן??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות חשובות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/06/2011לא מסוכן. אריכות ימים אינה קשורה לעקמומיות השיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה1
דני03/06/2011חחח..לא התכוונתי למסוכן באופן הזה התכוונתי אם צריך לטפל סזה או שזה לא נורא כל כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה1 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/06/2011פנה למומחה/מומחית לחניכיים כדי שיעריך את פרוגנוזת השיניים. אם הוא/היא ת/יפנה אותך ליישור השיניים, אזי יש לכך מקום מבחינה רפואית. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לנושא
דני05/06/2011תודה, השתל לא יפריע להזיז את השיניים ליד??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לנושא - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2011השתל דווקא משמש אמצעי עיגון מצויין להזזת השיניים שלידו. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפהעדי02/06/2011
רבים העירו לי על ריח רע מהפה
אני עוברת טיפול ליישור שיניים זה כשנה והבעיה החלה כנראה בזמן הטיפול
מה ניתן לעשות כדי לטפל בבעיה?
אילו תכשירים יכולים לסייע בכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהפה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/06/2011לא ידוע על שינוי ריח פה כתוצאה nהמכשור, אלא שהמכשור מקשה על נקיון השיניים והריח עלול לנבוע משאריות מזון. חשוב מאוד לעבור טיפול תכוף אצל שיננית לפחות אחת ל3 חודשים, אם מודבקים מכשירים קבועים בפה, ולהקדיש תשומת לב מיוחדת לצחצוח קפדני של השיניים. קיימים תכשירים נוזליים לשטיפת הפה, הטוענים לביטול הריח הרע כגון Oxyfresh. שאלי על התכשירים בבית מרקחת. בהצחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיתוך שפה קשורהשרון01/06/2011
שלום
אם אחליט שאני כן חותכת לבתי בת השנה ו 9 חודשים את הפרנום- תוך כמה זמן זה מגליד ?
כמה זמן זה יכול לדמם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיתוך שפה קשורה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין02/06/2011שאלות אלה עליך להפנות למי שיבצע את הפעולה הכירורגית. הפרוצדורה אינה הליך אורתודונטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים-בעיית דחיקת לשון והיגוח31/05/2011
שלום אני בת 24,יש לי שן אחת(ניב שמאלי)מהשיניים הקדמיות שהיא עקומה ובשיניים התחתונות רווח קטן מתחת לשן העלינה(הניב השמאלי),
נורא מפריע לי השן שעקומה למעלה, הלכתי לאורטודנט הוא אמר שעל מנת לטפל ברווח ובשן(ניב עליון)צריך לעשות יישור שיניים...
?האם ישנם דרכים אחרות ליישר שן אחת?
הרופא אמר שגם יש לי בעיית דחיקת לשון ובעיית היגוי מילים כמו לדוגמה בהיגוי המילה מיסיסיפי-Mississippi הוא אמר שהטיפול יערך חצי שנה עם ברזלים מתכתיים רגילים ושלאחר הטיפול אני יקבל קיבוע לכמה שנים על מנת שהלשון לא תדחוק את השיניים.
הוא אמר שאי אפשר לטפל בגילי בבעיה שזה רק בגיל צעיר.
?האם השיניים יכולות אחרי הטיפול לחזור לקדמותם בגלל הבעיה??
?האם ניתן לטפל בדחיקת הלשון ובהיגוי המילים?(אם ניתן לטפל אשמח לקבל המלצה על קלינאית תקשורת במרכז)
?האם ממולץ לטפל במקביל ליישור שיניים/קודם לטפל בבעיה של הדחיקה ולאחר מכן ליישר את השיניים??
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים-בעיית דחיקת לשון והיגו - תגובה
ד``ר אריאל דינבר31/05/2011יתכן שיש, ממליץ לך לגשת לחוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים מתנדנדותקורל31/05/2011
עשיתי טיפול יישור שיניים במשך 3 שנים ולאחרונה
הסתובב לי ניב בלסת העליונה, האורתודנט שם לי שוב קוביות (לפני 3 חודשים כל זה קרה) ולפני שבוע הוא בדק אותי ואמר שאין לו מקום לזוז, הוא עשה לי שיוף ושם לי צ'אן.
כבר שבוע כואבות לי השניים באופן מטורף, בדיוק כמו שכאב ביום הראשון והשני מאז שהוא שם לי את הצ'אן הזה, ואתמול שמתי לב כשצחצחתי את השיניים שהם מתנדנדות לי. זה נורמאלי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים מתנדנדות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר31/05/2011נורמלי לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר לשינייםסיגלית28/05/2011
שלום רב,
התחלתי טיפול של יישור שיניים שכלל 2 עקירות והרכבת הגשר, לאחר שבוע גילית שהרופאה שאצלה ביצעתי את הטיפול כלל איננה אורטודנטית השאלה שלי האם הדבר יכול להשפיע על המשך הטיפול שלי? האם רופאת שיניים היא מספיק מומחית כדי לדאוג שהטיפול ייצא תקין ויודעת כיצד למתוח כדי שהשיניים יהיו ישרות או שעליי לעזוב אותה ולפנות למומחה?
לתשובתכם אודה,
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר לשיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר28/05/2011זוהי בחירה שלך. כל רופא שיניים רשאי על פי חוק לבצע טפולי שיניים כולל יישור שיניים. לאור העובדה שתחום האורתודונטיה מורכב ודורש לימודים מלאים במוסד מוכר הייתי ממליץ בחום לברר אם הרופאה בוגרת התמחות במוסד מוכר. יתכן שסיימה לימודים ולא ניגשה לבחינות. תעודת המומחה מבטיחה לך שאכן הלימודים בוצעו במוסד מוכר והרופאה עברה בהצלחה את בחינות המומחיות מטעם המועצה המדעית משרד הבריאות. לא הייתי מתרשם מהצהרות של "יש לה הרבה נסיון" או "כולם מרוצים מהטיפולים..." וכד'. אם הרופאה איננה מומחית וגם לא סיימה לימודי אורתודונטיה מלאים במוסד מוכר עליך להסיק את המסקנות ולהחליט לגבי המשך הטיפולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפת שן כלואה---25/05/2011
שלום רב,
עברתי הליך כירורגי של חשיפת שן כלואה לפני כשבוע ויומיים, (הניב השמאלית בלסת העליונה). במשך כשבוע הייתי עם סוג של תחבושת/ מדבקה באזור המנותח, עד שהגעתי שוב להסרת התחבושת והדבקת כפתור על השן הכלואה.
שאלתי היא כזו:
שמתי לב באמצעות מראה, לאחר הסרת התחבושת, שבמהלך הטיפול הכירורגי הוסרה רקמת חניכיים גם מאחורי השן הקדמית, דבר שחשף את צוואר השן (כדי להבהיר את הכוונה, אפשר לדמיין את זה כאילו הייתה לי במקום נסיגת חניכיים דרמטית). כעת מגע של שתייה קרה שם מתבטאת בכאב מציק. רציתי לדעת האם החניכיים יכולים לחזור למקומם באותו אזור ותתרחש החלמה מלאה, או שהחלק האחורי של השן ישאר חשוף כך לצמיתות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר קטן..
---25/05/2011האם מותר לצחצח את האזור החשוף? מעט כואב..
שוב תודה, רציתי לציין שאני מעריך מאוד את הפורום והמענה שלכם כאן הוא לא מובן מאליו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר קטן.. - תגובה
ד``ר אריאל דינבר26/05/2011שאלתך לא מתאימה לפורום זה , מדובר בהליך כירורגי למטרות אורתודונטיות ומן הראוי שכירורג יענה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש בעיה?אלדה24/05/2011
בת שלי בת 13 התחילה טיפול יישור שיניים לפני כ-חצי שנה. יש לי הרגשה לא נוחה לגבי הרופאה. היא רופאת שיניים בוודאות (תעודות מארגנטינה), אך אין שום תעודה על יישור שיניים בחדרה. הגעתי אליה בהמלצה, אך אחר כך היו שמועות שאין לה תעודות. בת שלי אהבה אותה והמשכנו טיפול. הבעיה היא שאני לא סומכת עליה. כל פעם הגומיות ששמה נופלות, לפעמים שעה אחרי ששמה אותם, לפעמים יום אחרי גם כשלא אכלה שום דבר קשה. אחרי חצי שנה אני רואה התקדמות איטית ביותר, שמה גומיות רק למעלה ורק בחלק מן השיניים. מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש בעיה? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר24/05/2011זו החלטתך בלבד. אם אינך סומכת על הרופאה עליך לשקול החלפת הרופאה עם כל המשמעיויות הקשורות (עלויות נוספות ואולי טיפול ארוך יותר. נסי לקבל חוות דעת נוספת ממוחה/ית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה קשורה ורווח בין השינייםשרון24/05/2011
שלום
לבעלי יש רווח בין השיניים.
2 ילדיי נולדו עם שפה קשורה.
לבתי בת שנה ו 9 חודשים יש רווח בין השיניים ומיתר עבה ביניהם שמגיע עד קו השיניים ומפריד ביניהם- החתיכת בשר שקושרת את השפה לחניכיים.
לבני בגיל חודשיים חתכתי את השפה הקשורה.
אם אעשה פעולת חיתוך לבת שלי (בת שנה ו 9 חודשים) האם יש סיכוי שאחסוך לה את הרווח בין השיניים...
ממה נוצר רווח ? האם יש קשר לשפה קשורה?
מדובר בטשטוש והרדמה מקומית.
רופא שיניים אחד אמר שיש סיכוי שזה יסתדר לבד. אם חתוך לה את השפה הקשורה האם יש סיכוי שלא יהיה לה רווח?
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפה קשורה ורווח בין השיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר24/05/2011מומלץ לסגור את הרווח ע"י טיפול אורתודונטי (בזמן המתאים) ורק אח"כ לחתוך את החיבור לשפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים
שרון25/05/2011תודה
ממה שענית אני מבינה שאין טעם שאחתוך לה עכשיו את השפה הקשורה?
כלומר: זה לא מה שגורם לרווח?
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר26/05/2011נכון, אין טעם לחתוך עכשיו
לא נכון, זה כנראה כן כן גורם לרווח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים -המשך
שרון27/05/2011שלום
תודה על התשובה.
אם אכן זה גורם לרווח למה לא לחתוך עכשיו ולנסות למנוע רווח בין השיניים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים -המשך - תגובה
ד``ר אריאל דינבר28/05/2011חתך ברקמה רכה יוצר צלקת (אמנם קטנה) .
צלקת עלולה להפריעה לפעולת הסגירה העתידית של הרווח.
יש סגור את הרווח ורק אח״כ לחתוך את הרקמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה - המשך
שרון31/05/2011שלום
תודה
לבני חתכתי בגיל 3 חודשים זה יכול להוות בעיה בסגירת רווח אם יהיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים - המשך
שרון31/05/2011תודה
לבני בן ה 3 חודשים חתכתי את החתכיה המפרידה בין השיניים.
הרקמה אצלו בעתיד תוכל להוות בעיה בסגירת הרווח אם יהיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה ורווח בין השיניים - המשך - תגובה
ד``ר אריאל דינבר31/05/2011נותר לך לחכות ולקוות שלא תהיה בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים בגיל מבוגראיתן23/05/2011
אני בן 29 ורציתי לדעת איזה סוגי טיפולים אופטימליים לגיל שלי. העדיפות היא לטיפול שאינו נראה. הבנתי שקיים הטיפול באינוויזיליין (גשר/טבעות שקופות) וטיפול אחר בגשר מאחורי השיניים (אך שמעתי שהוא פחות יעיל ו/או אורך זמן מאוד ממושך עד להשגת תוצאה כלשהיא). אשמח לשמוע על טיפולים אלה ועל טיפולים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים בגיל מבוגר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/05/2011כמעט כל סוגי המכשירים מתאימים לגילך. הדעות חלוקות באשר ליעילות השוואתית. תוכל לחפש ברשת על Invisalign ועל טיפול פנימי=לינגואלי lingual orthodontics. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפת שן..אביגיל23/05/2011
שלום רציתי לשאול מי רשאי לבצע חשיפת שן כלואה כירורג או אורתודנט?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיפת שן.. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין23/05/2011כל רופא שיניים רשאי על פי החוק לבצע כל פעולה ברפואת שיניים כולל פעולות כירורגיות.
כיוון שגם האורתודונט וגם הכירורג הם קודם כל רופאי שיניים, כל אחד מהם רשאי לעשות כן. בכל זאת רוב האורתודונטים לא מבצעים חשיפת שיניים כלואות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפור מראה החיוךרוני21/05/2011
שלום שמי רוני , אני בן 25 וואני מאוד לא מרוצה ממראה החיוך שלי , דבר שגורם לי מעט חוסר ביטחון לחייך מול קבוצה של אנשים , השיניים בגוון של צהוב ועל חלקן יש כתמים לבנים ובנוסף מה שהכי מפריע לי הוא שהשיניים הקידמיות העליונות יותר קטנות מהניבים וזה נראה ממש לא יפה , רציתי לדעת איזה טיפול מומלץ לי . אשמח למענה
תודה רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור מראה החיוך - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין22/05/2011אם הבעיה בגודל ובצבה השיניים, המענה אצלרופא שיניים כללי או מומחה לשיקום הפה ולא באורתודונטיה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהההההירדן19/05/2011
שלום רב, אני בחורה כבת 27 כיום.
עברתי בגיל 12 טיפול אורתודונטי. לפני כשנתיים חלו שינויים בתזוזת השיניים.
הלסת העליונה בולטת מהתחתונה והסגירה לא מושלמת בכלל. השן הקדמית גם כן מתחילה לצאת החוצה.
עברתי המון מומחים לפני שאשה צעדים.
אני עכשיו עושה טיפול חניכיים לפני תחילת הטיפול.
השאלה היא כזו- הדילמה שלי היא או לעשות טיפול בה השיניים יתיישרו אך הלסת תהיה עדיין בולטת (טיפול יותר הסטטי)
או לעקור 2 שיניים לפי מה ש 4 רופאים אמרו לי ולהכניס את הלסת ולעשות טיפול כמו שצריך.
מה שאני חוששת הוא שבמידה ואעבור עקירות וזה יצמצם את הבליטה ויהיו פחות שיניים האם זה ישנה לי את תווי הפנים או שהשפה העליונה שלי פתאום תיפול וזה לא יראה טוב.
אני בדילמה מאד קשה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרההההה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/05/2011עקירת 2 שיניים עשויה להביא לעמדה אחורית יותר ונמוכה יותר של השפה העליונה, אם אין צפיפות של השיניים העליונות.. את צריכה להחליט אם עמדת השפה, כפי שהיא היום מוצאת חן בעינייך והנחות בצורה זו את מי שיטפל בך, לתכנית טיפול אופטימלית עבורך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




