לאחר קרינה חיצונית עם טיפול הורמונלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר קרינה חיצונית עם טיפול הורמונלי
    מיכה
    01/01/2022

    בקרוב אני מסיים קרינה בשיטת SBRT עם טיפול הורמונלי לפני
    5 טיפולים בסה"כ ,זאת לאחר אבחנה ברמת גליסון 8 ללא פריצה מגבולות הערמונית
    שאלתי:1. עד כמה אני יכול להיות רגוע שהטיפול אכן הצליח ?
    2. למשך כמה זמן מומלץ להמשיך עם הטיפול ההורמונלי ? [ דקפפטיל ]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם הסרטן לא פרץ מגבולות הערמונית יש סיכוי סביר שהטיפול הצליח

    יצחק (איצי) באר
    01/01/2022

    שלום מיכה,
    1. אם הסרטן לא פרץ מגבולות הערמונית יש סיכוי סביר שהטיפול הצליח. יחד עם זאת אין לדעת ויש להיות במעקב הכולל בדיקת PSA ועוד (בהתאם להוראות האונקולוג) על מנת לא להיות מופתע. ואם הוא יתפרץ שוב בעתיד עדיף לתפוס אותו כשהוא עוד "קטן".
    2.את משך הטיפול ההורמונלי צריך לסכם עם האונקולוג המטפל. באופן כללי ניתן לומר שהטיפול ההורמונלי, לפני ובזמן ההקרנות, עוזר לקבלת תוצאות יותר טובות מההקרנות. לכן מקובל להפסיק אותו אחריי זמן לא רב. רצוי כמובן שבזמן הפסקת הטיפול ההורמונלי ה- PSA יהיה נמוך וקרוב לאפס...
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו