בן 8 חודשים שרוצה לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 8 חודשים שרוצה לאכול
    מיכל
    29/06/2011

    שלום
    ילדי בן 8 חודשים מתפתח רגיל אך רוצה לאכול כל הזמן כמעט כל 4 שעות
    האם זה בסדר שגם בלילה יאכל או לנסות כשבוכה להרגיע עם מים וכל ערב לנסות להאריך לו את הזמן?
    דבר נוסף יש לו בין 7 ל8 יציאות ביום כאשר היציאות מאוד צמיגיות כמו ג'לי ועליו גבישים לבנים?
    האם מצריך בירור?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 8 חודשים שרוצה לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 8 חודשים שרוצה לאכול - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/06/2011

    הי מיכלי
    כדי לדעת את זמני האכילה מומלצים בגיל זה יש להסתכל על אריזת הפורמולה, שם יש המלצות לגבי פרקי הזמן בין ארוחה לארוחה.
    בלילה לתינוק כבר אין צורך באכילה כל 4 שעות אבל אין לי תשובה חד משמעית אם כדאי כבר להפסיק הרגל זה או לא מפני שמדובר בנטייה המשפחתית. יש הורים שיאפשרו לתינוק לאכול כל 4 שעות בלילה ויש הורים שיחליטו להפסיק הרגל זה בדרכים שונות, גם בעזרת מתן מים. עליכם לעשות החלטה משפחתית לגבי זה מפני שאין לזה חוקיות. צורך אמיתי לזה כבר לא אמור להיות.
    לגבי היציאות, אני לא עוסקת בתחום זה וזו שאלה שכדאי להפנות לקופר ילדים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו