שתי שאלות בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתי שאלות בבקשה
    דנה
    29/06/2011

    שלום,
    1.בני בן 3 חודשים. רק בשבוע האחרון שמעתי שחשוב לערסל ולא ידעתי זאת לפני כן. לכן רוב הזמן אני פשוט מחזיקה אותו במאונך צמוד אלי עם הראש מונח על כתפי. רציתי לדעת האם עשיתי לו נזק כלשהו? במה זה עלול לפגוע? אני מניחה שכבר מאוחר להתחיל, נכון?
    יש לי עגלה רגילה ללא אמבטיה שזוית השכיבה שלה הנה כמעט 180 מעלות. הבנתי שלא מומלץ להושיב אותו לפני שהוא יושב לבד, אך ברצוני לדעת האם אפשר להרים את המשענת מעט בכל זאת? כי אני פשוט לא מבינה איך עד גיל כל כך מאוחר הוא רק ישכב..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות בבקשה - תגובה

    ליאת קופיט
    30/06/2011

    דנה שלום,

    קודם כל טוב ששמעת על תנוחת הערסול, לא נוצר שום נזק בהחזקת בנך במאונך אך זה לא תורם שום דבר לגופו, בתנוחת הערסול, שרירי הגב מתארכים, בית החזה נשאר רפוי וכמובן גם שרירי הבטן, היידים מגיעות לקו האמצע (של הגוף) וזו למעשה התנוחה שתקל עליו בהמשך הדרך לשכיבה איכותית ונוחה על הבטן, הבאת הידיים לפה, השענות על מרפקים והתהפכויות מצד לצד . בנך בן 3 חודשים ועדיין ניתן להחזיקו בצורה זו, יכול להיות שההתחלה תהיה מעט קשה מכיוון שהוא לא רגיל להחזקה זו, אך אני ממליצה לך מכל הלב לנסות זאת.
    לגבי עגלה -עדיף לא להרים עדיין את משענת הגב בגיל זה, תמתיני עוד חודשיים שלוש.."כמה שתוכלי למשוך"...הכל עניין של הרגל.

    בברכה,
    ליאת קופיט-מדריכת התפתחות תינוקות מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו