תינוקת בת 3 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 3 חודשים
    טופז
    01/07/2011

    היי. בתי בת 3 חודשים . רציתי להתתיעץ ולברר לגביי כמה נושאים.
    כשהיא נירדמת בשכיבה על הגב ראשה מופנה ימינה בדרך כלל ואז כאשר היא רדומה אני מזיזה לה אותו לצד שמאל האם זה בסדר?
    בשכיבה על הבטן היא לא שוכבת יותר מ7 דקות שבמהלכם היא קצת מקטרת או מניחה לכמה רגעים את הראש על המזרון האם תקין?
    במיטה שלה יש מובייל ובובה צבעונית ועוד צעצוע אחר שמנגן האם זה מספיק?
    היא אינה מושיטה ידיים לצעצועים למרות שאני שמה לב שהיא כן עוקבת אחריהם במבטה .. האם זה בסדר?
    ובכלל אשמח לדעת מה תינוקת בגילה אמורה לעשות והאם לי יש דרך לעזור לה ולעודד אותה להתפתח ??...
    אציין שאני מדברת איתה ושרה לה במהלך היום.....

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 3 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 3 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    01/07/2011

    הי טופז
    מה שחשוב בהפניית הראש הוא שיש תנועה מלאה כשהתינוקת ערה בעת שכיבה על הבטן ועל הגב. אם הנטייה לצד אחד קיימת רק בזמן השינה הכל בסדר.
    שכיבה על הבטן במשך 7 דקות זה בסדר כרגע ,לאט לאט כדאי שהזמן ילך ויתארך, זה גם בסד שמידי פעם יש מנטחה של הראש על המזרון. את מוזמנת לתרגל תרגילים לשכיבה על הבטן כפי שמופיעים בפורום זה.
    במיטה אין צורך בצעצועים בכלל, מספיק מובייל שכן זהו מקום של מנוחה ורגיעה ואין צורך בהצפה חושית במיטה.
    עד גיל 4 חודשים נרצה לראות התחלה של הושטת ידיים לצעצועים, המשיכי לגרות אותה לכך.
    מה שחשוב בגיל זה הוא שכיבה מרובה על הבטן וגם על הצדדים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו