לילות לבנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילות לבנים
    רונית31
    15/08/2011

    ביתי אוטטו בת 8 חודשים.מגיל 3 חודשים בערך ישנה לילה שלם.בערך מגיל חצי שנה לא ישנה בלילות ובוכה מתוך שינה.הייתי באה אליה ופשוט שמה לה מוצץ וממשיכה לישון(בערך 3-5 פעמים בלילה).
    היא אוכלת היטיב כאשר הארוחה האחרונה שלה היא דייסה 180CC, כף אחת ומהשבוע האחרון 3 כפות מתוך תקווה שתישן טוב יותר).
    במהלך היום אוכלת בבוקר מטרנה ,אחכ פירות,אחכ מרק, שוב מטרנה ובסוף דייסה.
    משקל תקין.חייכנית סה"כ במהלך היום,ילדה פעלתנית וסקרנית.
    לפעמים קשה לה להירדם ויש ימים שהיא קצת נודניקית ורוצה ידיים.
    עם כל זה אני מתמודדת,הבעיי ההלילות...
    מגיל חצי שנה והיום זה הולך ומחמיר.
    כשבועיים היא מתעוררת לפעמים 10 פעמים בלילה בוכה.
    דרך אגב, גם במהלך היום לפעמים ביקיצה משינה היא מתעוררת בוכה.(לא תמיד).
    המוצץ לא עוזר.היא גם התחיה לשבת אז קשה לי יותר לשלוט בה.היא מתישבת ובוכה.
    היא רוצה כל הזמן מיים.גם בלילה!היא שתתה למשל בלילה האחרון כ 150CC.
    היא מסרבת למטרנה,כך שאני יודעת שהיא רוצה מיים.היא פשוט התאהבה במיים...
    אני דואגת לה.אובדת עיצותץ.למה היא בוכה בלילות? אני לא רוצה להרגיל אותה לשתות כל הלילה.
    יתכן שזה שיניים?אבל למה רק בלילה....
    מה עושים? עזרו לי אני מפורקת מעייפות...
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילות לבנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילות לבנים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    15/08/2011

    הי רונית
    לצערי הרב לא אוכל לעזור, פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית בלבד. ישנו פורום העוסק בשינת תינוקות, אנא נסי שם, ובהצלחה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו