כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    חן
    31/08/2011

    שלום,

    ביתי בת 4 חודשים ויש לי כמה שאלות...
    1. האם יכול להיות שעדיין יש לה גזים מידי פעם?
    2. בשבועיים האחרונים היא התחילה להיבהל כאשר ישנם אנשים רבים בסביבתה (למשל באירועים, ימי הולדת וכו'). כמו כן, היא מתחילה לבכות כאשר אנו מעבירים אותה לידי הסבתות (משני הצדדים - כאשר היא רואה את שתיהן אותה כ-3 פעמים בשבוע) וגם אנשים אחרים. וכאשר היא חוזרת לידינו היא נרגעת. האם זה נורמלי לגילה? מה אני יכולה לעשות כדי כן להרגיל אותה לאחרים? אני מעוניינת אחרי החגים להכניס אותה למשפחתון...
    חשוב לציין שהיא כן נחשפת לאנשים, וכאשר היא בידיים שלנו או בעגלה היא רגועה, מחייכת וכו'...
    3. היא כבר כמה זמן מתהפכת לבטן מהגב - ברור לנו כבר שזה רצוני. בימים אלו היא מתחילה לעלות לעמידת 6 לכמה שניות ולעיתים כאשר היא מעלה את הישבן למעלה היא מתהפכת לגב - האם זה נורמלי להתהפכך כך לגב? (היא מרימה יפה את הראש כאשר היא שוכבת על הבטן, כמעט ידיים ישירות).

    תודה מראש,
    חן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    01/09/2011

    הי חן
    1. כן, יכול להיות שעדיין יש קצת גזים בגיל זה.
    2. תקין גם שתהיה בהלה מזרים גם בגיל הזה. חשוב להמשיך ולחשוף אותה לאנשים נוספים ולמקומות חדשים אבל לדעת גם להכיל את הקושי ולקחת לידיים כשמבקשת. עם הגיל הולך הדבר ומתאזן.
    3. כל שלב חדש בהתפתחות כרוך בנסיונות שונים של הגוף עד שהוא מוצא את הדרך הנכונה. חשוב לראות שיהיו התהפכויות לשני הצדדים לפני שמתבססת העמידה על 6.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חן

    נורית
    04/09/2011

    1. הבת שלי סבלה מגזים גם קצת לאחר גיל 4 חודשים ולאחר מכן זה עבר,
    2. הגיוני שתהיה בהלם וקצת תבהל, גם קרה לבתי וכמו שהמדריכה המליצה, המשיכי לחשוף אותה , עם הזמן היא תרגע ותתרגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי דווקא המליצו על סימיקול לתקופה ש

    שרי
    04/09/2011

    של הגזים..לשאר המוצרים אין התוויה רפואית (לפי מה שהרופא אמר) אז התחילו להוריד אותם מהמדפים

    ועיסויים בבטן , תנוחת נמר על עץ, כדור הפיזיו ואולי גם חליטות מתאימות בשבילך(תתייעצי עם האחות בטיפת חלב..) .זו תקופה לא נעימה, אבל אמרו לי שהיא עוברת מתישהו..:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו