מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלותחן31/08/2011
שלום,
ביתי בת 4 חודשים ויש לי כמה שאלות...
1. האם יכול להיות שעדיין יש לה גזים מידי פעם?
2. בשבועיים האחרונים היא התחילה להיבהל כאשר ישנם אנשים רבים בסביבתה (למשל באירועים, ימי הולדת וכו'). כמו כן, היא מתחילה לבכות כאשר אנו מעבירים אותה לידי הסבתות (משני הצדדים - כאשר היא רואה את שתיהן אותה כ-3 פעמים בשבוע) וגם אנשים אחרים. וכאשר היא חוזרת לידינו היא נרגעת. האם זה נורמלי לגילה? מה אני יכולה לעשות כדי כן להרגיל אותה לאחרים? אני מעוניינת אחרי החגים להכניס אותה למשפחתון...
חשוב לציין שהיא כן נחשפת לאנשים, וכאשר היא בידיים שלנו או בעגלה היא רגועה, מחייכת וכו'...
3. היא כבר כמה זמן מתהפכת לבטן מהגב - ברור לנו כבר שזה רצוני. בימים אלו היא מתחילה לעלות לעמידת 6 לכמה שניות ולעיתים כאשר היא מעלה את הישבן למעלה היא מתהפכת לגב - האם זה נורמלי להתהפכך כך לגב? (היא מרימה יפה את הראש כאשר היא שוכבת על הבטן, כמעט ידיים ישירות).
תודה מראש,
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות - תגובה
דבי גרוס דולב01/09/2011הי חן
1. כן, יכול להיות שעדיין יש קצת גזים בגיל זה.
2. תקין גם שתהיה בהלה מזרים גם בגיל הזה. חשוב להמשיך ולחשוף אותה לאנשים נוספים ולמקומות חדשים אבל לדעת גם להכיל את הקושי ולקחת לידיים כשמבקשת. עם הגיל הולך הדבר ומתאזן.
3. כל שלב חדש בהתפתחות כרוך בנסיונות שונים של הגוף עד שהוא מוצא את הדרך הנכונה. חשוב לראות שיהיו התהפכויות לשני הצדדים לפני שמתבססת העמידה על 6.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום חן
נורית04/09/20111. הבת שלי סבלה מגזים גם קצת לאחר גיל 4 חודשים ולאחר מכן זה עבר,
2. הגיוני שתהיה בהלם וקצת תבהל, גם קרה לבתי וכמו שהמדריכה המליצה, המשיכי לחשוף אותה , עם הזמן היא תרגע ותתרגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי דווקא המליצו על סימיקול לתקופה ש
שרי04/09/2011של הגזים..לשאר המוצרים אין התוויה רפואית (לפי מה שהרופא אמר) אז התחילו להוריד אותם מהמדפים
ועיסויים בבטן , תנוחת נמר על עץ, כדור הפיזיו ואולי גם חליטות מתאימות בשבילך(תתייעצי עם האחות בטיפת חלב..) .זו תקופה לא נעימה, אבל אמרו לי שהיא עוברת מתישהו..:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)