תינוק בן 11 חודשים נעמד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 11 חודשים נעמד
    ענת
    10/10/2011

    שלום,
    בני בן כמעט 11 חודשים, זוחל על הגחון כבר חודשיים, זחילה מהירה ויעילה.
    הוא נעמד על שש אך אינו זוחל על שש רק על הגחון.
    השבוע התינוק הצליח להעמד ומאז הוא נעמד באופן תכוף. אנחנו משבחים אותו (הוא מתלהב) ומשתדלים להשכיב אותו חזרה (הוא לא יושב או מתיישב).
    כיצד להמנע מדילוג על שלב הזחילה על שש?
    הוא יודע לעבור מעל מכשולים (כריות, רגליים, חפצים גבוהים) באמצעות זחילה על גחון או עמידה על הברכיים וכו'.

    תודה וחג שמח,
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 11 חודשים נעמד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 11 חודשים נעמד - תגובה

    דבי גרוס דולב
    10/10/2011

    הי ענת
    בגילו של בנך אנו כבר מצפים לזחילת 6 והתישבות, לפני ההיעמדות. תינוקות שמתעכבים עם התקדמות על 6וישיבה אבל ממהרים לעמוד, הדבר אינו קורה ללא סיבה ולרוב יש קושי תנועתי כשלהו שמונע זאת מבעדם.
    המלצתי החמה היא לבדוק באפן מעמיק יותר מדוע בנכם אינו מתקדם על 6 ועל פי זה ללמוד כיצד לעזור לט לא לדלג על שלב חשוב זה ולתמוך בהתפתחות תקינה. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו