שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    שיר
    25/10/2011

    יש לי מספר שאלות.
    תינוקת בת שבועיים.
    הבנתי שצריך לשים אותם על הבטן כדי שקצת ירימו את הראש - כמה פעמים ביום ולמשך כמה זמן?
    לגבי טרמפולינה - כמה אפשר לשים אותם שם ? זו טרמפולינה שהיא גם שכיבה וגם ישיבה.
    מזרן פעילות - אפשר כבר מגיל כזה כדי לעבוד איתה על הבטן וזה יהיה נוח על המזרון? או שזה מיועד לגילאים יותר גדולים?
    עד איזה גיל זה הגדרה "תינוק"? ומתי הופך לפעוט?
    איפה אוכל למצוא שירים לילדים כדי לשיר לה קצת?
    יש משהו נוסף שאני צריכה ללמד?לעשות? בנוגע להתפתחות?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    דבי גרוס דולב
    25/10/2011

    הי טל
    אין המלצה על מספר פעמים קבוע להשכבה על הבטן, צריך פשוט להניח טת התינוקת על הבטן כמה שניתן, זה אף פעם לא יהיה הרבה מידי..
    אני לא ממליצה על שימוש בטרמפולינה בכלל ואם כן , אז כמה שפחות. טרמפולינה לא מהווה משטח מעודד התפתחות ואף מעודדת בהמשך נסיונות התרוממות דרך שרירי הבטן והדבר איננו מולץ להתפתחות המוטורית.
    אפשר להשתמש במ\רון פעילות מהרגע שהתינוק בעצמו מוכן לשהות שם ואין הגבלה לגבי הגיל אבל בגיל כה צעיר יעדיף התינוק מקומות קטנים בעלי גבולות צרים הקרובים לגופו ונותנים הרגשת עיטוף וכינוס.
    תינוק הוא תינוק עד גיל שנתיים, לאחר מכן הוא מוגדר כפעוט.
    שירים ניתן למצוא על גבי דיססקים של שירי ילדים הנמכרים בחנויות המוזיקה ומוצרי התינוקות.
    מה שחשוב בגיל זה הוא בעיקר הרבה מגע, שהייה על הידיים, מענה על צרכים בסיסיים ושהייה מרובה על הבטן.
    שיהיה בהרבה מזל טוב ואני פה אם יש שאלות נוספות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו