הצבעה אצל תינוק בן שנה וחודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצבעה אצל תינוק בן שנה וחודשיים
    נעה
    18/12/2011

    שלום רב,
    בני המקסים בן שנה וחודשיים, מתפתח מוטורית בקצב רגיל (עושה את צעדיו הראשונים בימים אלו), צוחק אליי מגיל ארבעה חודשים, מבין משחק מהו (משחק איתנו ביוזמתו מחבואים), מוחה כפיים לפי בקשה, מחקה תנועות (בוא אליי פרפר נחמד, עושה שלום, מסמן ביד "בוא"), מביט אל האור כשנדלק או כשושאלים אותו איפה אור ובסך הכל מראה התפתחות תקינה (אני חושבת, לא כך?), המחווה היחידה שהוא אינו עושה היא הצבעה באצבע המורה. הוא כן, מביט לעבר משהו שהוא רוצה, וברוב הפעמים פשוט ניגש לעבר הדבר ומנסה להשיגו, באם הוא אינו מצליח הוא מתלונן בבכי מיוחד ומביט בי ובחפץ כאילו אומר "תביאי לי", אבל עם כל זאת הוא לא מצביע ממש על החפץ... מיותר לציין שקראתי כ-ל מה שקיים ברשת על הנושא...
    אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית, האם יש סיבה לדאגה?

    תודה על זמנכם,
    נעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצבעה אצל תינוק בן שנה וחודשיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    19/12/2011

    הי נעה
    יש להסתכל על התפתחותו הכללית של התינוק. אם הכל קורה כראוי ובזמנו הרי שבד"כ אין מקום לדאגה בשל אי מימוש של שלב אחד, קטן.
    לפי תאורך ובלי להכיר את התינוק נשמע לי שאין מקום לדאגה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו