שנת תינוקת ותרגילים התפתחותיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנת תינוקת ותרגילים התפתחותיים
    שיר
    08/02/2012

    ביתי בת ה 4 חודשים רגילה לישון על הידיים ואז לעבור למיטה. בלילה אין בעיה. הבעיה היא בבוקר וצהריים - עוד חודשיים היא נכנסת למעון ואני מתחילה לחשוש ששם לא יהיה טיפול אישי ואי אפשר יהיה להחזיק אותה על הידיים עד שתירדם.......
    יש משהו שאפשר לעשות כדי להתחיל להרגיל אותה להירדם בכוחות עצמה או לזרום עם זה?
    כרגע היא יכולה לשכב על מזרן פעילות ולשחק ואז להתחיל להתלונן ובהמשך לבכות ואז אני מרימה על הידיים ותוך 10 דקות נרדמת.......

    שאלה שניה: בגיל הזה - אילו תרגילים ומשחקים להתפתחות אני יכולה לעשות איתה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנת תינוקת ותרגילים התפתחותיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    08/02/2012

    הי טל
    בנושא השינה- אני מאמינה שזהו גיל בו תינוק עדיין זקוק לתנועה, קירבה ונשיאה על הידיים כדי להרדם. אם בכל זאת את רוצה להרגיל אותה להירדמות עצמאית הדרך היחידה היא להשכיב אותה לישון במיטה ובכל פעם שמתחיל בכי, לקחת לידיים, להרגיע ומייד להחזיר למיטה. כך שוב ושוב עד שתתרגל. כאמור, לדעתי זה מעט מוקדם לזה.

    בעבר המלצתי לך על תרגילים שונים וביניהם תרגול לשיפור השכיבה על הבטן וזה מה שעיקר כדאי לתרגל. בנוסף, תוכלי למצוא בפורום זה תרגילים רבים לכל שלב התפתחותי, את מוזמנת להשתמש בהם.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו