עוד שבוע בת 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד שבוע בת 4 חודשים
    ליבי
    12/02/2012

    שלום, בתי בהנקה מלאה, אל לפני לפניי שבועיים התחלתי לתת לה מספר פעמיים מטרנה. אימי ובעלי וגם אני האכלנו אותה מבקבוק ונראה שכל פעם הייתה מרוצה ושבעה. בשבוע האחרון לתדהמתי היא לא הייתה מוכנה לקבל שום בקבוק של מטרנה ניסינו 4 פעמיים לתת לה בקבוק אך היא התחילה לצעוק ולבכות והייתה מוכנה לאכול ציצי בלבד. השאלה איך פתאום זה השתנה? יכול להיות שזה לא טעים לה ואני צריכה לקנות תחליף אחר. ממש מוזר לנו.
    תודה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שבוע בת 4 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שבוע בת 4 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    13/02/2012

    הי ליבי
    הסיבה העיקרית לסירוב לפורמולה היא העדפה של הציצי. ביתך כנראה הבחינה לפתע בהבדל והתחילה להביע את דעתה על זה. חשוב להמשיך ולנסות בהאכלת פורמולה אם זה חשוב לכם. לנסות שאנשים שונים שאינם האמא יאכילו אותה, לנסות סוגים שונים של בקבוקים ושעות האכלה שונות. לכל הפורמולות יש טעם דומה ולכן לא סביר להניח ששינוי הפורמולה לא יעזור, אבל אפשר לנסות.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו