חיוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיוך
    sharon24
    30/05/2012

    שלום

    עידו בן חודשיים ושבוע סובל הרבה מגזים.
    האם הגיוני שהוא עדין לא מחייך?. הוא מקשיב כשמדברים אליו ולפעמים מדבר בחזרה.
    כמו כן הוא עוקב אחריי עם העיניים.

    שאלה נוספת בקשר לשכיבה על הבטן כיוון שהוא סובל מגזים או שהוא יושן או בוכה או אוכל הוא כמעט לא נמצא על הבטן האם יש לך המלצות בנושא?


    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיוך - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/05/2012

    הי שרון
    חיוך רצוני יכול להופיע עד גיל 3 חודשים ולכן הגיוני שבנך עדיין לא מחייך.
    בנושא השכיבה על הבטן המלצתי היא בכל זאת למצוא זמן להשכיב על הבטן- לאחר האוכל, כשעוברים כאבי הגזים ובכלל, כשהוא ער ואינו סובל מכאב.
    השכיבה על הבטן חשובה מאוד בשלב וזה ולכן חשוב להתעקש עליה כשמתאפשר. בפורום זה תוכלי למצןא תרגילים רבים לעידוד השכיבה על הבטן שיכולים לסייע גם במניעה של חלק מכאבי הגזים.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיוך - תגובה

    נירה מירון
    30/05/2012

    שלום שרון. בין חודש לחודשיים הראשונים מופיע החיוך הסוציאלי. זהו החיוך שאינו רפלקסיבי. כאשר תינוקך ער קרבי אליו את פניך, השמיעי לו קולות וחייכי אליו. החיוך החברתי הוא תוצאה של חיקוי ושל הבנה שהוא מעורר תגובה נעימה. לגבי תופעת הקוליק( גזים): אני ממליצה על הדברים הבאים;שימוש במנשא המאפשר תנוחת ערסול(כדוגמאות מנשאי הקשירה). תנוחת הערסול מסייעת לשרירי הבטן להרפות ולהרגע. את אותה תוצאה משיג הפוף. אפשר להשכיב את התינוק בפופ במשך היום תחת השגחה. ניתן להשכיב את התינוק על כדור פיזיו על בטנו. שבי כשבירכייך על הרצפה כדי שתהיי יציבה והשכיבי את התינוק על בטנו והניעי את הכדור קלות קדימה ואחורה. חשוב מאד- להשתמש בכלים שציינתי כאשר התינוק רגוע ולמניעה. בזמן התקפת גזים מה שמועיל הוא מגע ותנועה. הנ"ל יסייעו גם לשכיבה על הבטן. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו