מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיוךsharon2430/05/2012
שלום
עידו בן חודשיים ושבוע סובל הרבה מגזים.
האם הגיוני שהוא עדין לא מחייך?. הוא מקשיב כשמדברים אליו ולפעמים מדבר בחזרה.
כמו כן הוא עוקב אחריי עם העיניים.
שאלה נוספת בקשר לשכיבה על הבטן כיוון שהוא סובל מגזים או שהוא יושן או בוכה או אוכל הוא כמעט לא נמצא על הבטן האם יש לך המלצות בנושא?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיוך - תגובה
דבי גרוס דולב30/05/2012הי שרון
חיוך רצוני יכול להופיע עד גיל 3 חודשים ולכן הגיוני שבנך עדיין לא מחייך.
בנושא השכיבה על הבטן המלצתי היא בכל זאת למצוא זמן להשכיב על הבטן- לאחר האוכל, כשעוברים כאבי הגזים ובכלל, כשהוא ער ואינו סובל מכאב.
השכיבה על הבטן חשובה מאוד בשלב וזה ולכן חשוב להתעקש עליה כשמתאפשר. בפורום זה תוכלי למצןא תרגילים רבים לעידוד השכיבה על הבטן שיכולים לסייע גם במניעה של חלק מכאבי הגזים.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיוך - תגובה
נירה מירון30/05/2012שלום שרון. בין חודש לחודשיים הראשונים מופיע החיוך הסוציאלי. זהו החיוך שאינו רפלקסיבי. כאשר תינוקך ער קרבי אליו את פניך, השמיעי לו קולות וחייכי אליו. החיוך החברתי הוא תוצאה של חיקוי ושל הבנה שהוא מעורר תגובה נעימה. לגבי תופעת הקוליק( גזים): אני ממליצה על הדברים הבאים;שימוש במנשא המאפשר תנוחת ערסול(כדוגמאות מנשאי הקשירה). תנוחת הערסול מסייעת לשרירי הבטן להרפות ולהרגע. את אותה תוצאה משיג הפוף. אפשר להשכיב את התינוק בפופ במשך היום תחת השגחה. ניתן להשכיב את התינוק על כדור פיזיו על בטנו. שבי כשבירכייך על הרצפה כדי שתהיי יציבה והשכיבי את התינוק על בטנו והניעי את הכדור קלות קדימה ואחורה. חשוב מאד- להשתמש בכלים שציינתי כאשר התינוק רגוע ולמניעה. בזמן התקפת גזים מה שמועיל הוא מגע ותנועה. הנ"ל יסייעו גם לשכיבה על הבטן. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
(1).jpg)
