בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת
    רעות
    23/08/2012

    שלום
    הבת שלי בת 10.5 חודשים, זוחלת גחון מגיל חצי שנה בערך
    היא עדיין לא התרוממה לזחילת 6 (או 4? אני לא בטוחה איך זה נקרא.. הכוונה היא לזחילה הגבוהה ולא לזחילת גחון:)
    היא כבר נעמדת על הברכיים ומחזיקה, ובשבוע האחרון התחילה לטפס במדרגות ולהיעמד ממש ישר תוך כדי שהיא מחזיקה שולחן/סורגים של לול
    אם היא נמצאת על הבטן ונשענת עליי היא מצליחה להתרומם לישיבה, היא יושבת זקוף ויציב גם עם רגליים משוכלות וגם עם רגליים ישרות, מסתובבת אחורה בישיבה ויכולה לשמור על שיווי משקל כדי לקחת צעצועים או לזוז בלי ליפול, אבל היא לא מצליחה (האמת היא שלא נראה שהיא מנסה) להתיישב משכיבה על הצד
    היא שוכבת על הצד, עם היד על הרגל, אבל לא מתרוממת מהתנוחה הזו לישיבה
    הבנתי שהשלב הזה מגיע אחרי שתינוק מתחיל לזחול זחילת ארבע, אבל גם את זה לא נראה שהיא מעוניינת לעשות...
    האם יש דרך לעודד אותה?
    האם יש סיבה לדאגה?
    תודה
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת - תגובה

    נירה מירון
    24/08/2012

    שלום רעות. ההתיישבות המאורגנת תהיה מעמידה על שש או משיבה על הצד. דרך נוספת להתיישב היא מעמידה אך היא מתרחשת מאוחר יותר. תני לה את הזמן להבשיל את עמידתה על שש. תוכלי לתרגל עמה את המעבר- כשהיא עומדת על שש שבי מאחוריה,משכי את האגן שלה אליך כשרגליה משוכלות-רגל ימין פונה פנימה ושמאל החוצה-כמו בישיבה משוכלת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת

    רעות
    24/08/2012

    הי נירה
    תודה רבה על תגובתך
    האם יש דרך לעודד אותה להזדקפות על 6 וזחילה על 6?
    כי כמו שכתבתי, היא שוכבת על הצד אסל ממש לא מנסה להתרומם מהתנוחה הזו
    לישיבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת - תגובה - תגובה

    נירה מירון
    24/08/2012

    השאלה היא מדוע אינה מתיישבת. ייתכן שמערכת שיווי המשקל לא בשלה דייה. ייתכן שחגורת הכתפיים לא מספיק חזקה. ייתכן שיש גמישות גדולה במפרקי הירך. קשה לי לדעת מבלי לראות את הילדה ולהבין מה שורש העיניין. באופן כללי אפשרי לה להיות כמה שיותר על הרצפה,על הבטן על מנת לעודד התרוממות. אל תושיבי אותה לשחק. אלא אפשרי לה להגיע לזה בעצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו