מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 10.5 חודשים ולא מתיישבתרעות23/08/2012
שלום
הבת שלי בת 10.5 חודשים, זוחלת גחון מגיל חצי שנה בערך
היא עדיין לא התרוממה לזחילת 6 (או 4? אני לא בטוחה איך זה נקרא.. הכוונה היא לזחילה הגבוהה ולא לזחילת גחון:)
היא כבר נעמדת על הברכיים ומחזיקה, ובשבוע האחרון התחילה לטפס במדרגות ולהיעמד ממש ישר תוך כדי שהיא מחזיקה שולחן/סורגים של לול
אם היא נמצאת על הבטן ונשענת עליי היא מצליחה להתרומם לישיבה, היא יושבת זקוף ויציב גם עם רגליים משוכלות וגם עם רגליים ישרות, מסתובבת אחורה בישיבה ויכולה לשמור על שיווי משקל כדי לקחת צעצועים או לזוז בלי ליפול, אבל היא לא מצליחה (האמת היא שלא נראה שהיא מנסה) להתיישב משכיבה על הצד
היא שוכבת על הצד, עם היד על הרגל, אבל לא מתרוממת מהתנוחה הזו לישיבה
הבנתי שהשלב הזה מגיע אחרי שתינוק מתחיל לזחול זחילת ארבע, אבל גם את זה לא נראה שהיא מעוניינת לעשות...
האם יש דרך לעודד אותה?
האם יש סיבה לדאגה?
תודה
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 10.5 חודשים ולא מתיישבת - תגובה
נירה מירון24/08/2012שלום רעות. ההתיישבות המאורגנת תהיה מעמידה על שש או משיבה על הצד. דרך נוספת להתיישב היא מעמידה אך היא מתרחשת מאוחר יותר. תני לה את הזמן להבשיל את עמידתה על שש. תוכלי לתרגל עמה את המעבר- כשהיא עומדת על שש שבי מאחוריה,משכי את האגן שלה אליך כשרגליה משוכלות-רגל ימין פונה פנימה ושמאל החוצה-כמו בישיבה משוכלת. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 10.5 חודשים ולא מתיישבת
רעות24/08/2012הי נירה
תודה רבה על תגובתך
האם יש דרך לעודד אותה להזדקפות על 6 וזחילה על 6?
כי כמו שכתבתי, היא שוכבת על הצד אסל ממש לא מנסה להתרומם מהתנוחה הזו
לישיבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 10.5 חודשים ולא מתיישבת - תגובה - תגובה
נירה מירון24/08/2012השאלה היא מדוע אינה מתיישבת. ייתכן שמערכת שיווי המשקל לא בשלה דייה. ייתכן שחגורת הכתפיים לא מספיק חזקה. ייתכן שיש גמישות גדולה במפרקי הירך. קשה לי לדעת מבלי לראות את הילדה ולהבין מה שורש העיניין. באופן כללי אפשרי לה להיות כמה שיותר על הרצפה,על הבטן על מנת לעודד התרוממות. אל תושיבי אותה לשחק. אלא אפשרי לה להגיע לזה בעצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
