ריחוק מבתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריחוק מבתי
    אב
    27/08/2012

    שלום
    אני אב לילדה בת שנה וארבעה חודשים. מעורב מאוד בגידולה מיום היוולדה . מאכיל, מקלח, מתעורר בלילות, מחבק מנשק, מקריא סיפורים ושר שירים וכדומה.
    בחודש האחרון בתי כלל לא ניגשת אליי, ברגע שאני מתקרב אליה כדי להרים אותה, להאכיל אותה, לשחק איתה, להרדים אותה או קם אליה בלילה , היא בוכה בכי היסטרי ומבקשת כל הזמן את אמא.
    היא לא מוכנה שאעשה איתה כמעט שום דבר. אני צריך ממש "לעבוד" קשה כדי שהיא לא תתנהג כך איתי.
    לא היה שום אירוע מכונן שייצר תגובה כזאת מצידה, זה החל ממש פתאום ואשתי ואני ממש לא יודעים מה לעשות נוכח המצב הנוכחי.
    האם ידועה לך על תופעה מסוג זה בגיל כזה?
    מה יכולה להיות סיבה להתנהגות כזאת?
    מה ניתן לעשות כדי להחזיר את המצב לקדמותו?
    אשמח מאוד לעזרה - המצב מאוד מתסכל.
    המון תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריחוק מבתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריחוק מבתי - תגובה

    נירה מירון
    27/08/2012

    אבא יקר. הפורום שלנו עוסק בהתפתחות סנסו מוטורית. ושאלתך היא מהתחום הרגשי. אולי ירגיע אותך לדעת שמניסיוני התופעה מאד נפוצה? בעיני הלא מקצועיות בתחום זה-אני מציעה לא לוותר. למצוא את הדברים בהם אתה חזק יותר ושונה בגישתך מהאם. (משחקי השתוללות?סיפורים?יציאה משותפת לפארק? אל תראה לבתך שאתה נרתע מהתנהגותה או נעלב( זה באמת מעליב) וזה יעבור. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו