בת שנה וחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחודש
    אמא
    05/11/2012

    בתי בת השנה וחודש לא מתעניינת בטלוויזיה, אני מנסה לעניין אותה בערוצי תינוקות מעניינים אבל היא לא יושבת בריכוז ומחפשת דברים אחרים. אני לא לוחצת עליה להפך יש לה את דרכי משחק משלה.. אבל לעומתה אחותה הגדולה שהיא עוד מעט בת 6 מאז גיל חודשים היא צופה בתוכניות ילדים ולומדת מלא מילים ומחכה ריקוד וכל זה..
    האם חוסר ריכוז הקטנה בטלוויזיה יפריע לה בכשב וריכוז בגן? ואולי ההפך !!
    נא תשובתכם ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחודש - תגובה

    דבי גרוס דולב
    05/11/2012

    הי אמא
    צפייה בטלוויזיה אינה הכרח התפתחותי ובמידה רבה אף אינה מומלצת עבור תינוקות רכים. מחקרים רבים ממליצים על המנעות מצפייה בטלוויזיה עד גיל שנה וצפייה מועטה בגילאים מאוחרים יותר. לאור זה אין כל מקום לדאגה או התיחסות מיוחדת לעובדה שביתך מסרבת לצפות בטלוויזיה. הייתי אף אומרת שמדובר אפילו במשהו טוב..
    ישנן כ"כ הרבה דרכים אחרות ללמוד מילים ולחקות מחוות, אפשר לקרוא הרבה סיפורים יחד, ללכת להצגות, לשיר ולשחק.
    אי צפייה בטלוויזיה אינה מעידה על בעיות ריכוז, להיפך- צפייה מרובה מהווה את אחת הסיבות לבעיות של קשב וריכוז.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילות היסטריים

    אמא
    06/11/2012

    זו שוב אני, התינוקת סובלת משינה ממש לא רגועה, מאז גיל 8 חודשים כשהיתה עדיין יונקת היתה מתעוררת ונרדמת על הציצי שלי. ויש לציין שהיא בלי מוצץ מאז הלידה שלא הסכימה לקחת.
    שאלתי בפורום הפרעות שינה ולא קיבלתי תשובה לשאלתי. היא מתעוררת בצרחות ובכי היסטריים ועדיין יושנת (עיניים עצומות) שיניתי לה מקומות שינה ללא תועלת וכשהיא יושנת לידי מתעוררת בעצבים - האם היא חולמת? כי לפעמים היא צוחקת תוך כדי שינה.. זהו כבר מס' חודשים ללא שינה רגועה .. האם מומלץ לפנות איתה לבדיקת הפרעות שינה? נא עזרתך ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו