מתעקשת לשבת ועוד כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתעקשת לשבת ועוד כמה שאלות
    אלכס
    25/11/2012

    שלום, בעבר התייעצתי בכם בנושא הטרמפולינה ויישמתי את עצתכם, הורדתי את בתי מהטרמפולינה וניסיתי לתת לה לשהות רק על הבטן והגב. לצערי, לא דיברתי אתכם בזמן וההרגל שלה למשוך את עצמה לישיבה בעזרת שרירי הבטן נתקע, היום היא בת ארבעה וחצי חודשים ואני פשוט אובדת עצות.
    היא כל הזמן מתעקשת לשבת, אם נחזיק אותה בתנוחה של הטרמפולינה או משהו שהוא לא לגמרי שכיבה היא ישר תמשוך את עצמה (בקלות) לישיבה על הטוסיק ותתעקש להישאר ככה. אני מנסה לא לאפשר לה אבל היא מתחילה לצרוח ולבכות וזה מלחיץ אותי, כי היא עדיין קטנה מכדי לשבת על הטוסיק.
    לאפשר לה לשבת, לא לאפשר? מה לעשות?

    עוד שאלה- מאז שהיא מרימה את הראש יש לנו בעיה. בעבר הרגלתי אותה להירדם בעזרת זה שהייתי משכיבה אותה על הבטן, ראש הצידה, ונותנת לה מוצץ. היא הייתה נרדמת לבד ובקלות. אבל היום היא מתעקשת כל הזמן להרים את הראש ולהיאבק בי, זה מגיע לזה שאני צריכה לתפוס לה את הראש ולהוריד אותו בעצמי, אני משתדלת לעשות את זה בשיא העדינות אבל גם לי וגם לאחרים זה נראה כמו אקט אלים ולא מתאים. היא עדיין לא מסכימה בשום פנים ואופן לישון על הגב, והפתרון היחידי כרגע הוא כשאני משכיבה אותה על הבטן שלי ואז היא נרדמת איכשהו בעצמה. אז, איך מרגילים אותה להירדם בעצמה? אולי יהיה לכם רעיון כלשהו..

    נ.ב- היא מתהפכת על הצד וכמעט על הבטן, עם לתת לה קצת עזרה היא מתהפכת בקלות. בזמן בטן היא מרימה את עצמה למעלה עם הידיים ומחזיקה כמה שניות וגם לאחרונה מנסה לדחוף את עצמה עם הרגליים לכיוון צעצועים (מצליחה לפעמים), זה בסדר לגיל שלה (ארבעה וחצי חודשים)?
    ושוב, אני לא יודעת עם דווקא בשאלה הזאת תוכלו לעזור לי, אבל היא צוחקת, לעתים יותר קרובות מקודם אבל זה עדיין נדיר, זה כאילו שיום אחד היא תצחק בקול כמה שעות ואז היא בנסיגה של כמה ימים ואפילו שבועות. האם זה אומר שמשהו מפריע לה או שכל התינוקות ככה?

    תודה רבה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתעקשת לשבת ועוד כמה שאלות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    25/11/2012

    הי אלכס
    תחילה, חשוב מאוד לא לאפשר לביתך לשבת. מדובר בגיל מאוד מאוד צעיר לישיבה והדבר עלול לשבש את מהלך ההתפתחות. מכיוון שביתך מגלה כאלה סימנים מתקדמים לישיבה אני מניחה שכבר קיים מתח רב בשרירים ושמשהו בתהליך ההתפתחות מעט השתבש כבר עכשיו, לכן ההמלצה הטובה ביותר היא לקבל אבחון ספציפי יותר, לראות מה המקור הפזיולוגי להתישבות וללמוד כיצד לטפל בו על מנת למנוע שיבושים עתידיים אפשריים.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה ניתן לקבל איבחון?

    אלכס
    25/11/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה ניתן לקבל איבחון? - תגובה

    דבי גרוס דולב
    25/11/2012

    גם אצלי (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי שמחה אבל

    אלכס
    03/12/2012

    אנחנו גרים בערד, וקשה לנו כרגע לנסוע לערים אחרות.
    מה שכן, זאת בעיה כי בערד אין הרבה מומחים ואני בספק עם יש מאבחן כאן.
    האם יש לך רעיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי שמחה אבל - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/12/2012

    אני מגיעה גם לערד, אבל הנסיעה מייקרת את מחיר השיעור..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אלכס
    09/12/2012

    על איזה טווח מחירים בערך אנחנו מדברים? אם את לא יכולה לציין בפורום אשמח לדעת כיצד ניתן ליצור איתך קשר. רציתי לשאול עם נזק כזה יכול להיגרם מהטרמפולינה בלבד ומה אפשר לעשות בנתיים, כי זה נהיה מלחמה של ממש להתעקש שלא תשב ואני מאד לחוצה כי היא בת 5 חודשים וזה מוקדם כל כך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו