בת שמונה חודשים אחרי מחלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שמונה חודשים אחרי מחלה
    אמא1של1תינוקת
    22/01/2013

    שלום,
    ביתי בת שמונה חודשים ושבוע, עד לא מזמן הכל התפתח בקצב ה"נורמלי", חייכה, צחקה ,יוצרת קשר עין , מלמלה וגם חיברה יותר מהברה אחת(לא חזרה אחרי מה שאמרנו עדיין). לפני שבועיים שמנו לב שכל הסופ"ש לא קישקשה בכלל ולקחנו אותה לרופאה שאמרה שיש לה בצקת על מיתרי הקול. טופלה באינהלציה. והתחילה כמעט מיד לחזור לקשקש,אך מיד פיתחה שיעול וליחה שמאוד הפריעו לה. היא כבר כמעט ולא משתעלת, אך לא חזרה לקשקש כמו פעם - היא מתמקדת בעיקר ב אה,אה,אה (A) לפעמים דברים אחרים אבל לא חיבור הברות כמו פעם (היא גם לא חוזרת אחרי הברות שלנו). ( אוהבת לעשות אה... ולשים יד לעצמה על הפה לסירוגין כדי להשמיע קולות )
    חוץ מזה היא מתקשרת יפה , מאוד אוהבת חברה, בעלי חיים, משחקת יפה מאוד יודעת להביע מתי לא רוצה לאכול יותר וכו'.
    אני חוששת מכך שהפסיקה לקשקש (ומכך שאינה חוזרת על מה שאנו אומרים) , מתי לפנות לגורם מקצועי? (ואיזה)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שמונה חודשים אחרי מחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שמונה חודשים אחרי מחלה - תגובה

    נירה מירון
    23/01/2013

    שלום לאמא של תינוקת. אין זה תחום ההתמחות שלנו ואני מציעה להיות במעקב של רופאת ילדים. כאמירה כללית אני רוצה לומר שבניגוד אלינו המבוגרים,התינוקות והילדים מודעים לגופם והשעונים הביולוגים שלהם עובדים היטיב. ייתכן שבתך פשוט נותנת לגרון לנוח וייתכן שהכרות מסויימות עדיין מכאיבות לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו