מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זחילהrot30/01/2013
שלום,בני בן 7 וחצי חודשים מעל חודש כבר מסתובב בבית.עומד על 6 ומנסה ליצור לעצו שיווי משקל אך לא זוחל בצורה של רגל ויד נגדית.
הוא מגיע לכל מקום על גחונו בעזרת היידים אבל בצורה מאולצת..הוא נראה מתוסכל שעולה על הברכיים ורק מתנענע מתעייף ויורד לקרקע....הוא עושה את זה וזה מקסים בעיניי,
הוא מרים טוסיק גבוה אבל עדיין לא מראה סימני ישיבה של ממש...
האם אני צריכה לעודד לעשות תרגילים שונים....
הוא ילד פעים וסקרן ומכניס כל דבר לפה....
עוד שאלה שקשורה לאינטונציה של כל-יש לו המון פעמים יציאות של צעקות אני לא יודעת מה הסיבה אולי תסכול שלא מצליח או שאני לעיתים שמה אותו בלול ולא נאה לו....
הוא מרעיש ומראה בטון צווחני מה לא מתאים לווו...
האם זה נורמאלי והאם להגיב..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זחילה - תגובה
נירה מירון30/01/2013שלום רב. כיום ,ילדים רבים מדלגים על זחילת הגחון. זאת עקב העובדה שתינוקות מושכבים פחות על הבטן. לגבי הזחילה המאולצת- לכל תנועה נרכשת יש זמן "אימון", עד שהתנועה הופכת למאורגנת.
אפשרי לו כמה שיותר להתאמן על הזחילה (מרחב פנוי ללא צעצועים, על הרצפה) והתנועה תשתכלל.
הישיבה תגיע לאחר שהעמידה על שש תתייצב משום שזו פעולה שמצריכה מערכת שיווי משקל מפותחת דיה.
לגבי הצעקות- שפה היא נרכשת.כך גם התניות. אם התגובה שלך לצעקות תהיה לעשות את מבוקשו- בנךילמד שזה עובד.
מאידך , כרגע זו דרכו למשוך את תשומת לבך ולהביע אי שביעות רצון וזה לגיטימי.
דברי אליו כמה שיותר ולמדי אותו לתקשר. לאט לאט הוא ילמד, מהי הדרך הנכונה לבקש. זה כמובן יקרה בעוד זמן רב-אבל זה הזמן להתחיל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
rot30/01/2013האם מומלץ לכמה דקות ביום לאפשר לו להיות סביב קלטת של שירי ילדים שאני שרה לו...?
או שזה מוקדם מידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
נירה מירון03/02/2013באופן כללי כדאי למעט בצפייה בטלוויזיה. מצד שני הטלוויזיה היא חלק מחיינו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)

(1).jpg)