עוד לא בת 9 חודשים וויתרה על המוצץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד לא בת 9 חודשים וויתרה על המוצץ
    מלי
    21/04/2013

    שלום!
    בתי עוד שבוע תהיה בת 9 חודשים.
    לפני כשבוע היא החליטה שהיא לא רוצה יותר מוצץ.
    היא היתה רגילה למוצץ מאוד יקר של אוונט.
    המוצץ בכלל לא ישן, אבל הצעתי לה גם כזה חדש וגם של חברות אחרות וסוגים אחרים שהיו לי חדשים בבית. היא רק משחקת איתם ושמה בפה את החלק של הידית.
    לפעמים היא פותחת פה ואני מכניסה לה מוצץ, אבל אחרי שנייה היא יורקת.
    כבר כחודש לפני זה (או אפילו יותר) היא נזקקה למוצץ רק להרדמות ובמשך היום היתה עסוקה במשחקים ולא רצתה מוצץ בכלל.
    עכשיו כשהיא עייפה, אני נותנת לה מטרנה בבקבוק וככה היא נרדמת תוך כדי שהיא שותה. לפעמים זה לא עוזר ואני צריכה גם לנדנד אותה על הידיים.
    יש לציין שהילדה הגדולה שלי גדלה בלי מוצץ בכלל, כי היא מלידה סרבה לכל המוצצים, גם לזה של הסרבנים. אבל הקטנה היתה ממש משתוקקת למוצץ ועכשיו החליטה לבד שהיא לא רוצה יותר. (בנתיים לא ראיתי אותה שמה אצבע בפה)
    האם לעזוב את זה ככה או להמשיך להציע לה סוגים נוספים של מוצצים?
    (כי מצד אחד זה גם חוסך לי גמילה בעתיד, אבל מצד שני, מנסיון עם הגדולה, שנה הבאה כשכבר תהיה במעון, אולי תהיה לה בעייה להרדם.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד לא בת 9 חודשים וויתרה על המוצץ - תגובה

    דבי גרוס דולב
    21/04/2013

    הי מלי
    מכיוון שמוצץ אינו הכרח התפתחותי ומכיוון שביתך לא רוצה יותר מוצץ, אני לא מוצאת סיבה להתעקש על כך.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו