תינוק בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה
    שרית
    30/04/2013

    נכדי החמוד עוד שבוע בן שנה. פעלתן מאד הפתחות מוטורית נראית תקינה זוחל במהירות הולך בין הרהיטים כבר כחודשיים. מחייך מעט אומר בא.מא. דה. הדה הרבה אאאא. לא ברור אם מתכוון לאבא ואמא. מצביע בשבועיים האחרונים (לציין שומע שלוש שפות. האבא מדבר איתו בעברית האמא הסבא והסבתא רומנית האמא והאבא מדברים בינהם אנגלית).
    מבחינת הבנה מבין לא. תן לי. קח. כפיים מוחא כשרוצה. משחק הרבה במכוניות ואוהב מאד לשחק בגלגלים אבל לא רק בגלגלים גם מסיע את המכוניות. הרבה פעמים מרים את הצעצועים על השולחן או על המיטה ושם משחק. משחק במשחקים המשמיעים קולות , אתמול הסכים בפעם הראשונה להתנדנד בנדנדה. שוב לציין חי בכפר ברומניה ממעט לפגוש ילדים אחרים. היה בביקור בגן של ילדים בוגרים (הסבתא גננת) ועושה רושם שנהנה.
    אני מאד מוטרדת ומפחדת שהתפתחותו לא תקינה ומשווה את התפתחותו להתפתחות נכדותי שגרות בארץ בגיל זה היו שמחות כל הזמן פיטפטו והבינו הרבה יותר.מה דעתך?
    אני מחפשת חיזוקים שמישהו יעזור לי לישן בלילות.
    תודה על תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/04/2013

    הי שרית
    למרות תאורך המפורט לא ציינת מה בדיוק מטרדי אותך...?
    אשמח שתחדדי את שאלתך ואמשיך בתשובתי.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה - המשך

    שרית
    01/05/2013

    בוקר טוב.

    ראשית תודה על תגובתך. אני מוטרדת בעיקר משני דברים: א. המשחק בגלגלים, שמעתי שזה סימן מובהק לאוטיזים. (מכאן התחילו כל דאגותי) ב. הילד מחייך ממש מעט.
    וחוץ מזה נראה לי שהוא לא מפותח מספיק לגילו. הוא מגיב לקריאה לשמו אבל אם הוא עסוק מאד הוא לא יגיב. כשהיה לפני שלושה שבועות בישראל נהנה ממשחק "קוקו" אבל נראה היה שמעדיף לשחק לבד. הוא כן מושיט ידים להורים שירימו אותו כשהוא בוכה אבל לא ניגש אליהם שישחקו איתו. אני מבינה שהשאלות שלי לא ממוקדות אבל אשמח אם בכל זאת תתיחסי.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה - המשך - תגובה

    דבי גרוס דולב
    01/05/2013

    הי שרית
    מה שאת מתארת יכול להתאים לילדים שאין להם שום בעיה ורוב הסיכויים שגם במקרה של נכדך אין בעיה אבל מצד שני קשה להביע דיעה מקצועית בלי לראות את הילד, בטח לא על אוטיזם.
    עצתי לכם היא לקבל דיעה המבוססת על מראה עיניים מפי רופא הילדים שלכם.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה - תגובה

    נירה מירון
    30/04/2013

    שלום שרית
    קודם כל- אל תדאגי.
    בגיל שנה רק מחצית מהילדים אומרים 2 מילים.
    שפה אינה רק המילים שתינוק אומר. התפתחות קוגנטיבית תקינה נמדדת גם במיומניות נוספות: צחוק, התייחסות לרעשים ( אם קוראים לו כשאינו מסתכל- האם מסובב ראשו?)
    שיתוף פעולה במשחקי חיקוי ( מחיאות כפיים, ידיים למעלה, ), האם הוא מרבה לדבר ג'יבריש? ובהמשך שיום אברי גוף, צבעים חיות, חפצים. (הצבעה על מונה- איפה כדור?).
    ילדים דו לשוניים ( במקרה שלכם -תלת לשוני), מאחרים לדבר ביחס לילדים חד לשוניים, בגלל הכפילות.
    יש להסתכל על התמונה הרחבה ולא רק על מספר המילים שאומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו