התפתחות של תינוק בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות של תינוק בן שנה
    לילי
    23/05/2013

    שלום. שמי לילי והבן שלי בן שנה. הוא כבר עומד לבד. מוחא כפיים. עושה שלום. כאילו מדבר בטלפון.. מבחינת דיבור הוא לא מדבר ממש... רק אומר לפעמים 'אה זה'... וזהו פחות או יותר. הוא חייכן. מגיב לאנשים. חברותי. מצביע על מה שרוצה ועוד ועוד.... מה שקצת מוזר לי הוא שכשהוא בידיים שלי ואני שואלת אותו איפה אבא הוא מייד מסתכל על אבא שלו ויודע וכנ"ל אם אשאל על אחיו אבל אם הוא עם אבא שלו או יושב בכיסא ושואלים אותו איפה אמא הוא לא מסתכל עליי..... ניסינו מספר פעמים ולא מסתכל. הוא גם מסתכל כששואלים איפה אור הוא יודע.... וזה קצת מוזר לי... מה דעתך???? האם אני צריכה לשים לב לעוד דברים???? אצייי שהוא מאוד קשור אליי ועדיין יונק....
    תודה רבה לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות של תינוק בן שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות של תינוק בן שנה - תגובה

    נירה מירון
    23/05/2013

    שלום לילי. אנו מתמחות בהתפתחות סנסו מוטורית ואילו שאלתך שייכת לתחום הפסיכולוגי.
    למיטב הבנתי את מתארת מצב תקין לחלוטין. תוכלי לקרוא על ברשת על תהליכי ספרציה אינדיבידואציה ברשת, או בספרות מקצועית ולראות על תהליך ההיפרדות של התינוק מהאם. או לפנות לפורום העוסק בפסיכולוגיה של ילדים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו