מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת חצי שנה מתוסכלת מניסיונות לזחולנועה03/03/2014
שלום רב,
בתי בת חצי שנה מתפתחת יפה בינתיים, מתהפכת לכל הצדדים מעבירה חפץ מיד ליד יוצרת קשר עין ומתקשרת יפה. היא ממש לא אוהבת לשכב על הבטן אף שעושה זאת בהצלחה רבה. היא התחילה קצת להסתובב על הציר אבל העניין מלווה בהרבה בכי "מנג'ס" של תסכול שהופך עד מהרה לבכי אמיתי....
היא עושה את כל התנועות של זחילת גחון (דוחפת עם הרגליים, מרימה טוסיק) אבל לא מתקדמת לשום מקום ולכן מאד מתוסכלת. אנו מנסים כל הזמן לתת לה צעצוע מתגלגל או מעודד זחילה ועוזרים לה עם היד "לדחוף" קדימה. אבל היא לא מתקדמת ובכל פעם שנמצאת יותר מכמה דקות בודדות על הבטן והצעצוע מתרחק ממנה היא נשארת באותה תנוחה ובוכה.... אני משתדלת לשים אותה כמה שיותר על הבטן ומצד שני לא רוצה שהתסכול ייצור אצלה סלידה וסוג של "טראומה".
מה דעתך?
אודה לתשובתך בהקדם,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת חצי שנה מתוסכלת מניסיונות לזחול - תגובה
דבי גרוס דולב04/03/2014הי נועה
כידוע, שכיבה על הבטן מהווה את בסיס ההתפתחות של התינוק וכשקיים קושי בשכיבה על הבטן עלול הדבר להשפיע גם על שלבי התפתחות אחרים. יתכן כי שבל הקושי בשכיבה על הבטן אצל ביתך קיים גם קושי לארגן את התנועה לכדי התקדמות קדימה. המלצתי תמיד היא לטפל בשורש הבעיה ולא בסימפטום ולכן אין טעם כרגע (גם בשל גילה הצעיר של ביתך) לטפל בהתקדמות אלא ללכת אחורה לבסיס, לברר תה הסיבה לאי הנינוחות על הבטן, לתרגל ומכאן גם תמשיך ההתפתחות המוטורית כסידרה. אשמח לעזור באם תחליטו על כיוון זה.
בברכה
דבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)