אחיזה של סכום אוכל איך מלמדים ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחיזה של סכום אוכל איך מלמדים ?
    הדס
    11/08/2015

    שלום הבן שלי ב9 חודשים מסרב לאכול עם סכום ורוצה רק בידים
    מאוד נהנה לאכול אבל לי זה מפריעה האכילת אצבעות למרות שאני יודעת שזה שלב לכן קניתי לו סכום מעולה של טומי טיפי נראה כמו סכום אמיתי רק מותאם לפה קטן ומצד שני יש לו ידיות נעימות ורכות לאחיזה בטוחה הוא התלהב מאוד מהסכום והתחיל לנסות לאכול איתו רק האחיזה שלו מוזרה הוא לא מחזיק נכון
    ושאני מתקנת הוא שוב חוזר לטעות ...אני מפחדת שזה יתקבע אצלו הטעות ויהיה קשה לתקן ....האם יש טעם ללחוץ עליו ולתקן או שזה יסתדר לאט לאט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחיזה של סכום אוכל איך מלמדים ? - תגובה

    נירה מירון
    12/08/2015

    שלום הדס.
    זה גיל מאד מאד מוקדם ללמוד לאחוז סכום ולהשתמש בו בצורה נכונה. התיקון החוזר עשוי לגרום לתחושת תסכול שלך ושל ילדך ולמאבק כוח מיותר. האכילה באצבעות אומנם אינה אסתטית לחלקנו אבל חשובה מאד להתפתחות המוטורית והסנסורית.
    מאכלים שדורשים אכילה בכפית, תאכילי אותו את. כך ילמד את התחושה של הכנסת מזון לפה באמצעות סכום ולאט לאט יעשה זאת בצורה יעילה בעצמו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו