שאלה בקשר לתינוקת בת 11 חודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לתינוקת בת 11 חודשיים
    רונית אשטמקר
    15/06/2010

    אני אמא לתינוקת בת 11 חודשיים ואני גרה בארה"ב וכשהייתי אצל הרופא לבדיקה כי רציתי הפניה למומחה.הוא אמר שאני סתם לחוצה.והיא תילך על 4 שהיא תהיה מוכנה.בעלי חושב שאני צריכה להרגע.היא עדיין לא זוחלת על 4 היא רק מתגלגלת.אם אני מניחה לה משחק היא מתגלגלת לעברו וככה היא מגיעה אליו.היא עדיין לא עומדת.הרופא חושב שאפילו אם היא תדלג על השלב של הזחילה וישר תילך זה גם היה מצויין..השאלה שלי האם להתעקש על הפניה לאבחון?בעלי התחיל ללכת את הצעד הראשון בגיל שנתיים שכהה הרופא אני ממש מיואשת מהמצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ללילך

    דבי גרוס דולב
    15/06/2010

    הי לילך
    ישנן אסכולות שונות בנושא התפתחות תינוקות. לפי הדרך בה אני עובדת חשוב מאוד לא לדלג על זחילת 6, אני חשובת שבארה"ב מתייחסים לזה אחרת. תינוק שמגיע לגיל זה ועדיין לא זוחל ,אין ספק שקיים אצלו קושי במערכת, קושי שגורם לו לא לממש את שלב הזחילה.
    אני כן הייתי מתעקשת על בדיקת הנושא ואולי לשקול גם הסתכלות התפתחותית אלטרנטיבית ,אם יש כזו בסביבה שלכם.
    ישנם ילדים שדילוג על זחילה לא יבוא אצלם לידי ביטוי בשלבים מאוחרים יותר אבל ישנם הרבה אחרים שכן. אני לא מכירה את התפתחתו וילדותו של בעלך אבל ילדים רבים סובלים מקשיים שונים בשל הדילוג על זחילת 6.
    מאחלת לך בהצלחה ואני פה אם יש שאלות נוספות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו