בכי וצעקות אצל המטפלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי וצעקות אצל המטפלת
    מורן
    15/09/2010

    שלום רב,
    בתי בת תשעה חודשים מתקשה לקבל את המטפלת שלה, עד היום היא הייתה איתי בבית . בדרך כלל היא ילדה חברותית צוחקת ושמחה שאינה מתקשה לקבל אנשים זרים ,משחקת באופן עצמאי ובעלת סדר יום קבוע.
    מאז הגעת המטפלת (מזה שבוע) הילדה אינה מוכנה לקבל את המטפלת היא רק רואה אותה ומתחילה לבכות ולצרוח אינה מוכנה לישון,לאכול,לשחק,או לשבת שניה לבד היא חייבת אותי או את בעלי צמודים אליה.
    כרגע אני נמצאת בבית ובעוד כחודש אני חוזרת לעבודה הבאתי את המטפלת לתקופת הסתגלות אך אנני רואה התקדמות מזה שבועיים אלא ההפך....
    ניסיתי בשבוע הראשון לתת לילדה להתרגל בהדרגתיות המטפלת הייתה כל הזמן ברקע בזמן שאנחנו עסקנו בפעילות ולאט לאט החלה לקחת חלק בשעות המשחק והאוכל אך הילדה בכל פעם הייתה בוכה ומנסה להגיע אל הידיים שלי.
    בשבוע השני המטפלת הציעהשאני יעלם וישאיר אותן לבד לתקופות זמן של כחצי שעה עד שעה. אך גם הדרך הזו אינה יעילה ואף המצב החמיר .הילדה החלה השבוע לצעוק ולבכות מתוך שינה ואינה מוכנה ללכת לישון במיטתה אלא רק על הידיים שלי אינה מוכנה להתקרב אל אף אדם חוץ ממני ובעלי (אפילו לא לסבא או סבתא או לדודות שאליהם תמיד הלכה בשמחה).

    אני אובדת עצות ואנני יודעת מה לעשות עם בסיטואציה החדשה מחכה לתשובה מהירה ...................
    מורן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי וצעקות אצל המטפלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למורן

    אורנה עטאר
    16/09/2010

    מורן שלום,
    מאחר וזהו נושא התנהגותי אני יכולה לענות לך רק מניסיון כאם ולא כמדריכה להתפתחות תינוקות.
    יש תינוקות שהמעבר הזה קשה להם, בגיל הזה גם מתפתחת חרדת זרים וייתכן וזה מה שהיא חווה.

    אני ממליצה להקרין המון בטחון ואמון במטפלת ולשדר לבתך שאת מעבירה אותה ליידים טובות וכן כל פעם לעזוב את הבית לקצת זמן בכדי שהיו לבד (ולהאריך את הזמן הזה כל פעם). לדבר עם בתך ולהסביר לה. למסור את בתך אל המטפלת לידיים ולא שהמטפלת תיקח אותה מהידיים שלך.

    זו תקופה קשה אבל היא עוברת.

    מאחלת לכם בהצלחה בהסתגלות.
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו