בדיקת פרקי יריכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת פרקי יריכיים
    מרין
    18/10/2010

    שלום! ביתי בת 4 חודשים, פעילה מאוד, מרימה ראש על הבטן,מתגלגלת לצדדים ולפעמים לבטן ולגב ואפילו עושה תנועות של זחילה.
    כאשר היא נולדה חברתי אמרה לי שסביב גיל חודש עליי לעשות לה בדיקה של פרקי יריכיים.
    כאשר שאלתי את האחות בטיפת חלב היא אמרה שלא צריך שום דבר(במיוחד לא "לסחוב את הילדה לרופא איפה שיש אנשים חולים"- לדבריה), שבדיקה זו נעשית אך ורק אם רופא בבית חולים המליץ על כך או במידה וישנה איזושהי היסטורי משפחתית. היא ציינה שהילדה נראית לה נהדר.
    אני הקשבתי וויתרתי.
    (אציין שמאז היא גם הייתה אצל רופאת התפתחות שאמרה אותו הדבר).

    לאחרונה כאשר אני מציינת בפני אנשים שויתרתי על הבדיקה הזאת אני נתקלת בתגובות מאוד כועסות של "איך יכולת לוותר על בדיקה כזאת חשובה והכרחית"????

    האם זה נכון? האם ויתרתי על בדיקה חשובה מאוד? האם עוד ניתן לבצע אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת פרקי יריכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת פרקי יריכיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    18/10/2010

    הי מרין
    תלוי את מי שואלים...
    עד לפני שנים בודדות אכן נהוג היה לשלוח כל תינוק לאולטרסאונד של מפרקי האגן כדי לבדוק בעיותיות. לאחרונה לא כל תינוק נשלח ולדעתי כן כדאי היה להשאר במנהגים של פעם. הבדיקה שוללת בעיות כגון דיסלוקציה של מפרקי האגן, גמישות יתר ועוד. גילוי מוקדם של בעיות אלה יכול למנוע קשיים עתידיים. אני גם מאמינה לעומת זאת, שאם רופאת הילדים אמרה שהכל בסדר אז אכן אין בעיה אצל ביתך. אבל באופן כללי הייתי ממליצה שכל תינוק יעבור בדיקה זו.
    בברכה
    דבי גרוסדולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו