תינוק בן 10 חודשים- ירידה משמעותית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 10 חודשים- ירידה משמעותית
    אורית
    27/10/2010

    היי
    התינוקי בן 10 חודשים היום.
    מאחוזון 50 ותינוק שמנמן וחמוד בגיל 4 חודשים הפך לתינוק רזה (וגדול יותר אמנם..)
    באחוזון קצת פחות מ 10. הרופאה כרגע לא מתרגשת ובקשה לעקוב עוד כחודש ולראות את העקומות.. יש לציין כי הוא מאוד אוהב מאכלים של גדולים במשך היום. מאוד אוהב לחם ולנשנש. מלבד מטרנה בתחילת וסוף יום ( 120 או 180.. תלוי במצב רוח) הוא אוכל כמות יפה של כשני פירות בבוקר, מרק ( ירקות, סוג של פחמימות, עוף ועוד)
    גמדים ארוחת ביניים, ולחם עם ממרח בערב לא מסיים תמיד הכל אך ממשיך לנשנש בין לבין..הוא שותה המון מים
    מעבר לכך, הוא מתפתח לתפארת, זוחל מגיל חצי שנה, הולך עם תמיכה ועומד כמה שניות לבד ללא תמיכה, עושה כפיים, ביי ביי ומשמיע קולות שמחה, כעס ועצב.
    הוא מוציא הרבה אנרגיה במהלך היום אך עדין אני לא רגועה..
    בימים האחרונים הוא מוציא 4 שיניים למעלה, אז פחות אוכל אבל באופן כללי אוכל בסדר, כך נראה.
    מתי להתחיל להלחץ ולהתעקש עם הרופאים על בדיקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 10 חודשים- ירידה משמעותית - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/10/2010

    הי אורית
    פורום זה אינו עוסק בנושאים אלה לצערי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו