התפתחות מוטורית - בת 4 חודשין וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות מוטורית - בת 4 חודשין וחצי
    מגי אלי
    06/11/2010

    היי,
    בגיל 3 חודשים + שבוע התהפכה לראשונה , לדעתי באופן לא רצוני ובמיטה בלבד מגב לבטן. לקראת גיל 4 חודשים החלה להתהפך באופן רצוני והגיעה לא גירוי ששמנו לה בצדדים בקלות. עכשיו היא מתוסכלת שהיא לא מצליחה להתקדם לעבר גירוי שנמצא מולה כשהיא על הבטן. היא מורידה את ראשה מכניסה ידיים, מרימה את הטוסיק ומנסה להתקדם כאשר היא נשענת על רגל אחת. היא בת 4 חודשים וחצי, האם זה נשמע תקין? היא מידי פעם מצליחה זחילת גחון לאחור , אך מעט מאוד פעמים.

    האם לתת לה את הזמן או שזה דורש תרגול מסויים? האם צריך עוד פרטים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות מוטורית - בת 4 חודשין וחצי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    07/11/2010

    הי מגי
    לא הבנתי את ההתחלה של שאלתך, האם עכשיו ביתך כבר מתהפכת לשני הצדדים?
    בכל מקרה היא מתנסה כרגע בדרכים להתקדם ולזחול ואין צורך בהתערבות, במיוחד לאור העובדה שהיא אינה נמצאת בעיכוב. תסכול הוא לפעמים חלק מהתפתחות התינוק והאדם בכלל ודרך תסכול יש למידה ומוטיבציה. ביתך נמצאת במקום התפתחותי טוב ותקין ולכן כדאי לתת לה למצוא את דרכה קדימה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו