בן 5 חודשים לא ישן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 5 חודשים לא ישן
    הודיה
    11/11/2010

    בני בן5 חודשים מאוד ערני.פעיל שמח ומתפתח מבחינה מטורית יפה.מאז שנולד לא קרה שישן טוב בלילה הוא קם בין 2 ל3פעמים לאכול.לאחרונה התחלתי איתו מוצקים.פירות ומרק.מה שמוזר שבסביבות התקופה הזו השינה שלו סיוט לגמרי .איני יודעת אם זה גרם לו לכך או החיסון שקיבל בגיל 4 חודשים ושבועיים מאזהוא קם כל שעה בלילה בבכי היסטרי אני מאכילה אותו מעט והוא מסרב לישון.קשה לו מאוד להירדם לבד ובשעות היום ישן מעט מאוד ולעיתים גם מתעורר בבכי.זה ניראה כאילו מפחד לישון שמא יפספס משו.אני מאוד דואגת מהענין ואשמח אם תוכלו לכוון אותי.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 5 חודשים לא ישן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 5 חודשים לא ישן - תגובה

    אורנה עטאר
    13/11/2010

    הודיה שלום,
    זה יכול להיות הרבה דברים - מסיבות פיזיות כמו צמיחת שיניים, השינוי במזון וכו' או סיבות ריגשיות, לדוגמא - אם חזרת לעבודה לאחרונה ייתכן והוא באופן הזה משלים זמן איתך.
    את מוזמנת להתייעץ בפורום שינה הקיים באתר זה.

    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו