נעליים לתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נעליים לתינוקת
    מירי
    17/11/2010

    שלום רב!! בתי בת שנה וחודשיים, התחילה ללכת לפני חודש. הולכת ממש טוב. לפני מס' ימים קנינו לה נעליים (צעד ראשון של נמרוד), אך היא מסרבת לנעול אותם. ברגע שרואה את הנעליים מתחילה לבכות ולצרוח ולא נרגעת עד שמעלימים אותם מטווח ראייתה. כשמדדנו לה בחנות את הנעליים המוכרת לא היתה עדינה איתה ואולי מכאן התחילה ההתנגדות.
    אנחנו לא יודעים מה לעשות (חוץ מלהניח לה כגרע) ואף פעם לא שמענו על דבר כזה.
    נשמח לייעוץ או הסבר לפשר הדבר,
    תודה, מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נעליים לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעליים לתינוקת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    17/11/2010

    הי מירי
    לדעתי כדאי לחכות עם נעליים כמה חודשים טובים לאחר התחלת ההליכה. חשוב לתת לכף הרגל ללמוד תנועתיות חופשית וכן לקרסוליים לנוע בחופשיות. יתכן ולביתך קשה כרגע לעבור לנעל נוקשה ומגבילת תנועה. לאור כל הנ"ל יש מקום להניח לביתך כרגע עם הנעליים ולחכות עם זה עוד קצת.
    בנתיים, כדי לשמור על כף הרגל מפני פציעות וקור, כדאי להשתמש בנעליים בעלות סוליית עור רכה שנותנת הרגשה של כף רגל חופשית כמו כשיחפים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו