מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גיל שנהמיכל21/11/2010
שלום
בתי במשפחתון
5 ילדים (כולם תינוקות)
בבית של מטפלת
על הרצפה בסלון שטיחון
מסתובבים חופשי בכל הבית
הבוקר ראיתי תינוק ממצב ישיבה נוטה הצידה וחובט ראשו ברצפה
זה קרה פעמיים בכמה דקות שאני הייתי שם
בתי בת השנה - זוחלת - נמצאת בסכנה ?????
אני מאוד מקווה שזה לה לא קורה ... אבל בכל זאת ... ????!!!!!!
יש בזה פגיעה בחלקים פנימיים וכו' ? יש בזה סיכון ??? זה בכלל מקובל ???
עדיף לה כל היום בלול אצל סבתא עם יציאות קטנות לרצפה בפיקוחי - אח"צ במקום להיות משפחתון ???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל שנה - תגובה
דבי גרוס דולב21/11/2010הי יעל
נפילות וחבלות קטנות הן חלק מהתפתחות התינוק ולא ניתן להמנע מהן באופן מוחלט.
לסגור את התינוק כל היום בלול אינה פעולה מומלצת, אינה מעודדת התפתחות והתקדמות ועלולה לגרום לתסכול אצל התינוק.
במקרים מאוד נדירים יכול להגרם נזק לתינוק שנופל מישיבה על ראשו. חשוב להסב את תשומת לב הגננת לסכנות האורבות לתינוק אבל אין צורך להחליף גן או לוותר עליו.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל שנה - תגובה
ליאת קופיט21/11/2010יעל שלום,
כל תינוק בתחילת כל תהליך מוטורי ראשוני נחבט מידי פעם מהרצפה, אם בהתהפכיות ראשונות, בעליה על שש בתחילת התיישבות עצמאית, בעמידה ראשונית וכמובן גם בתחילת הליכה עצמאית, מכיוון שפועלת כאן מס' מערכות ובמיוחד חיזוק של מערכת שיווי המשקל. אני ממליצה לך לבקש מהמטפלת לא להושיב את ביתך ולהמתין שהיא תתישב בכוחות עצמה, כך היא תלמד את התנועה כיצד להתיישב נכון וכך גם לחזור למצב של זחילה ובכך תמעיט ב"התרסקיות" על הרצפה, זה הגיל שהמטפלת צריכה לפקוח טוב עיינים ולהיות זהירה במיוחד בנסיונות הישיבה, העמידה ועוד מעט ההליכה של פעוטות אלה. עדיף לבתך להיות כמה שיותר בתנועה, חופשיה בבית, זהו הגיל שבו היא לומדת ומתפתחת להיות פעוטה עצמאית בעלת כישורים מוטוריים נכונים וטובים. ברגע שהיא תהיה רוב זמנה בלול, זה עלול להגביל את תנועתיה ואם הזמן את הרצון שלה לנוע.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
