גיל שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל שנה
    מיכל
    21/11/2010

    שלום

    בתי במשפחתון

    5 ילדים (כולם תינוקות)

    בבית של מטפלת

    על הרצפה בסלון שטיחון

    מסתובבים חופשי בכל הבית

    הבוקר ראיתי תינוק ממצב ישיבה נוטה הצידה וחובט ראשו ברצפה

    זה קרה פעמיים בכמה דקות שאני הייתי שם



    בתי בת השנה - זוחלת - נמצאת בסכנה ?????

    אני מאוד מקווה שזה לה לא קורה ... אבל בכל זאת ... ????!!!!!!





    יש בזה פגיעה בחלקים פנימיים וכו' ? יש בזה סיכון ??? זה בכלל מקובל ???

    עדיף לה כל היום בלול אצל סבתא עם יציאות קטנות לרצפה בפיקוחי - אח"צ במקום להיות משפחתון ???



    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל שנה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    21/11/2010

    הי יעל
    נפילות וחבלות קטנות הן חלק מהתפתחות התינוק ולא ניתן להמנע מהן באופן מוחלט.
    לסגור את התינוק כל היום בלול אינה פעולה מומלצת, אינה מעודדת התפתחות והתקדמות ועלולה לגרום לתסכול אצל התינוק.
    במקרים מאוד נדירים יכול להגרם נזק לתינוק שנופל מישיבה על ראשו. חשוב להסב את תשומת לב הגננת לסכנות האורבות לתינוק אבל אין צורך להחליף גן או לוותר עליו.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל שנה - תגובה

    ליאת קופיט
    21/11/2010

    יעל שלום,

    כל תינוק בתחילת כל תהליך מוטורי ראשוני נחבט מידי פעם מהרצפה, אם בהתהפכיות ראשונות, בעליה על שש בתחילת התיישבות עצמאית, בעמידה ראשונית וכמובן גם בתחילת הליכה עצמאית, מכיוון שפועלת כאן מס' מערכות ובמיוחד חיזוק של מערכת שיווי המשקל. אני ממליצה לך לבקש מהמטפלת לא להושיב את ביתך ולהמתין שהיא תתישב בכוחות עצמה, כך היא תלמד את התנועה כיצד להתיישב נכון וכך גם לחזור למצב של זחילה ובכך תמעיט ב"התרסקיות" על הרצפה, זה הגיל שהמטפלת צריכה לפקוח טוב עיינים ולהיות זהירה במיוחד בנסיונות הישיבה, העמידה ועוד מעט ההליכה של פעוטות אלה. עדיף לבתך להיות כמה שיותר בתנועה, חופשיה בבית, זהו הגיל שבו היא לומדת ומתפתחת להיות פעוטה עצמאית בעלת כישורים מוטוריים נכונים וטובים. ברגע שהיא תהיה רוב זמנה בלול, זה עלול להגביל את תנועתיה ואם הזמן את הרצון שלה לנוע.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו