יציאה לעבודה והשפעה על התינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יציאה לעבודה והשפעה על התינוקת
    אמא
    28/11/2010

    במסגרת מקצועי, עלי לצאת לעבודה פעמיים בשבוע עד שעות אחר הצהריים
    יש לי תינוקת בת שלושה חודשים וילדה בת 4.6 שנים.
    נכון להיום אני עובדת פעם בשבוע כאשר בזמן זה חמותי מטפלת בתינוקת.
    התינוקת ניזונה מתחליף חלב.
    עלי לעלות את מספר ימי העבודה לשניים אבל אני מתלבטת אם כן לעשות כן כרגע או לא
    ההתלבטות נובעת מהחשש, שמא התינוקת צעירה מדי שאעזוב אותה ליומיים והיא זקוקה לי.
    אם לא אעשה כן אני נאלצת לעזוב את העבודה משום שאני מחוייבת.
    השאלה היא, האם חזרה לפעמיים בשבוע לעבודה עלולה לגרום נזק כלשהי בתינוקת בת שלושה חודשים. האם רצוי לחכות עם זה עוד חודש - חודשיים.?
    אודה על תשובה
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאה לעבודה והשפעה על התינוקת - תגובה

    ליאת קופיט
    28/11/2010

    אמא שלום,

    פורום זה עוסק בהתפתחות המוטורית של התינוקות, לכן אוכל לענות לך בתחום זה.
    אין שום נזק בהתפתחו המוטורית (ולפי נסיוני גם לא נזק נפשי) "לעזוב" תינוקת בגיל זה לפעמיים בשבוע כאשר חמותך מטפלת בה במסירות חום ואהבה.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו