מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת "שחקנית" בת שנה וחודשייםגל14/12/2010
שלום,
התינוקת שלי בת שנה וחודשיים התחילה לאחרונה, כשנכנסים לגן או כשנכנסים לסבא וסבתא, לעצום את העיניים למשך כמה דקות ולעשות פרצוף מתעלם מהסביבה.
הבוקר למשל מסרתי אותה לגננת והיא ישבה עליה עם עיניים עצומות כאילו אומרת לסביבה "אני לא רואה אתכם ואתם לא קיימים".
נראה כאילו קשה לה המעבר הזה מהידיים שלי לסביבה אחרת למרות שהיא בכלל לא ילדה מפונקת ולא דורשת יותר מדי חיבוקים או ידיים.
כרגע זה ממש מצחיק אותי אבל אני לא ממש יודעת איך להגיב.
מה זה מעיד עליה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עלי...
גל19/12/2010ואם השאלה לא מתאימה לפורום הזה, אשמח לדעת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם היא הולכת כדאי להיכנס איתה לגן
מירי19/12/2010יד ביד ולא כשאת מרימה אותה. זה טיפ שקיבלתי ואצלי הוא עובד (לרב) טוב. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת "שחקנית" בת שנה וחודשיים - תגובה
דבי גרוס דולב19/12/2010הי אורית
התנהגותה של ביתך נורמלית לגיל זה אבל על מנת לקבל התייחסות עמוקה יותר אנא פני לפורום העוסק בנושאים התנהגותיים.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת "שחקנית" בת שנה וחודשיים - תגובה
ליאת קופיט19/12/2010אורית שלום,
פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית אצל פעוטות, ומה שאת מתארת אצל בתך הוא התנהוגותי. אך מנסיון עם ביתי הקטנה שעושה אותו דבר, היא פשוט מאוד חכמה, וחושבת שאם היא לא רואה אותנו אנחנו לא רואים אותה...וזה עוזר לה להתעלם במצבים מסויימים שפחות נעימים לה וזה בסדר מחינתי, אני צוחקת מזה ואז היא פותחת עיניים ומחייכת....
לקבלת תשובה ממוחים בנושא אני מייעצת לך לפנות לפורום התנהגות תינוקות.
בהצלחה:)
ליאת קופיט-מדריכת התפתחות תינוקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)